Ragg

• Thread starter Thread starter Queen
  • Start date Start date
Det tackar vi för, inte så kul att få höra att man är en bitch...

Det kan jag förstå.

Senn finns det ju dom här killarna som inte har full koll på olika yrkens verksamhetsbeskrivning...

"Öhh, vahettere bruden, ska vi knulla?"
"Nej"
"Öhh, hora!"

Har inte dom fått hela grejen om bakfoten?

Det kan jag förstå.

Senn finns det ju dom här killarna som inte har full koll på olika yrkens verksamhetsbeskrivning...

"Nej"
"Öhh, hora!"

:rofl :rofl

Den var kul, den får jag köra nästa gång :)

På juldagen kommer det fram en kille och säger till mig;

"Du har glasögon, jag har glasögon, vi passar bra ihop"

Jag böjer mig fram lite sensuellt och viskar i hans öra;

"Jävla glasögonorm" vänder mig om och går...

:rofl :rofl

Den var kul, den får jag köra nästa gång :)

På juldagen kommer det fram en kille och säger till mig;

"Du har glasögon, jag har glasögon, vi passar bra ihop"

Jag böjer mig fram lite sensuellt och viskar i hans öra;

"Jävla glasögonorm" vänder mig om och går...

haha, jag skulle vilja se hans min :rofl

Det kan jag förstå.

"Nej"
"Öhh, hora!"

Jag tycker det är vanligare att tjejer blir förbannade när dom får nobben.

Tja, alla brudar jag har behövt nobba har blivit arga.
Hon blev T.O.M så arg att hon åkte hem från festen...

Det beror på att tjejer förväntar sig att lyckas medan vi bara ser det som en bonus. Man ska alltid förvänta sig det värsta, så slipper man negativa överraskningar.

Brudar e kassa! känner igen det där så hårt. Antingen blir de förbannade eller så ger de inte upp och håller på tills man tror de är riktiga jäkla psykopater!

Det beror på att tjejer förväntar sig att lyckas medan vi bara ser det som en bonus. Man ska alltid förvänta sig det värsta, så slipper man negativa överraskningar.

Precis, det är därför det är bättre att vara pessimist än optimist.

En pessimist blir glad oavsett om han har rätt eller fel i sina förutsägelser, för antingen hade han rätt eller så blev det en positiv överaskning...

är det bara jag som reagerat på att alla killar i denna tråd verkar känsliga och tackar nej till ligg? fan jag som trodde att killar var "eating, sleaping and fuckingmachines"

helt otroligt:tungan

kommer ihåg när jag och mina homies var ute på krogen, allt var så jävla konstigt. killarna som var där var ena jävla fjollor (pridewannabes) och tjejerna blev bara så jävla sura och irriterade när man stötte på dom. :va

polaren gick fram till en snygging i baren och försökte få omkull henne medan vi snackade lite längre bort och undrade vart fan vi hamnat (välkänd krog på järntorget). jag gick bort till en bartender och vad det var frågan om? svaret var att "vi har gaykväll"

...gick bort till polarna och berättade vilket följdes utav ett asgarv åt han som försökte ragga :näsblod
efter några minuter kom han tillbaks varpå vi undrade om det har gått bra :D

Brudar e kassa! känner igen det där så hårt. Antingen blir de förbannade eller så ger de inte upp och håller på tills man tror de är riktiga jäkla psykopater!

Chilla lite va, dra inte alla över en kam, många tjejer klarar av att hantera ett nej oxå.
Men det är väl småbrudar som har svårast för ett nej, eller? :va

Chilla lite va, dra inte alla över en kam, många tjejer klarar av att hantera ett nej oxå.
Men det är väl småbrudar som har svårast för ett nej, eller? :va

Få tjejer klarar det! så självklart drar man inte alla över en kam. Men vill en tjej verkligen ha en snubbe och velat länge, supit sig full, samlat mod och glidit fram och försökt med sina vassaste kvinnliga moves o trix men ändå får nobben så tar hon det inte bra!!! thats it. tror att 95% av alla brudar är så. Men det är sällan brudar raggar så vi får tyvärr inte uppleva det så ofta

jag skulle mer påstå att småbrudar tar det faktist bättre än de äldre :tuttar

Last edited:
Få tjejer klarar det! så självklart drar man inte alla över en kam. Men vill en tjej verkligen ha en snubbe och velat länge, supit sig full, samlat mod och glidit fram och försökt med sina vassaste kvinnliga moves o trix men ändå får nobben så tar hon det inte bra!!! thats it. tror att 95% av alla brudar är så. Men det är sällan brudar raggar så vi får tyvärr inte uppleva det så ofta

jag skulle mer påstå att småbrudar tar det faktist bättre än de äldre :tuttar

;) Nu flirtar jag med dig :D

haha, på juldagen gick jag fram till några tjejer som stog i päls och hade nobbat min polare och la armen runt ena tjejens axlar för att säga:
- "TJENNNNAAAA MANNEN!! ..... ojjj SHIT du var visst tjej, sorry, man kunde så lätt ta miste."

Hennes tjejpolare garvade jävligt länge och hon såg förbannad ut.

haha, på juldagen gick jag fram till några tjejer som stog i päls och hade nobbat min polare och la armen runt ena tjejens axlar för att säga:
- "TJENNNNAAAA MANNEN!! ..... ojjj SHIT du var visst tjej, sorry, man kunde så lätt ta miste."

Hennes tjejpolare garvade jävligt länge och hon såg förbannad ut.

inte snällt sagt :rolleyes:

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...