Av vad jag läst här i tråden (om det sedan stämmer enligt riktig statistik vet jag inte), så verkar det som att asiater är lågt representerade i brottsstatistik. Är ingen från Asien fattig? Eller har de andra moraliska grundvärderingar? Eller beror det på något annat?
Precis som korvgubbe skrev, Har asiater inte kommit hit för att dom förlorat allt. Dom övriga har ofta förlorat hus och hem p.g.a. krig etc..
Klart att det är en värre situation.
Man kan dra en annan parallell och jämföra med alla tjuvaktiga direktörer, som själ miljarder tillsammans. Vilket skadar samhället betydligt mer.
Men det betyder inte att alla svenska affärsmän är giriga svin, eller komiskt nog när nästan hela SD-kåren är dömda för diverse brott. När man hävdar att det är
det som ska bort från samhället.
Jag tycker att man borde lägga betydligt mer krut på direktörerna, och skicka in sådana på livstid. Dom har trots allt stulit pengar från mycket stor andel av den svenska befolkningen, och skadat våra företag
Som jag sa tidigare, finns det ingen invandrare som på något sätt försvarar våldtäkter eller andra kriminella handlingar. Hur otroligt det än låter så är dom flesta skötsamma, och det är fakta!
Men frågan är, vill ni lösa detta problem? Eller bara fortsätta gnälla och skylla alla problem på invandringen?
För vare sig ni vill eller inte kommer invandrarna att stanna kvar...
Så vad ska vi göra?