Halal-TV, reaktioner?

Status
Ej öppen för fler svar.
Denna delen av programmet handlade ju mer om vänsterpropaganda än om religion enligt min åsikt.

Det verkade som att de ville lyfta fram hur fel det var att >65 snubben i Danderyd som satsat och tagit en risk med ett eget företag bodde mycket flådigare än <30 snubben i Botkyrka som studerade :confused:

Hahaha. Åter igen behöver du berätta för alla andra vad du tycker om mig. Du har en förutfattad mening om mig, troligen grundat på vad någon annan sagt, då jag inte tror du kan ha en egen åsikt om mig.

Nej, jag har grundat den på vad du har skrivit. Men du är rätt duktig på självcensur. Trådar där du inte utrycker dig så begåvat har en tendens att spårlöst försvinna. Ingen annan har nämnt något om dig och vad jag vet så har vi inga gemensamma bekanta.

Du lyckas liksom aldrig få fram en egen åsikt och förklara vad du gråter dig till sömns över.
Varför skulle jag gråta mig till sömns?

Någonstans är det ju som skon klämmer. Eller har det och göra med att det inte var du som startade SH?
Nej, jag hade aldrig tänkt tanken på att skapa ett forum när du nu gjorde det, och jag har fortfarande inga tankar på det.

Är det något jag behöver säga för att du ska bli lite gladare? Ett litet symboliskt lyckopiller där jag säger "Du är bättre än mig", vill du att jag ska säga det? Men det visste du säkert redan, det känner jag på mig. Du vet att du är smatare än alla andra, definitivt mig, ja!
Nej, jag har inget behov av att du ska säga något sådant. Det hade gjort mig glad om du hade varit lite mer förstående och inte så främlingsrädd/fientlig som du är.

Nästa sak du kallar mig, pantad eller "fel person att driva / startat SH"... kan du förklara VAD du menar? Hade varit intressant och veta, då jag alltid är öppen att förändra mig för att även du ska tycka lite lite bättre om mig. Jag har liksom kommit ur barnastadiet att kalla folk olika glåpord i brist på förklara sig bättre.
Jag har ju aldrig skrivit något sådant. Jag tycker bara det är ironiskt. Jag vet iofs inget om att starta forum, men jag antar man måste vara rätt begåvad för att få till stånd ett så bra forum som SH. Och det är ironiskt att en person kan vara så begåvad på en sak och att samtidigt vara rätt korkad inom andra områden.

Tyvärr tror jag det har gått tvärsnett någonstans för dig i ditt liv (här på SH) och du dömmer troligen ut folk (mig...hah) väldigt fort med en förutfattad mening, likt den första kommentaren du tillförde denna tråd... som direkt handlade om mig och din lilla hat-kärlek mot mig (faktumet att du måste vara på en sajt, som jag... skapat. Måste vara jobbigt).
Det har inte gått tvärsnett faktiskt, jag trivs jättebra på forumet, finns en hel del vettiga personer här och jag gillar den samlade kunskapen inom så vitt skilda områden. Mina åsikter om dig är bara en reflektion av vad du har presenterat med dina inlägg här på SH, och om du nu har andra åsikter IRL så har jag tagit för snabba slutsatser.

I med att det aldrig kommer något PM, så tar vi det här... Förklara nu varför du behöver dina återkommande påhopp på mig?

Hoppas det ovanstående förklarar saken. Jag vet att jag inte kommer att förändra ditt sätt att se på saker och ting, men nu har jag iaf förklarat mig.

Nej, jag har grundat den på vad du har skrivit. Men du är rätt duktig på självcensur. Trådar där du inte utrycker dig så begåvat har en tendens att spårlöst försvinna. Ingen annan har nämnt något om dig och vad jag vet så har vi inga gemensamma bekanta.

Varför skulle jag gråta mig till sömns?

Nej, jag hade aldrig tänkt tanken på att skapa ett forum när du nu gjorde det, och jag har fortfarande inga tankar på det.

Nej, jag har inget behov av att du ska säga något sådant. Det hade gjort mig glad om du hade varit lite mer förstående och inte så främlingsrädd/fientlig som du är.

Jag har ju aldrig skrivit något sådant. Jag tycker bara det är ironiskt. Jag vet iofs inget om att starta forum, men jag antar man måste vara rätt begåvad för att få till stånd ett så bra forum som SH. Och det är ironiskt att en person kan vara så begåvad på en sak och att samtidigt vara rätt korkad inom andra områden.

Det har inte gått tvärsnett faktiskt, jag trivs jättebra på forumet, finns en hel del vettiga personer här och jag gillar den samlade kunskapen inom så vitt skilda områden. Mina åsikter om dig är bara en reflektion av vad du har presenterat med dina inlägg här på SH, och om du nu har andra åsikter IRL så har jag tagit för snabba slutsatser.

Hoppas det ovanstående förklarar saken. Jag vet att jag inte kommer att förändra ditt sätt att se på saker och ting, men nu har jag iaf förklarat mig.
Vad bra, då har jag förstått dig lite mer och vet att det handlar om förutfattade meningar. Likt vad du själv tycker om dig själv, så tycker även jag att jag egentligen är rätt klok... Men kan uttrycka mig "pantat", precis som du gör! Det är ju inte lätt att förklara sig över internet.

Vad jag säger i ämnet invandrare och religion, har inte med främlingsfientlighet att göra eller vad du säger Rasism eller Nazism! Jag försöker förklara min syn på saker och ting och hur jag inte tycker att det är bra som det är, eller att jag helt enkelt inte tycker om vinklade TV-program på SVT där svenskar ses ner på och sägs vara rasister / främlingsfientliga, likt du säger att Jag är.... Vilket jag INTE är. Jag är hur öppen som helst för vilken människa som helst i vardagen. Dock gillar jag inte att bli påtvingad att acceptera en religion som en del av svenska vardagen.

Nu är det inte så att jag är en politiker som har som krav på sig att vara den perfekta människa som hade krävts av en. Visserligen driver jag SH och bör kanske knipa käft och aldrig yttra egna personliga åsikter i så heta ämnen. Men så är inte fallet, och jag kommer inte starta ett nytt användarnamn och skriva åsikter därigenom. Det är ju fritt fram ett lämna SH om man så innerligt hatar allt jag gör och säger... men som du själv säger, så är ju inte Jag den som är SH... utan det är medlemmarna som är på sajten som är SH.

Kan du vänligen sluta med inflik mot mig i olika trådar, och istället försöka diskutera fram att jag pantad, istället för att bara rakt ut skrika "du e pantad eh"... Det är liksom inte att bidra till ett bättre SH.

Stoffer nu får du lägga ner. Århundradets trådkap! Jag tycker inte jättebra om vissa på forumet men också i vardagslivet men Jag har inget behov av att konstant förklara det för dessa. På SH finns det väl ignorefunktion? Använd den i stället.

Swedie har inte skrivit något om att folk inte ska få tycka vad det vill, tvärt om om du läser och lägger dina idiologiglajjor på hyllan.

Det han med fler (även jag) pratar om är att vi har ett regelverk här som är demokratiskt konstruerat och att folk oavsett vad de tror på, kommer ifrån ursprungligen får rätta sig efter det om de vill leva här. Vad har det med Nazism att göra? väx upp.

Last edited:
Det här är hela missförståndet:

...ni som vill förändra Sverige från ett land som accepterar främmande seder och religioner till ett land där man måste bete sig kristet.

Personligen vill jag bo i ett tolerant samhälle - något jag anser att islams närvaro riskerar. Tycker mig ha belägg för det, bra och mindre bra, men kan konstatera att det finns inget som tyder på att islam är bra för tolerans. I varenda fråga där jag anser tolerans vara bra är islam sämre än något västeländskt alternativ. Där ingår kvinnofrågor, religionsfrihet, demokrati, djurs rättigheter, homosexuellas rättigheter, konstnärliga friheter, barns rättigheter, handikappades rättigheter och säkert fler.

I samtliga dessa frågor tycker jag islam har en vedervärdig syn.

Tolernas vill nog alla ha, mot det mesta. Ingen vill ha tolerans mot allt.

Jag är hur öppen som helst för vilken människa som helst i vardagen. Dock gillar jag inte att bli påtvingad att acceptera en religion som en del av svenska vardagen.

Det är detta jag reagerar mot. Du vill uppenbarligen inte anpassa dig ett dugg efter alla muslimer som bor i sverige, även om det bara handlar om att du måste se dem på tv där de inte skakar hand med en svensk man.

Du skrev också i ett tidigare inlägg att du tycker illa om deras förväntan om att de ska respekteras till fullo. Ska inte alla respekteras till fullo?

Sverige är inte kristet, det är inte muslimskt heller. Vi har religionsfrihet och jag tycker alla ska få utöva sin religion inom lagen råmärken. Vill nån ha slöja så fine, vill nån inte skaka hand, så fine. Vill nån prata arabiska / finska / persiska / kurdiska eller whatever när du är ute och handlar så fine! Varför stör du dig så mycket på vad andra gör, och främst sådana från andra kulturer? Den svenska kulturen behöver inte tas bort bara för att några muslimer vill gå omkring med slöja och prata persiska.

Det här är hela missförståndet:

Personligen vill jag bo i ett tolerant samhälle - något jag anser att islams närvaro riskerar. Tycker mig ha belägg för det, bra och mindre bra, men kan konstatera att det finns inget som tyder på att islam är bra för tolerans. I varenda fråga där jag anser tolerans vara bra är islam sämre än något västeländskt alternativ. Där ingår kvinnofrågor, religionsfrihet, demokrati, djurs rättigheter, homosexuellas rättigheter, konstnärliga friheter, barns rättigheter, handikappades rättigheter och säkert fler.

I samtliga dessa frågor tycker jag islam har en vedervärdig syn.

Tolernas vill nog alla ha, mot det mesta. Ingen vill ha tolerans mot allt.

Well put, och jag håller med dig.

Självklart ska vi inte tolerera kvinnoförtryck, homo-förtryck och det andra negativa som en del av muslimerna förespråkar. Men resten, som inte krockar med vårat samhälle, som att prata andra språk, bära andra kläder, be i andra lokaler kan vi väl låta vara?

Last edited:

Självklart ska vi inte tolerera kvinnoförtryck, homo-förtryck och det andra negativa som en del av muslimerna förespråkar. Men resten, som inte krockar med vårat samhälle, som att prata andra språk, bära andra kläder, be i andra lokaler kan vi väl låta vara?

Fast en stackare i burkha är det väl ingen som bråkar om? Inte Swedie heller. Jag tror du vill att han ska vara främlingsfientlig för att du ska kunna hacka lite. Att säga att Vi ska anpassa oss för andra religioner och idiotförklara de som inte håller med är ju friskt.
Vi kan ha kacceptans men det är inte samma sak som att vi ska anpassa oss. De som flyttar hit får ta och anpassa sig vilket många även gör. jag känner flera stycken som lyckats kannon med det.

Dessutom så finns det MÅNGA saker, bla det som Markus skriver som står i
Sharia vilka strider direkt med våra lagar när det handlar om människosyn, mm. Den 13-åriga tjejen som stenades till döds när hon försökt anmäla en gruppvåldtäkt visar ju starkt på detta. Det var en dom baserad på just vad som står i Sharia.

Ska vi bara anpassa oss till det?:näsblod

Vi säger så här: Du tycker det, Swedie, jag och några andra tycker inte det. Det får väl du ta och acceptera? Hur ska du annars kunna acceptera Islam fullt ut om du inte ens klarar det?

Last edited:

Här däremot har vi motsättningen.
Jag tycker, och det var det här jag menade att en del slutsatser jag drar har jag inte helt torrt på fötterna för, att det verkar vara en så försvinnande liten del muslimer som vill anpassa sig till det här samhället att jag anser det onödigt att diskutera dem. Jag bygger det på egna slutsatser och iakttagelser utifrån tillgängligt material. :)

Teoretiskt sätt skulle jag kunna ha fel och det skulle kunna vara tvärtemot som jag uppfattat det men jag ser verkligen inget tecken på att det skulle vara så.

Jag struntar väl i vilket tempel någon går i eller vad den har för klädsmak, det är allt det andra som jag inte kan acceptera.

Dessutom så finns det MÅNGA saker, bla det som Markus skriver som står i
Sharia vilka strider direkt med våra lagar när det handlar om människosyn, mm. Den 13-åriga tjejen som stenades till döds när hon försökt anmäla en gruppvåldtäkt visar ju starkt på detta. Det var en dom baserad på just vad som står i Sharia.

Ska vi bara anpassa oss till det?:näsblod

Vi säger så här: Du tycker det, Swedie, jag och några andra tycker inte det. Det får väl du ta och acceptera? Hur ska du annars kunna acceptera Islam fullt ut om du inte ens klarar det?

Suck, sådant här gör ju att jag också tappar lusten att vara saklig. Hur är det med läsförståelsen Teo? Är stening till döds inom eller utom lagens råmärken enligt dig?

Den enkla formen av retorik du använder dig av för att säga att jag skulle vilja acceptera stening är ju bara.. ja jag vet inte, lågstadieaktig?

Och så tycker jag ju uppenbarligen inte det, då är vi alla på samma sida i den här frågan. Bra va?

Jag tycker, och det var det här jag menade att en del slutsatser jag drar har jag inte helt torrt på fötterna för, att det verkar vara en så försvinnande liten del muslimer som vill anpassa sig till det här samhället att jag anser det onödigt att diskutera dem. Jag bygger det på egna slutsatser och iakttagelser utifrån tillgängligt material. :)

Teoretiskt sätt skulle jag kunna ha fel och det skulle kunna vara tvärtemot som jag uppfattat det men jag ser verkligen inget tecken på att det skulle vara så.

Jag struntar väl i vilket tempel någon går i eller vad den har för klädsmak, det är allt det andra som jag inte kan acceptera.

Precis. Det spelar egentligen ingen roll hur många eller hur få som vill anpassa sig efter vårat samhälle, vad som är rätt är rätt oavsett.

Och precis som du skriver så kan vi rensa bort det som är brottsligt och låta det som är lagligt vara. Enkelt som fan.

Känns inte riktigt bra att vara överens med dig Markus.. fast jag kommer nog över det :tummenupp

Last edited:
Fan Markus.Medlare i grannfejden,nästa??
Du e förlåten f att du trackat Skåne....

Jag struntar väl i vilket tempel någon går i eller vad den har för klädsmak, det är allt det andra som jag inte kan acceptera.[/QUO

Precis. Det spelar egentligen ingen roll hur många eller hur få som vill anpassa sig efter vårat samhälle, vad som är rätt är rätt oavsett.

Och precis som du skriver så kan vi rensa bort det som är brottsligt och låta det som är lagligt vara. Enkelt som fan.

Känns inte riktigt bra att vara överens med dig Markus.. fast jag kommer nog över det :tummenupp

Håll i hästarna, snart är vi oense igen.
Det spelar en jättestor roll hur många som vill anpassa sig. Jag ser nämligen ingen anledning att härbärgera massor med människor som inte vill anpassa sig, som begår brott i hög utsträckning, som inte arbetar så mycket de borde, som inte har flyktingstatus, som kostar massor med pengar i form av direkta och indirekta kostnader och som dessutom vill inskränka mina rättigheter. Så om jag har rätt i att det är en stor andel så har vi ett väldigt stort problem som jag inte tror löses med klichéer i stil med "alla ska följa lagen" eller "kebab är visst gått".

Försök förstå att i min värld, hur konstigt det än låter för er i din värld, så är det lika rimligt med förd politik som om vi lät en massa engelska fotbollshuligansvin bo och äta gratis och ställa till med jävelskap här. Varenda normalt funtad människa skulle tycka man skulle skeppa hem dem varenda en om det hände. Vi skulle inte starta små nuttinuttaktiviteter för dem, bjuda dem på saft och låta dem starta små huliganskolor för deras huliganbarn.

Vi skulle "slagit näven i bordet" och sagt att nu är råttet mågat.

[YOUTUBE-ID]IBGn8c_eKiU[/YOUTUBE-ID]

Du e förlåten f att du trackat Skåne....

Äntligen! :banana

Last edited:
Håll i hästarna, snart är vi oense igen.
Det spelar en jättestor roll hur många som vill anpassa sig. Jag ser nämligen ingen anledning att härbärgera massor med människor som inte vill anpassa sig, som begår brott i hög utsträckning, som inte arbetar så mycket de borde, som inte har flyktingstatus, som kostar massor med pengar i form av direkta och indirekta kostnader och som dessutom vill inskränka mina rättigheter. Så om jag har rätt i att det är en stor andel så har vi ett väldigt stort problem som jag inte tror löses med klichéer i stil med "alla ska följa lagen" eller "kebab är visst gått".

Försök förstå att i min värld, hur konstigt det än låter för er i din värld, så är det lika rimligt med förd politik som om vi lät en massa engelska fotbollshuligansvin bo och äta gratis och ställa till med jävelskap här. Varenda normalt funtad människa skulle tycka man skulle skeppa hem dem varenda en om det hände. Vi skulle inte starta små nuttinuttaktiviteter för dem, bjuda dem på saft och låta dem starta små huliganskolor för deras huliganbarn.

Vi skulle "slagit näven i bordet" och sagt att nu är råttet mågat.

Jag var nog inte tydlig, vad jag menade var att det spelar ingen roll om de är tio personer eller en miljon, jag tycker ändå att alla ska ha rättigheter att utöva sin religion, prata sitt språk och gå klädda som de vill, inom lagens råmärken.

Sen tror jag inte vi ska gå in på resten, det har liksom inte med den här diskussionen att göra. Jag förstår, hur konstigt du än tror det är, hur du tänker. Och jag är lite av en idealist när det gäller vissa saker, fast även realist. Jag tycker det är skillnad på att skicka tillbaka någon till England jämfört med att skicka tillbaka någon till Irak. Fast å andra sidan så har jag ju tydlig skrivit i andra trådar att jag inte har något emot att utvisa icke-svenskar (alltså, de som inte har svenskt medborgarskap) till var de kom ifrån om de begår vissa grova brott. Oavsett om det är till England eller Irak.

Det är detta jag reagerar mot. Du vill uppenbarligen inte anpassa dig ett dugg efter alla muslimer som bor i sverige, även om det bara handlar om att du måste se dem på tv där de inte skakar hand med en svensk man.

Du skrev också i ett tidigare inlägg att du tycker illa om deras förväntan om att de ska respekteras till fullo. Ska inte alla respekteras till fullo?

Sverige är inte kristet, det är inte muslimskt heller. Vi har religionsfrihet och jag tycker alla ska få utöva sin religion inom lagen råmärken. Vill nån ha slöja så fine, vill nån inte skaka hand, så fine. Vill nån prata arabiska / finska / persiska / kurdiska eller whatever när du är ute och handlar så fine! Varför stör du dig så mycket på vad andra gör, och främst sådana från andra kulturer? Den svenska kulturen behöver inte tas bort bara för att några muslimer vill gå omkring med slöja och prata persiska.

Nej det har inte påståt. Missade du inlägget där jag sa att jag skulle likt den svensk som intervjuades hälsat flummit tillbaka med handen på bröstet och skrattat bort saken... om det hela hade hänt för mig alltså.

Jag anpassar mig redan idag runt alla de folkslag som finns i Sverige. Sverige ÄR ett mångkulturelt land år 2008, det är bara och acceptera. Har inga jätteproblem med det. Finns väldigt många trevliga svenskar med annan nationalitet i grunden.

Jag har inga problem heller om det enbart rör sig om att de inte vill ta min svettiga syndiga handflata, eller bära hucklor på TV. Vad jag tycker illa om är deras (programmet, de 3 tjejernas) förväntan att respekteras till fullo med allt vad islam / muslim som religion står för. De måste kunna acceptera att likväl de vill ha respekt, så måste även de visa respekt mot svenskars "kultur". Jag KAN ju ha missuppfattat det, men det kändes som programmets (tjejernas) önskan var att vi helhjärtat ska ta in dom och svensken är den som ska anpassa sig.

Jag anser att den som kommer till ett annat land (person eller religion), är den som som, i större grad, ska anpassa. Jag anser såklart båda ska anpassa sig. Men fördelningen bör inte vara 50/50.

Tycker du verkligen att det är så fel?

Nej det har inte påståt. Missade du inlägget där jag sa att jag skulle likt den svensk som intervjuades hälsat flummit tillbaka med handen på bröstet och skrattat bort saken... om det hela hade hänt för mig alltså.

Jag anpassar mig redan idag runt alla de folkslag som finns i Sverige. Sverige ÄR ett mångkulturelt land år 2008, det är bara och acceptera. Har inga jätteproblem med det. Finns väldigt många trevliga svenskar med annan nationalitet i grunden.

Jag har inga problem heller om det enbart rör sig om att de inte vill ta min svettiga syndiga handflata, eller bära hucklor på TV. Vad jag tycker illa om är deras (programmet, de 3 tjejernas) förväntan att respekteras till fullo med allt vad islam / muslim som religion står för. De måste kunna acceptera att likväl de vill ha respekt, så måste även de visa respekt mot svenskars "kultur". Jag KAN ju ha missuppfattat det, men det kändes som programmets (tjejernas) önskan var att vi helhjärtat ska ta in dom och svensken är den som ska anpassa sig.

Jag anser att den som kommer till ett annat land (person eller religion), är den som som, i större grad, ska anpassa. Jag anser såklart båda ska anpassa sig. Men fördelningen bör inte vara 50/50.

Tycker du verkligen att det är så fel?
Nej, det du skriver nu är vettigt, men vissa saker är fortfarande fel enligt mig.

T.ex. så handlar det inte om att "Svensken" som du utrycker det ska anpassa sig till muslimer, det handlar om att både "Svensken" och "Muslimen" ska acceptera varandras kulturer och lära sig leva tillsammans. Muslimen ska inte verkställa Sharia-lagar och Svensken ska inte tvinga Muslimen att prata svenska med Muslimens polare som har samma modersmål som Muslimen.

Och ja, jag tycker tjejerna ska respekteras till fullo oavsett sin religion, jag tycker man ska dömas för sitt handlande och inte för vilken religion man anser sig ha.

Nej, det du skriver nu är vettigt, men vissa saker är fortfarande fel enligt mig.

T.ex. så handlar det inte om att "Svensken" som du utrycker det ska anpassa sig till muslimer, det handlar om att både "Svensken" och "Muslimen" ska acceptera varandras kulturer och lära sig leva tillsammans. Muslimen ska inte verkställa Sharia-lagar och Svensken ska inte tvinga Muslimen att prata svenska med Muslimens polare som har samma modersmål som Muslimen.

Och ja, jag tycker tjejerna ska respekteras till fullo oavsett sin religion, jag tycker man ska dömas för sitt handlande och inte för vilken religion man anser sig ha.
Du missuppfattar mig igen. Jag respekterar TJEJERNA till fullo. Dom får ju tanta som dom vill. Men religionen i sig respekterar jag inte till fullo som en del av Sverige.

Jag anser ju visserligen oxå att i offentliga rum att svenska bör vara det språk man förväntar sig höra. Känns ju som att man är utomlands då man vissa dagar varken ser eller hör någon svensk person.

Detta är ju dock något jag accepterar och anpassat mig vid... Men definitivit irriterar jag mig på det... Och det bör du inte kunna säga är fel heller, för det är bara min åsikt och det är inte ens främlingsfientligt, eller rasistiskt eller nazistiskt eller en obekväm åsikt varken för en svensk person eller invandraren. Jag tror till och med en invandrare kan förbryllas på samma sätt som jag gör. Vi är ju liksom i Sverige.

Detta är dock mer ett problem på grund av för tätbefolkade områden med hög procent invandrare / flyktingar.

det är alla som inte riktigt kan tänka klart, ni som vill förändra Sverige från ett land som accepterar främmande seder och religioner till ett land där man måste bete sig kristet

nu har jag inte läst hela tråden men jag kan inte tänka mig att någon påstått att de vill att folk ska bete sig kristet, du har väl inte missat att Sverige är världens mest sekulariserade land? (såvida inte antalet flyktingar kommer ändra på det framöver.....)

Last edited:
Du missuppfattar mig igen. Jag respekterar TJEJERNA till fullo. Dom får ju tanta som dom vill. Men religionen i sig respekterar jag inte till fullo som en del av Sverige.

Okej. Nu kommer en sak i all välmening, det är alltså ingen pik:

Du får nog läsa igenom det du skriver en gång innan du postar, för skriver du något som följande:

"Vad jag tycker illa om är deras (programmet, de 3 tjejernas) förväntan att respekteras till fullo med allt vad islam / muslim som religion står för."

Där verkar det framgå med all tydlighet att du tycker illa om både programmet och de tre tjejernas förväntan att respekteras till fullo.

Men whatever. Jag önskar folk bara kunde sluta störa sig på varandra så jäkla mycket hela tiden. Helt plötsligt framstår du som mer sympatisk. Och nu ska jag sova, och sen ska jag försöka dra ner på mitt SH:ande. Jag har för bövelen inte haft sporthoj på 3 år nu.

Okej. Nu kommer en sak i all välmening, det är alltså ingen pik:

Du får nog läsa igenom det du skriver en gång innan du postar, för skriver du något som följande:

"Vad jag tycker illa om är deras (programmet, de 3 tjejernas) förväntan att respekteras till fullo med allt vad islam / muslim som religion står för."

Där verkar det framgå med all tydlighet att du tycker illa om både programmet och de tre tjejernas förväntan att respekteras till fullo.

Men whatever. Jag önskar folk bara kunde sluta störa sig på varandra så jäkla mycket hela tiden. Helt plötsligt framstår du som mer sympatisk. Och nu ska jag sova, och sen ska jag försöka dra ner på mitt SH:ande. Jag har för bövelen inte haft sporthoj på 3 år nu.
Ja, det låter ju konstigt det där.

Så vad menar jag? Får nog tänka efter här... Jag menar ju det sista jag skrev iaf. Där jag säger att tjejerna får tro vad dom vill, det kan jag respektera och anpassa mig runt. Inga problem.

I övrigt refererar jag till tidigare påståenden. Orkar inte skriva mer. Känns ändå som fel forum generellt. En fis riktad åt helt fel håll.

Nästa val lär ju avslöja hur framtiden kommer se ut. Kan bli intressant.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025