Dominator-Rocks
Guest
Min grabb på 6,5 år vart rejält lycklig när jag i morse förtäljde för honom att vi skulle åka ut till sommarstugan och bränna i snön med hans atv.
Här kommer lite bilder och 2 youtubes från dagens bravader!
Citat: Jag vill ramla igen det var cool
Hoppas jag gör det igen nästa gång vi kör

Här kommer lite bilder och 2 youtubes från dagens bravader!
Citat: Jag vill ramla igen det var cool
Hoppas jag gör det igen nästa gång vi kör

Last edited:


