Löfte eller hot?

Löfte eller hot?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det här att betrakta som ett löfte eller hot? Att svenska filmskapare ska sluta gära film alltså. Personligen ser jag fram emot den dagen med spänning, dagen då ren skit som Beck, Wallander, Änglagård, Tre Kronor och annat subventionerat fjanteri är ett minne blott. Dessutom, vilka alternativ har dessa flaskbottensförsedda töntar att försörja sig än med Svenska Filminstitutets medel?

IPRED-lagen är säkert bra på alla de vis i övrigt, men om det finns en chans att slippa fler Sunes Sommar genom att inte anta den så är det i sig en seger.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2101895.svd

fy fan vad jag håller med dig mackan, inte vågat säga det innan ang. svensk film för jag var rädd för att alla skulle flyga på mig men fy fan vad det suger getpung!!!
Bort med skiten, mig gör det inget.

Nu tyckte jag faktiskt att Låt den rätte komma in var jävligt bra, men i övrigt klarar jag mig bra utan svensk film. Dessutom är det rent skitsnack. Inte kommer dom sluta göra film. Dom slutar gnälla när dom inser att Konsum är alternativet.

Eftersom maten jag just äter är betald med pengar från beck och wallander så är jag lite partisk.

Finns det någon film där Helena Bergström inte har visat brösten i?

Det tror jag inte. Hon verkar vara omåttligt förtjust i att springa omkring och skvalpa med sina spenar. Där har vi ännu ett bevis för att detta bara är ett tomt hot/löfte.

fy fan vad jag håller med dig mackan, inte vågat säga det innan ang. svensk film för jag var rädd för att alla skulle flyga på mig men fy fan vad det suger getpung!!!
Bort med skiten, mig gör det inget.

Varför?
Svensk film är skit och det är mer av ett fakta än en åsikt!
Detta fakta ska påpekas så ofta som kan tyckas lämpligt( diskuterar man badrum så kanske det räcker med en liten instickare tex) så att de som inte fattar LÄR SIG!

:VillHaTillbakaPengarnaFrånArn2FilmenSomJagInteFattarVarförJagGickMedPåAttSe :mad:

Det är väl klart att vi ska se med rädsla på detta hot. Tänk om det skulle innebära att Göta Kanal 3 inte blir färdigställd.

Sällskapsresan-filmerna kan man spara till eftervärden. Resten kan slängas och avvecklas.

Svensk film har sina poänger!! En polare till mej har DVD:erna som drinkunderlägg.

Om nu svenska filmmakare är så dåliga kanske vi borde ta hit lite fler
kulturberikare från utlandet som kunde lära oss att göra film!

man kan ju alltid hoppas att de håller vad de lovat... för svensk filmindustri suger stenhårt!:mad:

Jag gillar svensk humorfilm som Yrrol och ser fram emot Kenny Starfighter :tummenupp Dessutom kommer det några guldkorn ibland, men oftast är det bara löst skit :tummenner

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!