Hur hantera ICA-tjejer?

Bra ide. Och glöm inte att när en kvinna säger nej menar hon i de flesta fallen ja ändå, så risken att misslyckas är i stort sett obefintlig.
Ett nej kan också betyda "Jag är faktiskt gift, har ett fantastiskt sexliv redan och dessutom har du så jävla läskig avatar på Sporthoj så jag skulle aldrig ens följa dig till gång 4 för att visa dig var sojabönorna står utan poliseskort."

;)

Hur fan hittar man en flickvän på krogen?

Kvart i två i baren. (Jo, krogen stänger klockan 2 här) Men om man vill kalla någon som man är ihop med en hel natt för sin flickvän vet jag inte..

Så här gör man med ICA-cheyer! När hon frågar om du vill ha det på beloppet säger du; Nej, 50 kronor under beloppet. SNAP! Nu har du henne i..eh, kopplet. Nu är det bara att koppla på charmen och knäppa upp skjortan en knapp.

För att göra det väldigt tydligt att du är singel så kan du handla ett sexpack folköl och en Slitz.

En flerstegsraket som kräver viss finess och erfarenhet:

1. "-Det är ok om du vill bjuda mig på en drink/öl/glas vin.
2. Få henne att tycka att det faktiskt var en rätt bra idé genom att vara charmig UTAN att limma på henne.
3. Följ med henne hem (aldrig hemmamatch), ev. kan en första kyss utdelas under färden.
4. Drick vatten i köket med henne (alltid vatten efter krogen), om du tror att hon måste pissa, låt henne göra det först, beröm sen hennes bok/konst/musik-samling.. Innan hon hinner svara hånglar du upp henne i köket, bär henne till sängen, soffan eller matbordet.
4.2 --> BORRA
5. Eftersom du var fantastisk, så ställer du dig frågan om hon levde upp till standarden. Gjorde hon det vill du ha mer, hon vill det definitivt.
6. Upprepa ovan ca 1 gång.
7. Nu träffas ni regelbundet och rätt som det är har du flickvän..

Enkelt va?

Jag har för nära till min jättebraiga Ica-butik för att eventuellt bränna min möjlighet att handla där för en dejt...

Fast tjejerna där är söta och trevliga!

Ica verkar ha det som personalpolicy, minst en söt tjej på varje butik för att motverka den griniga subban som är obligatorisk.

Vart fan hittar du snyggingen på ICA Mariehem? De är ju bara ugglor hela gänget....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Gällande ICA-cheyen skulle jag ställa henne en enkel fråga:

"-Äter du?"
" -ja" (svarar hon naturligtvis)
"Vem äter du med ikväll?"
(Svarar hon "-min pojkvän" nu, så kan du vända, hämta Slitz och ett sexpack för det är rökt om du inte bara vill borra och chansa på att han är en bitterkuk som inte ger henne vad hon behöver.)

Svarar hon däremot:
" -Eeeh... Ingen".
" -Kul, samma här. Ska vi ändra på det hos dig, mig eller ute nånstans?"

Så jävla enkelt.. Alternativt kan du vara ett hardass och ge henne din adress + nummer och bara säga när maten är klar.

Skriv inte telenumret på kvittot i alla fall... skriv istället portkoden och säg att maten är klar kl 19 eller nåt. :)

Nej, men allvarligt, det är väl helt enkelt bara fråga om hon har lust att ta en drink efter jobbet... hon har ju uppenbarligen redan försökt ta kontakt med dig genom att skämta lite. Lite enkel framfusighet så får du :borra sen... jag vet, jag har gjort det själv.
Blev bara jobbigt när jag sen insåg att det inte var flickvänsmaterial och behövde gå till en annan ICA och handla...

Vart fan hittar du snyggingen på ICA Mariehem? De är ju bara ugglor hela gänget....

Haha sant där, jobbar inte långt därifrån o brukar handla fika där men har inte än hittat nån o titta på..

Prova ICA kvantum utmed e12an mot vännäs, där finns det potensial (stavning?) :tummenupp

Haha sant där, jobbar inte långt därifrån o brukar handla fika där men har inte än hittat nån o titta på..

Prova ICA kvantum utmed e12an mot vännäs, där finns det potensial (stavning?) :tummenupp

Bor på mariehem just nu och saknar transportmedel bortsett från ett par skor så frågan är om det är värt besväret att gå några kilometer med kassarna:va

Tro't eller ej men det finns faktiskt tjejer på krogen som inte bara vill ha åderpåle för natten, precis som det finns killar som inte bara vill ha fisk för natten (tror jag...)

Köp vispgrädde, chokladsås och jordgubbar och sen frågar du hemkörning av varorna kan ordnas. Inte för du är lat men du ska just hämta en låda rosebubbel och skulle uppskatta den extra hjälpen.

Men Böleäng är ju fel sida broarna då blir det så ruskigt långt till skolan att man måste köra bil.

Jag sa inte att du skulle bo här, men ska du spela bortamatch med Ica-tjejer så är Böläng inget dåligt alternativ.

Hur löste det sig med lägenhet för dig, blev det till att dela med polisstudent?

Jag sa inte att du skulle bo här, men ska du spela bortamatch med Ica-tjejer så är Böläng inget dåligt alternativ.

Hur löste det sig med lägenhet för dig, blev det till att dela med polisstudent?
Får göra ett besök på ditt ICA.... (eller riskerar jag att bli bukis med din son då?)
Nej det blev ingen polis-student, insåg begränsningen i att behöva dela tak med ett fascistsvin (duckar). Bor just nu på korridor på Mariehem, flyttar 1 dec till Berghem men letar lämplig bostadsrätt att handla.

Får göra ett besök på ditt ICA.... (eller riskerar jag att bli bukis med din son då?)
Nej det blev ingen polis-student, insåg begränsningen i att behöva dela tak med ett fascistsvin (duckar). Bor just nu på korridor på Mariehem, flyttar 1 dec till Berghem men letar lämplig bostadsrätt att handla.

Eventuellt vet jag av en hyresrätts 1'a som blir ledig när terminen är slut, det har visserligen bott en polisstudent i den tidigare, men hon var trevlig.
Ålidbacken, så inte allt för långt från skolan/Umcc heller...

Jag kan kolla om den blir ledig då om du är intresserad

Eventuellt vet jag av en hyresrätts 1'a som blir ledig när terminen är slut, det har visserligen bott en polisstudent i den tidigare, men hon var trevlig.
Ålidbacken, så inte allt för långt från skolan/Umcc heller...

Jag kan kolla om den blir ledig då om du är intresserad

Låter kanon jag är helt klart intresserad.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025