Dominator-Rocks
Guest
Allt går inte som man förväntar sig, jag köpte en cross till min grabb när han var 5år och det sluta med krasch in i ett träd efter 10 meter..
Sen vägrade han köra mer så det var bara att sälja den igen, jag som hade velat ha en grabb som blev stjärna på crossbanan och få vara mekande farsan..
SÅ , ta inte för givet att era grabbar vill köra..![]()
Det är då man skall ha en fjärrkontroll att stänga av med, jag har både fjärr och möjligheten att sätta dit en repstump till dödmansgrepp.
Fyraåringen gjorde sin debut idag
Det är då duktigt skönt att ha "tändningsbrytarna" innan dom får kläm på gas och broms, jag har sprungit bakom idag,
BROMSA BROOOOMSA BROOOOMSA BROOOOOOOMSA Grabben gasade så jävligt idag så däcket korvades av
Last edited:
när pengarna börjar trilla in.