Bowla o supa jävel snart??

Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig. :tummenupp

Tjenare Anderson!

Var ett tag sedan nu:)

Åker herrn fortfarande Fireblade eller har den gått hädan vid det här laget? Kan väl inte påstå att det skulle förvånat mig speciellt mycket:hihi
Min militärgröna Fighter-Ninja dog på Anderstorp i 2004, hm, tiden går fort:galen

Sven666: Överlevde knäna? Hur går det med din handled? Såg ju inte allt för kul ut på Åsen:näsblod

Verkar vara ungefär samma attityd bland ADHD-åkarna fortfarande, full gas, stor käft o s v:tummenupp

Örjan/Lust for Life/Team ADHD

Tjenare Anderson!

Var ett tag sedan nu:)

Åker herrn fortfarande Fireblade eller har den gått hädan vid det här laget? Kan väl inte påstå att det skulle förvånat mig speciellt mycket:hihi
Min militärgröna Fighter-Ninja dog på Anderstorp i 2004, hm, tiden går fort:galen

Sven666: Överlevde knäna? Hur går det med din handled? Såg ju inte allt för kul ut på Åsen:näsblod

Verkar vara ungefär samma attityd bland ADHD-åkarna fortfarande, full gas, stor käft o s v:tummenupp

Örjan/Lust for Life/Team ADHD

ujj den galne norrmannen tittar in :D

du får kika ner så styr vi upp en rejäl ADHD fest :tummenupp

knäna är opererade och upptränade med 2 års simmning så jag är som ny (eller tja bättre begagnad iaf :tungan ), är faktiskt lite sugen på racing igen och har börjat kika efter en aprilia som jag tänkt köra lite BOTT med, vore grymt skoj, team ADHD will live again :yoparty

hur är MC sesongen uppe i tromsö?, hur gick det med ryggen förresten, senast så sa du att du hade ramlat ner från en byggställning eller nåt?

ujj den galne norrmannen tittar in :D

du får kika ner så styr vi upp en rejäl ADHD fest :tummenupp

knäna är opererade och upptränade med 2 års simmning så jag är som ny (eller tja bättre begagnad iaf :tungan ), är faktiskt lite sugen på racing igen och har börjat kika efter en aprilia som jag tänkt köra lite BOTT med, vore grymt skoj, team ADHD will live again :yoparty

hur är MC sesongen uppe i tromsö?, hur gick det med ryggen förresten, senast så sa du att du hade ramlat ner från en byggställning eller nåt?
Galen och galen, kul när det går fort är det ju förstås:yoparty

Som sagt har jag ny hobby http://www.hellclimbers.com/default.php?pg=videos tyvärr får jag inte kört så mycket själv då jag helt enkelt inte har varken tid(fick en son i Juli) eller för närvarande, råd:( Suger att vara på väg ut i studentlivet men det lär väl å andra sidan göra gott i kassan på sikt:)
Finns ingen anledning att ha hoj här uppe, närmaste banan ligger i Mo i Rana, typ 80mil söderut eller nåt sånt:huvet

Var nede i Sweden en sväng över jul/nyår men man hinner inte göra allt man tänkt sig tyvärr. Alldeles för mycket familj där ned och för lite tid....

Bra att dina knän blir bättre! Jobbigt att gå runt och ha värk, jag vet tyvärr alldeles för mycket om det efter det senaste årets sjukskrivningselände:(

Satt förresten och tittade igenom våra gamla trådar från Team ADHD/Ninja Demons of Dirt-tiden.... FY FAN vad kul vi hade:yoparty :tummenupp

får gratulera till knodden då :)

skoter har jag aldrig kört (höhö här nere har vi ju 1cm i några timmar om året :tungan ) men det verkar ballt.
ska du börja plugga?, men borde inte du ha en sugarmamma vid det här laget som kan ta hand om dig då ;)

och ja jag håller med, det va några härliga sommrar där :tummenupp hälsa Tommy om du snackar me han!

Man tackar så mycket! Otroligt kul med kids! Väntar bara på att han ska bli stor nog att kunna köra hoj........:yoparty

Ska bli ingenjör när jag blir stor verkar det som:rofl
Visst har jag en sugarmama som tar hand om mig men scooter står långt ned på hennes lista över saker Örjan behöver tyvärr:gnissla

Tommy är förresten färdigutbildad ingenjör nu till sommaren.......

Det var också tider som jag brukar säga, tycker det låter så deprimerande att säga det var tider:(

Hörs!

Kör nu inte försiktigt vad du gör, om Stormen någonsin kommer i trafik igen vill säga:arsele

Kör nu inte försiktigt vad du gör, om Stormen någonsin kommer i trafik igen vill säga:arsele

jag gasar tills det rasar vet du :D

ingenjörer hela bunten altså, freckt, själv jobbar jag som chef över ett gäng speditörer nu för tiden :)

och man ska inte deppa, the good times will roll again :yoparty

jag gasar tills det rasar vet du :D

ingenjörer hela bunten altså, freckt, själv jobbar jag som chef över ett gäng speditörer nu för tiden :)

och man ska inte deppa, the good times will roll again :yoparty

Var just det ja...........

Du jobbar som chef:hihi Eget företag eller? Inga flipperspel som ska säljas längre?

Jag är alltid positiv:yoparty

Tjaba Gubbs

Har ni inget att göra nu på lördag så kan ni åka kolla på lite Submission Wrestling i Arenahallen Skene.

Bara liten tips.

Bifogat

• n758461621_1249764_9420.jpg
    n758461621_1249764_9420.jpg
    59.3 KB · Visningar: 54
Får jag bli rekryterad till detta sofistikerade gäng? Hemmastadd i Borås :D

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”