Jag vill slippa krama toastolen...

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Tänkte kolla om ni har några bra tips på hur man bäst botar "baksmällan" efter nyårsfirandet...

Ta två treo innan du går och lägger dig, skölj ned med några extra glas vatten.

Varannan vatten, blanda inte massvis med olika spritsorter, ge fan i öl, och drick inte tjejdricka som innehåller färgämnen.
Avsluta sedan kvällen med att dricka vatten, käka lite dextrosol och knapra ett par piller. Underlättar åtminstone.

Lite schyst Benso och sov bort påföljande dag helt så skall du se att du vaknar fräsch 2 Jan.....

Bamyl kofein och multivitamin :tummenupp

Multivitamin i ett stort glas innan nattning och bamyl på morgonen

Synd bara att man inte kommer ihåg alla bra tips när man kommer hem frankensteinfull och bara har sömn i tankarna. Det bästa är nog helt enkelt att ge fan i att supa.

Vatten då och då under kvällen. Avsluta med två Resorb.

Dagen efter har du ett stort glas vatten och tre Citodon till hands.

Svälj tabletterna, drick vattnet och vakna ett par(läs åtta) timmar senare och må ok.

Lev efter mottot "Det man inte minns har inte hänt", så är du gyllene!!

Vatten då och då under kvällen. Avsluta med två Resorb.

Dagen efter har du ett stort glas vatten och tre Citodon till hands.

Svälj tabletterna, drick vattnet och vakna ett par(läs åtta) timmar senare och må ok.

Lev efter mottot "Det man inte minns har inte hänt", så är du gyllene!!

ajaj inget citadon.

ajaj inget citadon.

Fast frågan är om lite Kodein eg är farligare än de vävnadsskador han just ådragit sig iom en ordentlig praktfylla. Bara för att det i vår kultur är socialt accepterat att supa satan så är det inte direkt nyttigt jämfört med många andra intoxinationer....

Fast jag är eg av övertygelsen att super man så att man blir riktigt bakis så förtjänar man det och skall därmed lida. Våga vägra bakismedicinering......

Bakis - Brustablett mot vätskebalansering, Netto :D :D är smarta nog att sälja ut dem nu till nyår :tungan

Jag har en stark känsla att "Bakis" bara är en annan förpackning på "Resorb" för folk som inte törs använda apoteksprodukter...

Citodon skulle inte jag heller ta medans levern kämpar mot spriten, men vad vet jag, jag har läst exakt 0poäng farmakologi...

Bästa är att ta satsen i munnen o svälja innan läggdags!!! det lär jag till cheyerna och tydligen funkar det.

Jag har en stark känsla att "Bakis" bara är en annan förpackning på "Resorb" för folk som inte törs använda apoteksprodukter...

Citodon skulle inte jag heller ta medans levern kämpar mot spriten, men vad vet jag, jag har läst exakt 0poäng farmakologi...

Såg "Bakis" i reklamen, så jag vet faktiskt inte. Jag dricker sprit tills det känns skönt onyktert sen sover jag bort bakfyllan.

för mig finns det två alternativ:

1.
dra i mig något fyllekäk samt mycket vätska t.ex. en stor jävla kebab med tillhörande dricka samt en massa vatten efteråt

2.
supa skallen av mig så hårt att jag fortfarande är full när jag vaknar dagen därpå (så man inte hunnit bli bakis än). därefter blir den en rejäl frukost, antingen en stor macka med stekta ägg eller en pizza.

mat och dryck är det enda som lindar en rejäl baksmälla, detta är inget botemedel utan något förebyggande som måste fixas innan lidandet sätter igång!

Citodon låter ju skit bra, not!
kodeinfosfathemihydrat & paracetamol är ju verkligen det bästa man kan få i sig när man druckit....

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar