Gubbsjukan, bevisad att den finns...

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date
Hår är mest störande...på fel ställe.

Ålder , är bara en siffra.

Om en kille har mer kroppsvårds/utseendeprodukter i sina skåp än en tjej, vad är det för något ? :D

Den risken är väl minimal, eller?
Mer än mig lär du inte ha, jag är mån om min hud och allt annat jag har :tuttar
Men är det så att en kille har mer skönhetsprodukter än mig då är det bye bye baby bye bye.... Kvinnor vill ha män så är det bara....

Det här borde ALLA killar som söker en tjej läsa...:D

Det dräller av fjollor som inte tar för sig.

True that...
Sedan så finns det dom som tror dom är guds gåva till kvinnan, det är ju dom som är dom största skämten :D

True that...
Sedan så finns det dom som tror dom är guds gåva till kvinnan, det är ju dom som är dom största skämten :D

Japp, kallas för singel. och de flesta förblir det åxå.
Bra killar och tjejer blir snabbt upptagna, om de vill.

Japp, kallas för singel. och de flesta förblir det åxå.
Bra killar och tjejer blir snabbt upptagna, om de vill.

Jag tycker det är omöjligt att hitta en vettig kille...
Raka puckar är inget ngn av killarna jag träffat förespråkar :va
Iofs en kille, men man kan inte få allt här i livet :huvet

Jaha, fast jag väljer nästan en 34-åring före en 17-åring. Nästan.

Är du 20 bast?
Då är väl en 17-åring helt ok för dig, finns ju mogna tjejer i den åldern med eller:va
En brud som är 14 år äldre än dig mellan lakanen kanske inte är helt fel det heller. Du kanske får lära dig både en och annan grej:tuttar

Är du 20 bast?
Då är väl en 17-åring helt ok för dig, finns ju mogna tjejer i den åldern med eller:va
En brud som är 14 år äldre än dig mellan lakanen kanske inte är helt fel det heller. Du kanske får lära dig både en och annan grej:tuttar

Fyller 22 i mitten på nästa år.

Nej, det är inte alls helt okej. Nu vet inte jag om dom är blixtmogna där du bor, men häromkring är ingen av dom släkt med Einstein direkt. :gnissla

Du vet väl inte vad jag kan och inte kan. :brynad

Jag tycker det är omöjligt att hitta en vettig kille...
Raka puckar är inget ngn av killarna jag träffat förespråkar :va
Iofs en kille, men man kan inte få allt här i livet :huvet

Jaha... raka PUCKAR.... jag som trott alla tjejer tjatar om att raka PUNGEN... där ser man hur fel det kan bli... jag skyller på att tjejer är usla på att kommunicera :huvet

:D

Jaha... raka PUCKAR.... jag som trott alla tjejer tjatar om att raka PUNGEN... där ser man hur fel det kan bli... jag skyller på att tjejer är usla på att kommunicera :huvet
:D

Du fick mig att dra på smilbanden :tummenupp
Tycker det brukar vara killarna som är dåliga på kommunikation, det är lite svårt att läsa era tankar...:va

Men är det så att en kille har mer skönhetsprodukter än mig då är det bye bye baby bye bye.... Kvinnor vill ha män så är det bara....

Då är nog inte killen i avataren din något för dig. han verkar iaf vaxa bröstet, sola solarium samt smörja in sig i olja. Hmm..

jag ändrar mig, DU är nog inget för honom.

Då är nog inte killen i avataren din något för dig. han verkar iaf vaxa bröstet, sola solarium samt smörja in sig i olja. Hmm..

jag ändrar mig, DU är nog inget för honom.

Killen är bara ögongodis, inte den typen av män jag vanligtvis faller för...

vilken är det då?

Jag tycker om killar/män som är rakade, har skäggstubb stora fina händer :tungan så måste han vara typ 180 lång... Brukar gå i höga klackar, ingen fetisch direkt om du nu tror det... Iofs skorna är en fetisch :tuttar

Jag tycker om killar/män som är rakade, har skäggstubb stora fina händer :tungan så måste han vara typ 180 lång... Brukar gå i höga klackar, ingen fetisch direkt om du nu tror det... Iofs skorna är en fetisch :tuttar

Fördomsfull som jag är trodde jag att svaret skulle va tatuerade, rakade, gym killar. Själv är jag nog mer den plussen söker i gnuggistråden.
Men jag har skägg, stora händer o är 190 lång. fast med hår på huvet.

Fördomsfull som jag är trodde jag att svaret skulle va tatuerade, rakade, gym killar. Själv är jag nog mer den plussen söker i gnuggistråden.
Men jag har skägg, stora händer o är 190 lång. fast med hår på huvet.

Gym killar är lite scary tycker jag, med tanke på att jag är såpass liten som jag är...
Det är inget fel på tatueringar, men det är absolut inget måste.
Alla har vi våra fördomar :tungan
Själv tror man att ni gillar blondiner med stora lökar som beter sig som ett stolpskott, men självklart kan jag ha fel...

Gym killar är lite scary tycker jag, med tanke på att jag är såpass liten som jag är...
Det är inget fel på tatueringar, men det är absolut inget måste.
Alla har vi våra fördomar :tungan
Själv tror man att ni gillar blondiner med stora lökar som beter sig som ett stolpskott, men självklart kan jag ha fel...

Jag vet inget om dina lökar men jag kan avslöja en sanning:
På det tiden man var en player, så kom man hem från krogen ett par ggr med en kanon pingla med stora lökar i en fantastisk förpackning. men när väl bh´n landade på golvet tänkte man direkt på den där andra pinglan ett härligt sug i blicken man hade spanat in med en lagom b.kupa.

kort sagt det ända som slår stora lökar i snygg förpackning är verkligheten:eek:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back