Hur hantera ICA-tjejer?

håller med om att du INTE ska kraffsa ner ditt telefonnummer på kvittot, däremot kan du ju alltid be om ett skrivet kvitto med hennes telefonnummer på...?
har du tur så blir hon så paff att hon faktiskt ger dig det:D

Fattar du inte att det är hennes jobb att vara trevlig och söt ;)

Facit för första dejten: -Fixar du krogslampor, så fixar du detta!!
Bjud hem henne på middag, med levande ljus, rödkit och mycket prat. Komplicera inte till det! Lycka till!!

Mycket intressant tråd, roligt att läsa hur vissa grabbar tänker...är själv en "snabbköpskassörska" :tungan

Mitt ICA har ett dussin snyggingar. Tror ni det är kört på dom 11 andra efter att jag frågat den första om date? dvs tror ni dom berättar åt varandra?

Frågan är ju om man ska fråga den snyggaste först och sen neråt i snyggskalan tills man lyckas eller om man ska vara taktisk och gå först på den som verkar mest mottaglig?

Haha!

Visa dig vara handlingskraftig och ställ dig på charkdisken och ropa ut till samtliga 11 att du är redo att ta dig an vem som av dom.
Skulle mer än en (föga troligt) komma fram och vara intresserad så väljer du helt enkelt den snyggaste av dom två, tre, fyra eller hur många det nu blir som kan tänkas vara intresserade. :tummenupp

Får du ingen respons från någon av dom så är det bara att gå till nästa affär och göra samma sak, inget att hänga läpp över. :)

Vart fan hittar du snyggingen på ICA Mariehem? De är ju bara ugglor hela gänget....

Det är Ica Maxi som gäller. Iofs ganska långt från dig, men det kan det väl va värt.

Ett annat tips är att besöka frisörerna. Finns rätt så många pumor där.

Ta med dig en batteridriven borr.
När du kommer fram till kassan höjer du upp borren och gör som smileyn.

ImageVaultHandler.aspx
:fakta

Mitt ICA har ett dussin snyggingar. Tror ni det är kört på dom 11 andra efter att jag frågat den första om date? dvs tror ni dom berättar åt varandra?

Frågan är ju om man ska fråga den snyggaste först och sen neråt i snyggskalan tills man lyckas eller om man ska vara taktisk och gå först på den som verkar mest mottaglig?

Klart som fan dom tjattrar med varandra, dom är ju tjejer!
Min sambo jobbar på Ica maxi och det är ju värsta sambandscentralen!
Det dom inte vet på Ica är inte värt att veta, här ligger nästan FRA i lä :gnissla

Fattar du inte att det är hennes jobb att vara trevlig och söt ;)

Facit för första dejten: -Fixar du krogslampor, så fixar du detta!!
Bjud hem henne på middag, med levande ljus, rödkit och mycket prat. Komplicera inte till det! Lycka till!!

Mycket intressant tråd, roligt att läsa hur vissa grabbar tänker...är själv en "snabbköpskassörska" :tungan

Hmm.....det kanske är du??

Nja....de andra brukar inte vara så söta och trevliga :) Kanske borde spionera lite på stället för att se om hon limmar på hela kön eller bara på utvalda ensamma män :D

Jag blev utbjuden senast i fredags när jag satt på jobbet. Blev ganksa förvånad men jag gav det en chans. Nu visade det sig att han inte var min typ, han satt mest och snacka om sig själv. ;en det kommer ju inte hända något om du inte gör något. Så fråga bara "vad gör du efter jobbet? Vill du ta en fika?" få det låta trevligt och utan några baktankar så hänger hon nog på, om hon inte gör det är hon bara trist och ospontan :tummenupp Man behöver inte krångla till det så.

Hmm.....det kanske är du??

Nja....de andra brukar inte vara så söta och trevliga :) Kanske borde spionera lite på stället för att se om hon limmar på hela kön eller bara på utvalda ensamma män :D

Nej, jag är inte din ICA-tjej ;) Dejtar inte mina kunder :tungan

Visst hör det till jobbet att vara trevlig,söt och serviceminded men....att jag skrev det, var mer för att jävlas med dig!! Så skit i alla andra och kör ditt race för det brukar uppskattas!!

...få det låta trevligt och utan några baktankar så hänger hon nog på, om hon inte gör det är hon bara trist och ospontan :tummenupp Man behöver inte krångla till det så.

Är ni verkligen så dumma att ni går på det? Finns väl ingen kille som bjuder en tjej på fika bara för att han är sugen på fika. Tvivlar iofs starkt på att en tjej skulle tacka ja om hon inte var intresserad av annat än kaffe och bullar.

1. När du betalar : "Hur mycket av det där stoppar du i fickan om dagarna?", -"Ingenting tyvärr." "Jaha vad synd. Jag antog bara att du var rik men nu är du inte intressant längre."

2. När hon frågar om du vill ha kvittot så säger du "Mja om ditt nummer står på det".

Hmm.. Eller inte. Jag kan fråga min kusin hur "dom" tänker! :) Bara för dig!

app app app, vad pratar vi om för bullar här egentligen? Inte så fort framåt, gå inte händelserna i förväg....

Du ska fråga henne om hon tycker om florsocker på sina bullar. Få det låta trevligt och utan några baktankar så hänger hon nog på, om hon inte gör det är hon bara trist och ospontan :tummenupp Man behöver inte krångla till det så.

Du ska fråga henne om hon tycker om florsocker på sina bullar. Få det låta trevligt och utan några baktankar så hänger hon nog på, om hon inte gör det är hon bara trist och ospontan :tummenupp Man behöver inte krångla till det så.

Phew, trodde du menar att hon skulle gilla att ha en bulle i ugnen. Blev lite rädd där ett tag.

Om hon säger nej, måste jag ju flytta. Kan ju inte handla i samma affär efter det :arsele

Nä, så kan du inte tänka heller. Låt säga att du frågar henne om en träff, och hon svarar nej, då bränner du av ett leende mot henne och säger: Det var synd, jag tror det hade varit trevligt.
Omedelbart efter det är sagt, går du utan att vända dig om. Det du vill få henne att tro är att du är mogen och belevad och kan hantera alla situationer du hamnar i. Givetvis fortsätter du att handla i samma affär och är lika trevlig som innan.:tummenupp

Annars kan du bara säga "men skit ner dig då, bög."

Emedan temat verkar vara att inte krångla till det:
Ta på mjukisbyxor.
Runka upp ett rejält stånd bakom godishyllan.
Gå fram till kassan.
Visa ett kontoutdrag.
Du har visat vad du har att erbjuda.
Nappar hon inte, så beror det på att du ej uppfyller kravprofilen.
Ärlighet varar längst.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...