Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl bara vi som "vågar" oss ut på banan som orkar med snacket![]()
![]()
haha![]()
ja bangar aldrig alkohol
vart ska vi börja kvällen då?![]()
![]()
haha![]()
ja bangar aldrig alkohol
vart ska vi börja kvällen då?![]()
![]()
![]()
Storm de e ganska naturligt att ett gäng mc tokar snackar endel mc på en mc fest? låter de orimligt i dina öron så finns de säkert andra fester.
ska nog se till å måla lite röd vita curbs längs väggarna där vi är så kanske du står utanför å dricker dig full![]()
ne, du kan väl hålla i förfesten:O
Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig.![]()
![]()
Storm de e ganska naturligt att ett gäng mc tokar snackar endel mc på en mc fest? låter de orimligt i dina öron så finns de säkert andra fester.
ofan e d så?
ok får söka vidare.
nee.. lyssna inte på jonass..
klart du ska med..
Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig.![]()
lugnt robban, ja skiter i festen, så får du å storm snacka party ifred.![]()
ja sitter hemma å tänker spårval istället så får ni fortsätta jaga ett år till.![]()
haha jobbar helgen detta datum så ja får lämna walkover
visst att du kan åka knäskrap å åka powerwheelis på 2 ans växel men spritsinne har du inget![]()
störm freestyle 1-1
flax du får ta ett annat datum ..![]()
du glömde power wheeli på 1an å 3 an me![]()
knäskprap måste väl vara de enklaste som finns, bara hänga av cykeln så långt till man lyckas få ner knäet i backen. kan till å me göra de på depåstöden tro ja![]()
synd du inte kan följa me....
haha jobbar helgen detta datum så ja får lämna walkover
visst att du kan åka knäskrap å åka powerwheelis på 2 ans växel men spritsinne har du inget![]()
störm freestyle 1-1
flax du får ta ett annat datum ..![]()
knäskprap måste väl vara de enklaste som finns, bara hänga av cykeln så långt till man lyckas få ner knäet i backen. kan till å me göra de på depåstöden tro ja![]()
hehe ahaa.. knäskrap på depåstöd jo d av la därför din hoj dratta i backen i depån hehe !!
haha ne. de berodde på att vänster bobin hade gått av å mitt cp depåstöd halkade av svingen...![]()
Fan, tog mig 200 varv på torpet innan jag fick i knät, men när jag väl fick i det så sänkte jag mina tider med 2 sekunder direkt, förvånadsvärt var lätt det gick att köra fort med knäskrap
,,, men nu står jag här med ett skinnställ som e trasigt då jag inte hade puckar i det
![]()
Hur blir det nu då den 29/11 ,,,, ska jag komma upp till dig Robban ,, eller Freestyle eller ska vi sitta här å![]()
![]()
![]()
skyll inte ifrån dej nu jonas.. erkänn istället att du övade knäskrap i depån istället för o skylla på annat..
haha.. bara 200 varv.. det va inte dåligt.. haha..
ja vafaan.. vi kan la sitta ett gäng uppe hos mig först.. men är ju så långt från stan.. inte gå in till stan direkt.. men men.. vi ska inte dra direkt till bowling o träffas där då? eller biljardcafeét eller nått?
mvh robb
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!