Ragg

• Thread starter Thread starter Queen
  • Start date Start date
Gled in på "tjejernas" en gång, det var akut.... : kissapåsig

När jag stegade ut från toan så glider det fram en en dam i förtioårsåldern och frågar vafan jag gör på tjejtoan :confused: :näsblod

Svarade kvickt att jag var tjej :näsblod varav hon klippte ett fast tag i skrevet på mig :skrämd tjejer har inte det här!!! :mad:

Ok... Jag är väll kille då :skrämd

Jag kan visa dig ett å annat :mad:

Jag passar!

Nä du skall hänga med mig hem :mad:

Näh :3freak

JOOO jag skall visa dig...

Fick springa därifrån :D :yoparty

Gamla kärringar är precis lisssfarliga! :fakta

Det gäller att ha en motreplik när man är rättfram, som en bekant till mig när han rättframt frågade en tjej på krogen om hon skulle hänga med hem och hon avböjde:

-Varför har du så höga krav när jag har så låga?
Helt rätt!
Vem var det?

För några år sedan var jag på Harrys i Malmö, tappade bort polarna redan på ditvägen, gick till baren och beställde en öl.

Brevid står väldigt snygg men aspackad kvinna och vinglar på höga klackar, hon presenterar sig artigt men sluddrigt, jag är väluppfostrad så jag lyssnar tålmodigt.

När jag druckit upp så frågar hon om jag vill bjuda på en drink, men det tyckte jag inte att hon behövde eftersom hon redan var asnitad.

Då beställer hon in två öl och bjuder mig istället, i nästa ögonblick dyker det upp en väldigt arg kille och börjar skälla på henne... jag smiter snyggt iväg på muggen.

Efter en stund så går jag dock tillbaks och kollar att allt är ok, hon står kvar men killen är borta, hon svarar innan jag ens hinner fråga, det var min brorsa...jaha tänker jag (inte speciellt troligt).

Vi går upp och dansar och faktiskt dansar hon bra och skärper till sig, klockan närmar sig stängning och det ser rätt hoppfullt ut, jag lämnar av henne vid baren och går på muggen.

Några minuter senare så går jag upp och hittar henne i baren med tungan i halsen på en annan kille.... lite uppgiven men ändå lättad så kollar jag om polarna har dykt upp men ingen är där.

Plötsligt står hon brevid mig igen och frågar om vi ska ta en taxi.... jag svarar innan jag ens hinner tänka.

Javisst men vi tar en varsin, hej då trevligt att träffas.... hon blir jättearg.

Själv skrattade jag och taxichaffisen hela vägen hem.

*sensmoralen är att även snygga tjejer kan bli dumpade om dom slampar sig för mycket, hon fick säkert napp 5 minuter senare så det var inte synd om henne*

Last edited:
Måste varit ett internetragg i tidernas begynnelse. :gnissla

Nybörjare som man var glömde man att fråga två fundamentala frågor:

1: -Har du varit ärlig i din beskrivning av dig själv i kontaktannonsen?
2: -Går du på någon form av neuropsykiatrisk utredning eller har en historia av mentalsjukdom i släkten?

När jag ankommit till den mycket lilla orten i Jämtland, och parkerat bilen på den i förväg bestämda platsen, så dröjde det inte länge förän madammen i fråga uppenbarade sig gående med sin hund, -allt enligt överrenskommelse per telefon tidigare på kvällen. (Det var nu rejält mörkt...)

Så här efteråt kan jag tycka att jag borde ha stämt träff på något lite mer upplyst ställe, och arrangerat det hela så jag skulle ha en flyktväg i händelse att något skulle gå fel. Men, det gjorde jag inte. Jag var som sagt nybörjare inom nätdejting...

Jag klev alltså ur bilen när människan närmade sig med sin hund. Det var ungefär nu som saker och ting började gå fel. Fruktansvärt fel.

Personen i fråga var minst 50 år. Fullt tillräckligt för att vara min biologiska mor vid tidpunkten. Och hennes utseende överensstämde föga med hennes presentationsbild, vilken måste ha tagits någon gång på åttiotalet och sedemera scannats in till digitalt format.

Vid det här laget jagade tankarna desperat genom huvudet.

Vi presenterade oss, (en flykt var inte att tänka på då det inte fanns utrymme att avvika på ett normalt sätt utan att uppfattas som en total idiot), och hon bjöd mig omedelbart upp till sin lägenhet på en kopp kaffe.

Det var nu jag begick det största misstaget av alla, jag accepterade, eftersom jag tyckte att det kunde vara bekvämare att över en kopp kaffe lägga fram min åsikt att jag milt sagt kände mig grundlurad, än att slänga det i ansiktet på henne ute på parkeringen. Dessutom var jag kaffesugen.

Nåväl, en kopp kaffe, och så säger jag vad jag känner och så är jag därifrån på ett ögonblick.

Damen ifråga visade sig dock ha helt andra intentioner vilket tydligt framgick redan i hissen, då hon fnittrande som en skolflicka i nedre tonåren gjorde allt för att komma så nära mig som möjligt.

Nu ringde varningsklockorna på allvar.

Väl inne i hennes lägenhet satte jag mig i soffan och inväntade den utlovade koppen kaffe, och hade precis börjat fundera ut hur jag skulle formulera mitt tack-och-adjö-tal när kärringjäveln kommer ångandes rätt ner i knät på mig och helt sonika kör ner hela handen innanför byxorna på mig.

"Jag tycker om snoppar, jag. Nam nam nam nam nam!" Sa hon hela tiden samtidigt som hon försökte få av mig byxorna.

Vid det här laget insåg jag att alla försök till diplomati och resonemang med denna uppenbarligen sexuellt utsvultna furie var lönlöst, och att en hastig reträtt var den enda möjliga utvägen för att komma därifrån med hälsan i behåll.

Jag slet mig lös och ursäktade mig med att jag måste gå på toaletten först.

Efter att ha erbjudit sig att följa med och låta mig pissa på henne i duschen släppte hon motvilligt iväg mig.

Jag snappade blixtsnabbt åt mig min mobiltelefon och förskansade mig på toaletten, tillfälligt i säkerhet, bakom en låst dörr.

Med gråten i halsen skickade jag sms till varenda människa i kontaktboken i telefonen: "Ring mig! FORT!!!"

Efter att ha repat mod till mig gick jag återigen ut till den väntande damen i soffan.

Telefonen började naturligtvis att ringa tämligen omedelbart, och efter att motparten presenterat sig och frågat vad fan jag ville vid denna okristliga timme på dygnet, replikerade jag något i stil med: "Nääääää?! Å faaan... Är det allvarligt? Vilken avdelning?"

Och så fortsatte det i några minuter. (Dom som ringde trodde några att jag var knäpp, andra garvade och förstod vad som var på gång.)

Jag ursäktade mig hastigt och slängde på mig ytterkläderna och skorna och jäktade ner till bilen.

Hur många gånger jag stannade och gned händerna i snön vid vägkanten minns jag inte. Fy fan, vad jag kände mig smutsig och äcklig...

Väl hemma i trygghet ställde jag mig i duschen och skrubbade varenda millimeter av kroppen...

Detta hände för åtskilliga år sedan, och är nog preskriberat vid det här laget, men minnet sitter för evigt etsat djupt in i själen. :huvet

:rofl Förlåt förlåt men jag dör av skratt. Fan vad synd det är om dig :D

Ja den va sorgligt rolig... f..n jag hade klivit in i bilen och åkt där ifrån direkt, Skit samma vad personen tycker

men då hade han inte haft ett så trevligt minne att återberätta!! :tummenupp :D

Ja den va sorgligt rolig... f..n jag hade klivit in i bilen och åkt där ifrån direkt, Skit samma vad personen tycker

Precis:fakta Personen i fråga verkade ju ändå vara ett "freak":3freak

Har inte du någon rolig raggning på lager? Eller...:va

Det kom fram en stor svart prostituerad kvinna till mig i Oslo och sa "Hey, wanna have some fun":crash

Vet inte om jag skulle vilja ligga med den kvinnan om jag ens fick ett mångmiljonbelopp. Sen hade jag nog suttit här med världens alla könssjukdomar.

Last edited:
Precis:fakta Personen i fråga verkade ju ändå vara ett "freak":3freak

Det kom fram en stor svart prostituerad kvinna till mig i Oslo och sa "Hey, wanna have some fun":crash

Vet inte om jag skulle vilja ligga med den kvinnan om jag ens fick ett mångmiljonbelopp. Sen hade jag nog suttit här med världens alla könssjukdomar.

Kondom :fakta

Satt en helkväll i baren på ett dishuuu och hade sällskap av en trrevlig tjej som jag inte alls kände.. Tvåbarflugor som hade fulla vänner på dansgolvet... Det var ialla fall bara samtal som gällde och när dom skulle stänga frågar damen om "vi ska fortsätta prata hemma hos henne över en kopp kaffe"

Visst visst..

Väl innanför dörren visas jag runt.. I köket frågar jag var kaffebryggaren är och får som svar att hon inte äger en.. Inget kaffe heller..

Jag tackar för mig och börjar gå och får diverse husgeråd efter mig på vägen ut med ett ilsket skrikande om "att du borde fan fatta att det inte var kaffe jag var ute efter"

Ibland har man inte suget....Ibland är det kaffe endast man vill ha...

:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...