Skitunge på fyrhjuling i snön

  • Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Min grabb på 6,5 år vart rejält lycklig när jag i morse förtäljde för honom att vi skulle åka ut till sommarstugan och bränna i snön med hans atv.

Här kommer lite bilder och 2 youtubes från dagens bravader!

:yoparty


Citat: Jag vill ramla igen det var cool :yoparty Hoppas jag gör det igen nästa gång vi kör :va



:hihi
 
Last edited:
Youtubes

[YOUTUBE-ID]csXEfEyaE4w&feature=channel_page[/YOUTUBE-ID]


[YOUTUBE-ID]zuNDBcgO1oQ&feature=channel[/YOUTUBE-ID]
 
Ville man ha leksaker när man va 6år så fick man bygga de själv,oftast vart de av kottar o pinnar.. Inte fan blir man världsmästare i motorsport när man fått torrköra bilar och hojjar gjorda av kottar o pinnar,gamla goda tider det!!! :huvet
De va väl bättre tider för eller?? Mina ungar ska fan få odla sina kottar o pinnar själv till leksakarna.. :D
 
God Jul!

Skaplig julklapp vi fick idag, snö på julafton :yoparty :burnout

I morgon blire mer race igen!


:tomten
 
När jag fyllde 7 år så fick jag en moped av min bror. Detta hölls i hemlighet för min mor ända fram till dagen då jag fick den. motiveringen var. se hur glad han blev. inte kan du säga nej nu.

Jo lycklig var jag körde runt runt på skolans fotbolls plan :-)
 
Vill du bli min pappa? Och nej, inte min daddy.
 
ball unge
ball farsa
:rolleyes:

edit: erkänn att du blev skitskraj när ungen välte? eller varför stängdes kameran av?:tuttar
 
Haha vad snäll far den där grabben har!

Ja när vi är och kör Fyrhjuling så är man rätt så populär :hihi

Vill du bli min pappa? Och nej, inte min daddy.

Skulle kunna tänka mig att adoptera en unge som var riktigt svinrik, har du mycket cash?

ball unge
ball farsa
:rolleyes:

edit: erkänn att du blev skitskraj när ungen välte? eller varför stängdes kameran av?:tuttar

We Rock!


:nicka erkänner, min fasa är att fyrhjulingen skall välta över honom :näsblod

men som ni ser så vart det en väldigt odramamatisk vurpa som han/vi bara skrattade åt.

Snön låg inte kvar länge :mad:
 
Last edited:
Fan va ballt jag längtar tills mina ungar oxå är i den åldern ..
Då jävlar ska jag sikta in på det ..
Men än så länge så får jag vänta tills nästa sommarn då dom är cirka 2 år gammla .. För då måste dom kunna sitta på mino moton med stödhjul hehehe ..
 
Allt går inte som man förväntar sig, jag köpte en cross till min grabb när han var 5år och det sluta med krasch in i ett träd efter 10 meter..
Sen vägrade han köra mer så det var bara att sälja den igen, jag som hade velat ha en grabb som blev stjärna på crossbanan och få vara mekande farsan..

SÅ , ta inte för givet att era grabbar vill köra..:(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top