Bowla o supa jävel snart??

Det är väl bara vi som "vågar" oss ut på banan som orkar med snacket :D :D

ja.. jag har inget emot det..

hade storm föjt med ut nån jävla gång så hade han kanske diggat det oxå?!!:tungan

han har ju vart bra sugen några ggr menar ja.. men aldrig fått tummen ur lixom..

fast du bangar väl inte på feste nu storm?:yoparty

haha ;)

ja bangar aldrig alkohol ;)

vart ska vi börja kvällen då? :confused: :va

Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig. :tummenupp

:D
haha ;)

ja bangar aldrig alkohol ;)

vart ska vi börja kvällen då? :confused: :va

Storm de e ganska naturligt att ett gäng mc tokar snackar endel mc på en mc fest? låter de orimligt i dina öron så finns de säkert andra fester.

ska nog se till å måla lite röd vita curbs längs väggarna där vi är så kanske du står utanför å dricker dig full:D

ne, du kan väl hålla i förfesten:O

Last edited:
:D

Storm de e ganska naturligt att ett gäng mc tokar snackar endel mc på en mc fest? låter de orimligt i dina öron så finns de säkert andra fester.

ska nog se till å måla lite röd vita curbs längs väggarna där vi är så kanske du står utanför å dricker dig full:D

ne, du kan väl hålla i förfesten:O

jonas sluta nu.. jag tänkte inte prata hoj iaf.. du kan prata om det.. men snälla så inte jag hör..

jag ska försöka få någon att bli intresserad av ett tupperwereparty.. tänkte starta eget.. tänkte vi kunde prata om detta allesammans.. inte motorcyklar o hur jävla skoj vi haft det i sommras.. och aboslut inte om när jag körde ifrån andersson på bana och på ramnaslätt.. och absolur inte om johans klantiga vurpor här o var..

nej.. tupperwereparty.. here I come!!!!:D

Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig. :tummenupp

oj.. bara kom in i tråden sädär utan att presenterar dej..

till och med jag har glömt av vem du är... seså..

du har inte lust förresten o vara med på tupperwereparty??:cpparty

Last edited:
nee.. lyssna inte på jonass..

klart du ska med..

lugnt robban, ja skiter i festen, så får du å storm snacka party ifred.:rolleyes:

ja sitter hemma å tänker spårval istället så får ni fortsätta jaga ett år till.:D

tjaaa vars har du hållit hus då?

vi måste fan ut och BRASSA JÄVEL i sommar igen.. :D va aldeles för länge sen sist.
ska du köra nåt på isen i vinter?

lugnt robban, ja skiter i festen, så får du å storm snacka party ifred.:rolleyes:

ja sitter hemma å tänker spårval istället så får ni fortsätta jaga ett år till.:D

haha jobbar helgen detta datum så ja får lämna walkover ;)
visst att du kan åka knäskrap å åka powerwheelis på 2 ans växel men spritsinne har du inget ;)

störm freestyle 1-1

flax du får ta ett annat datum .. ;)

visst att du kan åka knäskrap å åka powerwheelis på 2 ans växel men spritsinne har du inget ;)

störm freestyle 1-1

du glömde power wheeli på 1an å 3 an me;)
knäskprap måste väl vara de enklaste som finns, bara hänga av cykeln så långt till man lyckas få ner knäet i backen. kan till å me göra de på depåstöden tro ja:D

synd du inte kan följa me....

:mad: iriterrat med fullbokad kalender roddar robb ihop tupperwereparty:tummenupp måste man ju försöka va ledig skulle ju behövt ett par hundra små fina plastburkar och samla ihop skräpfightern i :gnissla så slipper man snubbla över alla delar i garaget :yoparty

knäskprap måste väl vara de enklaste som finns, bara hänga av cykeln så långt till man lyckas få ner knäet i backen. kan till å me göra de på depåstöden tro ja:D

hehe ahaa.. knäskrap på depåstöd jo d av la därför din hoj dratta i backen i depån hehe !!

störm freestyle 1-1

ohh shit va oväntat att du inte kunde störm.. men visst är du sugen?? haha..

jaja.. du får väl se korten efter åt hur jävla skoj vi hade! hehe
:skrattaåt

knäskrap... om jag klarar av o göra knäskrap efter 5 varv på anderstop när jag inte ens suttit på sporthoj innan så kan det ju omöjligt vara så jävla svårt..

måste fan testa knäskrap med warriorn till våren.. det måste fan gåå...:hojharley

Last edited:

Fan, tog mig 200 varv på torpet innan jag fick i knät:huvet , men när jag väl fick i det så sänkte jag mina tider med 2 sekunder direkt, förvånadsvärt var lätt det gick att köra fort med knäskrap :banana ,,, men nu står jag här med ett skinnställ som e trasigt då jag inte hade puckar i det :arsele

Hur blir det nu då den 29/11 ,,,, ska jag komma upp till dig Robban ,, eller Freestyle eller ska vi sitta här å :fyllisar :confused: :confused:

haha ne. de berodde på att vänster bobin hade gått av å mitt cp depåstöd halkade av svingen...:huvet

skyll inte ifrån dej nu jonas.. erkänn istället att du övade knäskrap i depån istället för o skylla på annat.. :pannkyss

Fan, tog mig 200 varv på torpet innan jag fick i knät:huvet , men när jag väl fick i det så sänkte jag mina tider med 2 sekunder direkt, förvånadsvärt var lätt det gick att köra fort med knäskrap :banana ,,, men nu står jag här med ett skinnställ som e trasigt då jag inte hade puckar i det :arsele

Hur blir det nu då den 29/11 ,,,, ska jag komma upp till dig Robban ,, eller Freestyle eller ska vi sitta här å :fyllisar :confused: :confused:

haha.. bara 200 varv.. det va inte dåligt.. haha..

ja vafaan.. vi kan la sitta ett gäng uppe hos mig först.. men är ju så långt från stan.. inte gå in till stan direkt.. men men.. vi ska inte dra direkt till bowling o träffas där då? eller biljardcafeét eller nått?

mvh robb

Last edited:
skyll inte ifrån dej nu jonas.. erkänn istället att du övade knäskrap i depån istället för o skylla på annat.. :pannkyss

haha.. bara 200 varv.. det va inte dåligt.. haha..

ja vafaan.. vi kan la sitta ett gäng uppe hos mig först.. men är ju så långt från stan.. inte gå in till stan direkt.. men men.. vi ska inte dra direkt till bowling o träffas där då? eller biljardcafeét eller nått?

mvh robb

så här va de, ja var helt slut efter ett pass. skulle ställa upp hojjen på de där fitt stödet och den halkade av på ena sidan å jag orkade inte hålla den. så lät den ramla. Hade jag haft en depåkille där som hjälpte mig hade detta inte hänt!! så va fan höll du hus.:va som tur va la den sig på kabelrullen å blev inte en repa påå hojjen..

ja vi kan va hos dig robban, måste få se din leksak:D
men vilka e vi? du ja johan olhsen kerenen. eller vilka mer?

ska vi göra en lista

*jonas
*robban
*johan
*ohlsen
*kerenen

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25