Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jimmie Åkesson ser bögig ut!![]()
Det är väl för att just det här partiet kommit från olika organisationer som tycker att det här med koncentrationsläger var en svinbra idé. Förnekar du det eller tycker du inte att det spelar någon roll?att blanda in koncentrationsläger och nazism i detta är ju både klassiskt och fullständigt missvisande. Hur kan man egentligen hamna så tokigt i sin tankevärld att man börjar anspela på folkmord när man, som i sd´s fall vill begränsa flyktingmottagandet??!!
Det är väl för att just det här partiet kommit från olika organisationer som tycker att det här med koncentrationsläger var en svinbra idé. Förnekar du det eller tycker du inte att det spelar någon roll?
Jag vet att detta tagits upp i en gammal tråd men vad vill SD göra för Sverige förutom the obvius? Det enda man hör talas om när det gäller SD är ju just the obvius.
Det enda man hör talas om när det gäller SD är ju just the obvius.
Det är väl för att de förutom the obvious inte har så mycket att komma med.
De är inte ett "enFRÅGE-parti" utan "enLÖSNINGS-parti"..
Nej, där har du fel. De duger utmärkt att röra om i grytan med, det diskuterade ju du och jag förut.
Här kan du läsa en intervju med partiets arbetsmarknadspolitiska talesman, väldigt intressant läsning:
http://www.dagensarbete.se/home/da/...1090acf0fc83b1d4c125739f002cbb75?OpenDocument
Det som skiljer oss är nog hur vi ser på ondska. Även om vi jämför offer för nazismen och kommuniststater så kan jag ändå inte tycka att kommunismen är mer i sig "ondskefull" än nazismen.Nej, som jag nog sade i en annan tråd. Det hamnar alltid en massa halvfigurer hos ett nytt parti. Dessutom har väl vänstern sin beskärda del av extrema element fortfarande efter alla år. Lars Ohly kallar sig ju fortfarande "Kommunist" med allt vad det innebär![]()
Sitt inte med frågan, gå till deras sida och läs om du verkligen vill veta![]()
Det som skiljer oss är nog hur vi ser på ondska. Även om vi jämför offer för nazismen och kommuniststater så kan jag ändå inte tycka att kommunismen är mer i sig "ondskefull" än nazismen.
Värt att tillägga är att jag aldrig någonsin skulle rösta på vänsterpartiet för den delen heller men jag är inte rädd för kommunister på samma sätt.
Du verkar insatt, kan inte du ge mig huvuddragen i deras politik åtminstone?![]()
Dessutom gillar jag ju som sagt inte de etablerade partiernas ofog med att "frysa ut" uppstickarpartier, då diskvalificerar dom sig direkt. Jag kan inte rösta på ett etablerat parti som skryter om demokrati och öppenhet och sedan agerar precis tvärtom.
Håller med. Om svenska folket väljer att rösta in ett parti i riksdagen så ska det partiet vara med på samma villkor som de redan etablerade. Riksdagen är ingen jävla kompisklubb för partier som redan är inne. Sen får man tycka vad man vill om deras åsikter.
Håller med. Om svenska folket väljer att rösta in ett parti i riksdagen så ska det partiet vara med på samma villkor som de redan etablerade. Riksdagen är ingen jävla kompisklubb för partier som redan är inne. Sen får man tycka vad man vill om deras åsikter.
Att SD däremot nekas att hyra lokaler eller utsätts för våld när de har möten är däremot en helt annan sak.
Tycker du att kommunismen är mindre ondskefull än nazismen?Det som skiljer oss är nog hur vi ser på ondska. Även om vi jämför offer för nazismen och kommuniststater så kan jag ändå inte tycka att kommunismen är mer i sig "ondskefull" än nazismen.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |