vad har du för skoj spel då.. och hur många kontroller har du..
shack, fia med knuff, skitgubbe, etc, va e de för kontroll du vill ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad har du för skoj spel då.. och hur många kontroller har du..
Tjabba gott folk, vart väl ett år sedan man var här sist känns det som men nu är han tillbaka. 29/11 låter kanon för mig med, sätt upp mig.![]()
Tjenare Anderson!
Var ett tag sedan nu![]()
Åker herrn fortfarande Fireblade eller har den gått hädan vid det här laget? Kan väl inte påstå att det skulle förvånat mig speciellt mycket![]()
Min militärgröna Fighter-Ninja dog på Anderstorp i 2004, hm, tiden går fort![]()
Sven666: Överlevde knäna? Hur går det med din handled? Såg ju inte allt för kul ut på Åsen![]()
Verkar vara ungefär samma attityd bland ADHD-åkarna fortfarande, full gas, stor käft o s v![]()
Örjan/Lust for Life/Team ADHD
), är faktiskt lite sugen på racing igen och har börjat kika efter en aprilia som jag tänkt köra lite BOTT med, vore grymt skoj, team ADHD will live again
Galen och galen, kul när det går fort är det ju förståsujj den galne norrmannen tittar in![]()
du får kika ner så styr vi upp en rejäl ADHD fest![]()
knäna är opererade och upptränade med 2 års simmning så jag är som ny (eller tja bättre begagnad iaf), är faktiskt lite sugen på racing igen och har börjat kika efter en aprilia som jag tänkt köra lite BOTT med, vore grymt skoj, team ADHD will live again
![]()
hur är MC sesongen uppe i tromsö?, hur gick det med ryggen förresten, senast så sa du att du hade ramlat ner från en byggställning eller nåt?
) men det verkar ballt.

Kör nu inte försiktigt vad du gör, om Stormen någonsin kommer i trafik igen vill säga![]()

jag gasar tills det rasar vet du![]()
ingenjörer hela bunten altså, freckt, själv jobbar jag som chef över ett gäng speditörer nu för tiden
och man ska inte deppa, the good times will roll again![]()
Eget företag eller? Inga flipperspel som ska säljas längre?
Du jobbar som chefEget företag eller? Inga flipperspel som ska säljas längre?
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA