Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du något bra recept mot läderallergi också?
Varje gång jag vaknar med skorna på har jag en sån fruktansvärd huvudvärk?![]()
Baksmälla?![]()
När du inte minns nåt från gårdagen, och har ont i röven
det är en riktig baksmälla![]()
Är övertygad om att Citodon är snällare mot kroppen vid en bakfylla än bara massa Paracetamol iallafall. Innehåller Citodon lika mycket paracetamol som en vanlig värktablett? Vart är Boris Jr när man behöver honom?![]()
Fan, blir det såhär jobbigt när man blir gammal!?![]()
![]()
Det värsta är att det blir det...![]()
Kommer helgardera med en mix av dom tips jag tror mest på & det kommer bli ett rejält intag av Resorb...![]()
Kommer skriva ut denna tråd & ta med den till partyt så att alla kan få ta del av era goda råd, då kanske man kan få gå på muggen utan att behöva kasta ut en "toalettkramade" kompis på nyårsdagen...![]()
Tack än en gång för alla goda råd & fyll gärna på med fler...![]()
Kommer ihåg 2000 då det var streetlegal att att mooosa ut Final Contdown vilket vi gjordeojojojoj Memories
![]()
Är övertygad om att Citodon är snällare mot kroppen vid en bakfylla än bara massa Paracetamol iallafall. Innehåller Citodon lika mycket paracetamol som en vanlig värktablett? Vart är Boris Jr när man behöver honom?![]()
Det var legalt 86-87, sedan har vi andra översende vid varje millenieskifte, men endast då!
Överseende? knappt det....hade inte den lille artilleristen i mig varit så fylleglad vid milleiumskiftet hade det kunnat bli ett par fyratumsbomber in genom det fönster som hade den dåliga smaken att bröla Final Countdown.![]()
Låter möjligen drastiskt, men kan det hjälpa att sätta fingrarna i halsen och spy det sista man gör? Undrar uppriktigt...![]()
Just ja, höll på att glömma.
Att ta en låång dusch när jag kommer hem på fyllan är fruktansvärt skönt och jag tycker faktiskt det hjälper mot bakfyllan.
Somna inte!
En gammal polare somnade pladask över golvbrunnen med vattnet på vilket blev en dyr historia.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |