Gubbsjukan, bevisad att den finns...

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date
Gym killar är lite scary tycker jag, med tanke på att jag är såpass liten som jag är...
Det är inget fel på tatueringar, men det är absolut inget måste.
Alla har vi våra fördomar :tungan
Själv tror man att ni gillar blondiner med stora lökar som beter sig som ett stolpskott, men självklart kan jag ha fel...

Det är faktiskt förvånansvärt många killar som föredrar blondiner har man ju märkt:va

Helt ärligt så tycker jag faktiskt att Silvstedt är totalt osexig. Men det kanske är hennes IQ-fiskmås som gör det. Fast jag tycker ändå hon påminner om en älgkalv på nåt vis.

Jag vet inget om dina lökar men jag kan avslöja en sanning:
På det tiden man var en player, så kom man hem från krogen ett par ggr med en kanon pingla med stora lökar i en fantastisk förpackning. men när väl bh´n landade på golvet tänkte man direkt på den där andra pinglan ett härligt sug i blicken man hade spanat in med en lagom b.kupa.

kort sagt det ända som slår stora lökar i snygg förpackning är verkligheten:eek:

Vad menar du, ramlade dom ner i golvet när du drog av bh:n eller?

Last edited:
Jag vet inget om dina lökar men jag kan avslöja en sanning:
På det tiden man var en player, så kom man hem från krogen ett par ggr med en kanon pingla med stora lökar i en fantastisk förpackning. men när väl bh´n landade på golvet tänkte man direkt på den där andra pinglan ett härligt sug i blicken man hade spanat in med en lagom b.kupa.

kort sagt det ända som slår stora lökar i snygg förpackning är verkligheten:eek:

Ledsen att göra dig besviken, men själv har man en C-kupa...
Och jag älskar mina boobisar... Men ngt jag älskar mer är min hjärna :tungan

Jag tycker om killar/män som är rakade, har skäggstubb stora fina händer :tungan så måste han vara typ 180 lång... Brukar gå i höga klackar, ingen fetisch direkt om du nu tror det... Iofs skorna är en fetisch :tuttar

Först skriver du att du vill ha MÄN.
Sen skriver du att du gillar män som ska vara 180 och gå i högklackat.
Du skriver också att killen på din avatar är ögongodis men ingen som du vill ha.:tungan

För en kille/man är ögongodis något man vill ha. Dvs man vilar ögonen på det man gillar och vill ha.

Ja jösses.

Först skriver du att du vill ha MÄN.
Sen skriver du att du gillar män som ska vara 180 och gå i högklackat.
Du skriver också att killen på din avatar är ögongodis men ingen som du vill ha.:tungan

För en kille/man är ögongodis något man vill ha. Dvs man vilar ögonen på det man gillar och vill ha.

Ja jösses.

Alla kan vi tolka saker och ting precis som vi vill, klackarna är på mig inte på killen, men det tycker jag framgår relativt bra...

Sedan att min avatar är ögongodis får väl stå för mig, konceptet se men inte röra, det har du väl hört innan?
Killar som ser så bra ut är oftast väldigt dryga, nu pratar jag av egen erfarenhet, jag föredrar killar som har båda fötterna på jorden och hänsynsfulla.

Ledsen att göra dig besviken, men själv har man en C-kupa...
Och jag älskar mina boobisar... Men ngt jag älskar mer är min hjärna :tungan

Ingen besvikelse alls. en fast c-kupa är ju vad jag letat efter hela livet.
Men en lååång c-kupa. njäe:huvet

Den som söker skall finna :tungan
Tjejer i min ålder har fina fasta bröst, spana in en brud i min ålder :tummenupp

hur gammal var du, 27?

då är min brud yngre än dig. och henne har man allt spanat än del på..

Alla kan vi tolka saker och ting precis som vi vill, klackarna är på mig inte på killen, men det tycker jag framgår relativt bra...

Sedan att min avatar är ögongodis får väl stå för mig, konceptet se men inte röra, det har du väl hört innan?
Killar som ser så bra ut är oftast väldigt dryga, nu pratar jag av egen erfarenhet, jag föredrar killar som har båda fötterna på jorden och hänsynsfulla.
Jag ser ju bra ut och är inte dryg heller? Lr är jag dryg som påstår det:D

Hur ung är du då? Trodde det var en man jag pratade med :tungan

32, så min statistiska gubbsjuke flickvän skulle vara 23 men hon är 26.
Man o man det får andra avgöra,

Bara för att du hatar mig? :tungan :D

nej då.:D know your enemies, du vet.

hade du inte varit så otroligt höger, så hade jag tyckt att du va en kanon kille

p.s Mycke cred för att du våga näcka i gnuggistråden:yoparty :yoparty

Det är najs med killar som tycker dom ser bra ut, men man behöver inte vara högfärdig för att man är medveten om det...
Det är nämligen inte så attraktivt.[/QUOTE]

Få se nu... jag är 180cm Hyfsat stora händer (vad det nu ska vara bra för?) kan lätt fixa ett tät skäggstubb och en snabb tunga...hm då är det bara att raka håret så passar jag in i mallen:pannkyss :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back