Halal-TV, reaktioner?

Status
Ej öppen för fler svar.
Okej, Swedie vill plocka bort religionsfriheten och begränsa hur människor ska bete sig och se ut. Då tycker jag vi skriver en lag om vad som är rätt beteende och vad som är fel beteende, sen inför vi en hemlig spionerande polis som ser till att den efterföljs.

Dessutom är han (omedvetet) komisk när han skriver "Svensken" hela tiden.

Köp en brun skjorta Swedie, du passar nog i den färgen.

Men det ÄR ju roten till ALLT ont i världen. Jag syftar inte enbart på islam. Vi är 7 miljarder på jordklotet och flertalet av dessa lever i en fantasivärld mentalt, tyvärr så är deras kroppar fortfarande i våran verklighet och Jag tycker lite att vi som håller oss här även mentalt borde få tycka till lite utan att alla dessa verklighetsflyende dårar tar illa upp och hotar med reprisalier. Jag menar vi får ju stå ut med deras framfart vilken de rättfärdigar medelst några rader ur nån gammal saga.

Okej, Swedie vill plocka bort religionsfriheten och begränsa hur människor ska bete sig och se ut. Då tycker jag vi skriver en lag om vad som är rätt beteende och vad som är fel beteende, sen inför vi en hemlig spionerande polis som ser till att den efterföljs.

Det är just inlägg som dina med anspelningar på Nazism o rasism som gör att det inte går att diskutera detta som vuxna människor, väx upp förfan. Detta handlar inte om att begränsa religionsfrihet, dom får tro på vad dom vill men så länge man bor i Sverige så ska man rätta sig efter svensk lag.

Att begränsa religionsfrihet; på ett flertal skolor i landet är det förbjudet att bära tors hammare:rolleyes: , det är väl ändå en av de äldsta dokumenterade religiösa symboler som vi har i Norden.

Att komma som flykting till ett land och sedan begära att de skall anpassa sina lagar och seder, att dessutom gnälla för att det finns folk i Djursholm som har det bättre ställt, man tror ju för fan inte att det är sant!!

Anspelar du på att Swedie är nazist?

Är det en sån här skjorta du tycker han skall ha?

Haha :lol Det där var väl ändå ett påhitt?

Nä, tyvärr inte. Hade jag inte känt honom i 15 år så hade jag trott att han ljög, speciellt eftersom jag har svårt att änka mig att ninjor kan så många ord svenska. Men så var det i alla fall.

Är det inte tjatigt att så snart någon inte vill införa islamistiska stater i Europa så är de nazister? Dessutom är det ju inte nazism, själv är jag sionist så jag vet inte hur du ens får ihop det där?

Last edited:
Anspelar du på att Swedie är nazist?

Är det en sån här skjorta du tycker han skall ha?
Hans avatar, "we are all one", tyder ju troligen på att han tror på något allmäktigt väsen som kommer ur en tung dimma från doftljus.

Stoffer blir nog lite ledsen o höra att jag absolut inte är vad han påstår, utan han likt vanligt bara vill passa på och spamma lite och säga vad han tycker om mig.

Att begränsa religionsfrihet; på ett flertal skolor i landet är det förbjudet att bära tors hammare:rolleyes: , det är väl ändå en av de äldsta dokumenterade religiösa symboler som vi har i Norden

Precis, två fel gör inte ett rätt.

Hans avatar, "we are all one", tyder ju troligen på att han tror på något allmäktigt väsen som kommer ur en tung dimma från doftljus.

Stoffer blir nog lite ledsen o höra att jag absolut inte är vad han påstår, utan han likt vanligt bara vill passa på och spamma lite och säga vad han tycker om mig.

We are all one har inget med dimma och doftljus att göra, och inte heller något allsmäktigt väsen. Hur kom du fram till det? :rolleyes:

Det är inte vad jag tycker om dig personligen, det är alla som inte riktigt kan tänka klart, ni som vill förändra Sverige från ett land som accepterar främmande seder och religioner till ett land där man måste bete sig kristet. Men en sak har du rätt i, jag vet vad jag tycker om dig, och jag har min uppfattning om din mentala kapacitet. Men nu handlade det inte om dig personligen, utan om sådana som dig.

Jag tycker vi ska satsa mer pengar på skola, så kanske vi slipper sådana i framtiden.

Last edited:
Det är inte vad jag tycker om dig personligen, det är alla som inte riktigt kan tänka klart, ni som vill förändra Sverige från ett land som accepterar främmande seder och religioner till ett land där man måste bete sig kristet. Men en sak har du rätt i, jag vet vad jag tycker om dig, och jag har min uppfattning om din mentala kapacitet. Men nu handlade det inte om dig personligen, utan om sådana som dig.

Jag tycker vi ska satsa mer pengar på skola, så kanske vi slipper sådana i framtiden.

Kom igen nu, släpp grejen! Sluta berätta vad du tycker om mig hela tiden... börjar bli irriterande. Har jag inte gett dig nog med uppmärksamhet eller? Jag vill inte veta vad du tycker om mig! Om du har ett problem, ta upp det med mig via PM istället för så här! Du själv verkar ju knappt kommit ur barnstadiet... "sådana som dig"... osv ? Du verkar ju inte ens veta vad du tycker själv, mer än att alla andra (och såklart mig!) hela tiden har fel. Vill du tala ut, skicka mig ett PM.

En snabb fråga bara, lär man sig att oliktänkande människor är "brunskjortor" i skolan?

Nej det gör man inte, har inte du gått själv så du vet det utan att fråga?

Däremot kan man se likheter mellan Swedies tankesätt och tankesättet hos olika personer för 60-70 år sedan. Sen går det självklart att påstå att det inte finns det också, och argumentera runt hela grejjen. Därför orkar jag inte med det här.

Jag nämner inga namn, men för mig är det oförståeligt hur en så korkad person kan skapa något så bra. Fast, det är väl medlemmarna som gör det, inte skaparen.

Kom igen nu, släpp grejen! Sluta berätta vad du tycker om mig hela tiden... börjar bli irriterande. Har jag inte gett dig nog med uppmärksamhet eller? Jag vill inte veta vad du tycker om mig! Om du har ett problem, ta upp det med mig via PM istället för så här! Du själv verkar ju knappt kommit ur barnstadiet... "sådana som dig"... osv ? Du verkar ju inte ens veta vad du tycker själv, mer än att alla andra (och såklart mig!) hela tiden har fel. Vill du tala ut, skicka mig ett PM.
Jag är helt klart för mig vad jag tycker, och jag, likt dig, uttrycker mina åsikter i tråden. Trist för dig att jag tycker dina åsikter stinker, det har inget med dig som person att göra. Har du problem med vad jag skriver så ta det via PM istället, jag har ingen anledning att PM:a dig.

Last edited:
dessa jäntor har ju tydligen gått in på en arbetsplats med enbart "vackra smala svenskor"...det var illa det!

men att stena otrogna kvinnor är ok! :sick:

Det var värst vad mycket invandrar- och speciellt islam-snack det var här!

Men det verkar vara tunt med muslimer.

Jag tror jag testar att konvertera till Islam lite.

Ajm in löv :kär Svårare än så här är det inte att sammanfatta "vi vs dom"-debatten :tummenupp

Edit: Swedie, stör inte stoffer för mycket, han har nog fullt upp denna veckan. Idag har ju Lunds kommun rivit ett hus som ockupanter från trashvänstern "bosatt" sig i, med där tillhörande protester och polispådrag. Som om inte det räckte så pågår ju dessutom rättegången i Malmö mot de 26 blockerande syndikalisterna/anarkisterna/terroristerna (same shit different name) som förstörde en lördagkväll i december-06 för en restaurangägare och dess gäster. Fast det var rätt kul att se och höra patrasket skrika som stuckna grisar efter en pepparsprejbehandling med tillhärande bortsläpning av piketstyrkan

QFT. :yoparty

Haha, försöker du verkligen provocera mig? Jag röstade blått, är inte alls vänster, och för min del tycker jag alla 26 som bröt mot lagen bör straffas för det.

Men jag är säker på att Swedie uppskattade stödet! :rofl

Nej det gör man inte, har inte du gått själv så du vet det utan att fråga?

Däremot kan man se likheter mellan Swedies tankesätt och tankesättet hos olika personer för 60-70 år sedan. Sen går det självklart att påstå att det inte finns det också, och argumentera runt hela grejjen. Därför orkar jag inte med det här.

Jag nämner inga namn, men för mig är det oförståeligt hur en så korkad person kan skapa något så bra. Fast, det är väl medlemmarna som gör det, inte skaparen.

Jag är helt klart för mig vad jag tycker, och jag, likt dig, uttrycker mina åsikter i tråden. Trist för dig att jag tycker dina åsikter stinker, det har inget med dig som person att göra. Har du problem med vad jag skriver så ta det via PM istället, jag har ingen anledning att PM:a dig.
Hahaha. Åter igen behöver du berätta för alla andra vad du tycker om mig. Du har en förutfattad mening om mig, troligen grundat på vad någon annan sagt, då jag inte tror du kan ha en egen åsikt om mig. Du lyckas liksom aldrig få fram en egen åsikt och förklara vad du gråter dig till sömns över. Någonstans är det ju som skon klämmer. Eller har det och göra med att det inte var du som startade SH? Är det något jag behöver säga för att du ska bli lite gladare? Ett litet symboliskt lyckopiller där jag säger "Du är bättre än mig", vill du att jag ska säga det? Men det visste du säkert redan, det känner jag på mig. Du vet att du är smatare än alla andra, definitivt mig, ja!

Nästa sak du kallar mig, pantad eller "fel person att driva / startat SH"... kan du förklara VAD du menar? Hade varit intressant och veta, då jag alltid är öppen att förändra mig för att även du ska tycka lite lite bättre om mig. Jag har liksom kommit ur barnastadiet att kalla folk olika glåpord i brist på förklara sig bättre.

Tyvärr tror jag det har gått tvärsnett någonstans för dig i ditt liv (här på SH) och du dömmer troligen ut folk (mig...hah) väldigt fort med en förutfattad mening, likt den första kommentaren du tillförde denna tråd... som direkt handlade om mig och din lilla hat-kärlek mot mig (faktumet att du måste vara på en sajt, som jag... skapat. Måste vara jobbigt).

I med att det aldrig kommer något PM, så tar vi det här... Förklara nu varför du behöver dina återkommande påhopp på mig?

Last edited:
:näsblod

Nu vart det knasigt.

SH blir knasigare för var dag som går, mer och mer osämja och mindre kuligheter :/

Visste inte att programmet handlade om Iran?! :va
...så det där inlägget är lika irrelevant som om någon hade frågat när Iran kommer få sända ett radikalt islamistiskt program på bästa sändningstid i låt säga USA...

Det visste inte jag heller!

:näsblod

Nu vart det knasigt.

SH blir knasigare för var dag som går, mer och mer osämja och mindre kuligheter :/
Det är liksom lite tröttsamt att ha stoffer efter sig hack i häl likt en snorunge som aldrig berättar va f-n han har problem med... Försöker allt jag KAN för att klämma ur honom det. Så kan han inte säga Vad, så tycker jag han kan knipa käft och istället diskutera som en vanlig människa.

Så ja, tråden och SH blir ju sämre av sådant här BS. Därför jag försöker ta upp det och få en lösning på det genom att försöka ligga på samma nivå som honom .. försöker "nå han" ... :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back