Hur hantera ICA-tjejer?

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
En tjej som sitter i kassan i ICAn där jag bor/handlar och jag har börjat småprata lite grann när jag handlar, typ skojar lite om ICA-kortet som jag aldrig kommer att skaffa.
Nå, hur går jag vidare för att lära känna henne lite bättre? Vad är ICA-kassörskor intresserade av? För inte kan man väl bara köra SH-stuket "borra" på direkten?

Har aldrig gjort något liknande innan, alla flickvänner jag haft har jag hittat på krogen, men efterhand som åren går blir ju det mindre och mindre attraktivt. Det var ju nån som hade ett liknande dilemma för några år sedan här på SH, hur gick det för honom?

(Jag inser att tråden verkar oseriös en lördagkväll, och jag inser att antalet oseriösa svar kommer att ligga i storleksordningen 98%, men jag är helt seriös med att jag vill lära känna henne lite bättre. Så det så)

Det sket sig väl totalt, han skaffade Coop kort och bytte stadsdel tror jag?

Fråga om hon vill ta en fika efter jobbet. Vad har du att förlora?

Edit: Skit i att lämna lappar med telefonnumer etc. Bjud ut henne direkt och visa att du har lite stake

ICA-tjejer är faktiskt helt vanliga tjejer så det krävs inga speciella handgrepp. Fråga om hon vill hänga med på nåt bara.

//Dr. Love has spoken

Mitt ICA har ett dussin snyggingar. Tror ni det är kört på dom 11 andra efter att jag frågat den första om date? dvs tror ni dom berättar åt varandra?

Frågan är ju om man ska fråga den snyggaste först och sen neråt i snyggskalan tills man lyckas eller om man ska vara taktisk och gå först på den som verkar mest mottaglig?

Fråga om hon vill ta en fika efter jobbet. Vad har du att förlora?

Edit: Skit i att lämna lappar med telefonnumer etc. Bjud ut henne direkt och visa att du har lite stake

Om hon säger nej, måste jag ju flytta. Kan ju inte handla i samma affär efter det :arsele

Skit i att lämna lappar med telefonnumer etc. Bjud ut henne direkt och visa att du har lite stake

Jag håller med där.

En period i vintras var jag nästan singel ett jättekort tag, och då försökte jag mig på konststycket att lämna mitt telefonnummer på ett kvitto och ge till damen ifråga. (Och, ja... Tro det eller ej, det var faktiskt på ICA! :tuttar )

Men tro inte att bruttan ifråga hörde av sig.

Och eftersom jag är så enormt charmig och stilig så måste anledningen självklart vara cheyernas dåliga självförtroende och att dom inte "törs" ringa.
Det är genetiskt. :fakta

-Bättre då att konfrontera damen ifråga medans hon sitter inträngd mellan kassaapparaten och cigg-stället när hon inte kan smita, och bjda ut henne.
Då måste hon ju liksom svara och kan inte smita undan.

Och, ja. Ovanstående rader är skrivna med en gnutta allvar, två portioner humor, och så lite ironi... Bara ifall någon skulle få för sig att undra. :tungan

Hmm undrar om det inte till o med finns en låt skriven om fenomenet:D :D

Kommer fan inte på vad den heter nu bara:D

måste anledningen självklart vara cheyernas dåliga självförtroende och att dom inte "törs" ringa.
Det är genetiskt. :fakta

Det har du nog rätt i.

edit:fast ett fåtal vågar nog när jag tänker efter, 1 eller 2 har ringt från utlandet men det kanske är skillnad i andra länder:va

Last edited:
Bjud ut henne bara. Säger hon nej, så går du och tar på dig ett par såna här och går tillbaka och frågar igen. Jag menar, vad är sannolikheten att hon ska svara nej två ggr?

Jag har för nära till min jättebraiga Ica-butik för att eventuellt bränna min möjlighet att handla där för en dejt...

Fast tjejerna där är söta och trevliga!

Ica verkar ha det som personalpolicy, minst en söt tjej på varje butik för att motverka den griniga subban som är obligatorisk.

Bjud ut henne bara. Säger hon nej, så går du och tar på dig ett par såna här och går tillbaka och frågar igen. Jag menar, vad är sannolikheten att hon ska svara nej två ggr?
Bra ide. Och glöm inte att när en kvinna säger nej menar hon i de flesta fallen ja ändå, så risken att misslyckas är i stort sett obefintlig.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025