Jag vill slippa krama toastolen...

Har du något bra recept mot läderallergi också?

Varje gång jag vaknar med skorna på har jag en sån fruktansvärd huvudvärk? :va

Har du något bra recept mot läderallergi också?

Varje gång jag vaknar med skorna på har jag en sån fruktansvärd huvudvärk? :va

Jag trodde aldrig denna dag skulle komma men jag rekommenderar nog foppatofflor....

Jag avskyr foppatofflor och allt de står för. Hade jag fått bestämma skulle folk som bar foppatofflor arkebuseras. Enda undantaget är folk inom vården då det är smidigt att kunna autoklavera sin skor. Skulle dock hellre skjuta mig själv i foten än bära foppatofflor på sjukan.

När du inte minns nåt från gårdagen, och har ont i röven
det är en riktig baksmälla :D

Hmm, enda som passar in på den beskrivningen var efter jag krashade hojjen. :va

Inte minnas något är dock rätt vanligt, som tur är...

Är övertygad om att Citodon är snällare mot kroppen vid en bakfylla än bara massa Paracetamol iallafall. Innehåller Citodon lika mycket paracetamol som en vanlig värktablett? Vart är Boris Jr när man behöver honom? :va

Citodon inehåller 500mg paracetamol!

:D
Fan, blir det såhär jobbigt när man blir gammal!? :näsblod

Det värsta är att det blir det...:gnissla
Kommer helgardera med en mix av dom tips jag tror mest på & det kommer bli ett rejält intag av Resorb... :)
Kommer skriva ut denna tråd & ta med den till partyt så att alla kan få ta del av era goda råd, då kanske man kan få gå på muggen utan att behöva kasta ut en "toalettkramade" kompis på nyårsdagen... :D
Tack än en gång för alla goda råd & fyll gärna på med fler... :tummenupp

:D

Det värsta är att det blir det...:gnissla
Kommer helgardera med en mix av dom tips jag tror mest på & det kommer bli ett rejält intag av Resorb... :)
Kommer skriva ut denna tråd & ta med den till partyt så att alla kan få ta del av era goda råd, då kanske man kan få gå på muggen utan att behöva kasta ut en "toalettkramade" kompis på nyårsdagen... :D
Tack än en gång för alla goda råd & fyll gärna på med fler... :tummenupp

Drick med måtta lystna på en jevla massa hårdrock :yoparty

Och en Resorb eller två ;)

Kommer ihåg 2000 då det var streetlegal att att mooosa ut Final Contdown vilket vi gjorde :cdevil ojojojoj Memories :kär

Är övertygad om att Citodon är snällare mot kroppen vid en bakfylla än bara massa Paracetamol iallafall. Innehåller Citodon lika mycket paracetamol som en vanlig värktablett? Vart är Boris Jr när man behöver honom? :va

Sluta var övetygad.

Paracetamol och sponken är ingen bra kombo.

Mitt tips för att bota bakrus är antingen den medicinska behandlingen:

2 suppar Primperan mot illamående samt en liter 10% Glukos med tillsatser intravenöst.

Jag föredrar dock den lite mer rockiga varianten som består av valfri pizza och ett par öl. Sedan lägger man sig igen i några timmar.
Gott? Det var ju frisk du skulle bli, inte äta gott.

Det var legalt 86-87, sedan har vi andra översende vid varje millenieskifte, men endast då!

Överseende? knappt det....hade inte den lille artilleristen i mig varit så fylleglad vid milleiumskiftet hade det kunnat bli ett par fyratumsbomber in genom det fönster som hade den dåliga smaken att bröla Final Countdown.:arsele

Överseende? knappt det....hade inte den lille artilleristen i mig varit så fylleglad vid milleiumskiftet hade det kunnat bli ett par fyratumsbomber in genom det fönster som hade den dåliga smaken att bröla Final Countdown.:arsele

Jo, men nu har ju det millenieskiftet redan varit, och jag tyckte det lät riskfritt att lova att ha överseende med det nästa millenieskifte....

Det svåra med drickandet är att få i sig så där precis lagom med alkohol, så man bara känner sig lagom slö/avkopplad dagen efter och kan gå runt och småle belåtet åt livet.

Det satsar jag på i år. Och så ska "biblioteket" invigas med cigarr och Grönstedts i goda vänners lag, medan fruntimmerna skvallrar i köket.

Är du riktigt praktfull när du är på väg hem så börja med att spy lite. Momentet kan hoppas över men det är värt det, trust me. Sen ser du till dig att du får i dig lite mat. Något som "binder upp" allt gift. Drick läsk eller nått annan icke-alkoholrelaterat till. Ta två resorb och mer vätska innan du ska nanna. När du vaknar så direkt två resorb och mer vätska. Detta sköljs ner, precis som boris påpekar, med någon huvudvärkstablett och nått bra fludder. Typ tramadol eller nått annat du har hemma.

Min egen helt ovetenskapliga metod. :)

Låter möjligen drastiskt, men kan det hjälpa att sätta fingrarna i halsen och spy det sista man gör? Undrar uppriktigt...
attachment.php

Haha, fan vad grose:zpy :rock

Last edited:
Det enda säkra tipset är följande: Börja tidigt, sluta tidigt!

Börja sup nånstans mellan 13 och 15 och håll igång och drick till 22-23, resten av kvällen känner man av fyllan men man vet vad man gör.

dagen efter blir som en vanlig dag.

Är ju gött att vara bakis. Då har man ju en ursäkt att ligga i sängen/framför tv hela dagen och inte lyfta ett finger. Därför brukar jag trycka i mig ett par Uvalette, en handfull Impugan, en näve Furix, en kanna kaffé och avrundar det hela med en skopa salt. :yoparty

Hur gör man då för att få den där jäkla sängen att sluta snurra? Ligger och håller fast mig, men den vägrar sluta och det känns som om den ska kasta av mig när som. Det luriga är att innan jag lägger mig så ligger den blick stilla... och väntar... den jäveln!

Just ja, höll på att glömma.
Att ta en låång dusch när jag kommer hem på fyllan är fruktansvärt skönt och jag tycker faktiskt det hjälper mot bakfyllan.
Somna inte!
En gammal polare somnade pladask över golvbrunnen med vattnet på vilket blev en dyr historia.

En polare kom hem pruttfull, duschade, men glömde skölja av sig och la sig med hela håret fullt av schampolödder, det var ingen gullig syn på morgonen kan jag lova...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT