Vad tycker NI är snabbast, 600 eller 1000?

Vad tycker NI är snabbast, 600 eller 1000?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
på Sveavägen :tungan ?

Såklart! :tungan
roadrunner-02.gif

Vad gör "åbäket" 0-201 meter säg? :)

Åh det är bly(g)samt faktiskt, jag har bara hunnit köra 2 stripkörningar och det var nu i höst, efter att jag fått sänka varvstoppet pga av mina mattade ventilfjädrar. Jag har bara kört dessa blygsamma tider. :gnissla
Det har ju dock av ngn anledning ibland räckt för vinst mot både busor och b-kings. :tuttar

Bifogat

• tidkort Kjula 080824.jpg
    tidkort Kjula 080824.jpg
    54.4 KB · Visningar: 263
Åh det är bly(g)samt faktiskt, jag har bara hunnit köra 2 stripkörningar och det var nu i höst, efter att jag fått sänka varvstoppet pga av mina mattade ventilfjädrar. Jag har bara kört dessa blygsamma tider. :gnissla
Det har ju dock av ngn anledning ibland räckt för vinst mot både busor och b-kings. :tuttar

River ju loss ganska duktigt :tummenupp ..vettekatten om alla "gatmuppar" som påstår sig göra 0-200 på 6 sec skulle ha en sportmössa?

Jag tror inte det...

River ju loss ganska duktigt :tummenupp ..vettekatten om alla "gatmuppar" som påstår sig göra 0-200 på 6 sec skulle ha en sportmössa?

Jag tror inte det...

Det är det som är lite roligt på Barkarby, kommer ngn som kan starta ordentligt med sin litersporthoj så är jag kokt. Jag kan starta mot två identiska busor, och ena föraren går imål gigantiska 20 meter före mig och den andra 20 meter efter mig :va Så det är som du säger.

Jag kan starta mot två identiska busor, och ena föraren går imål gigantiska 20 meter före mig och den andra 20 meter efter mig :va Så det är som du säger.

Men dom flesta på barkaby som ställer upp är ju modiga, slå ut på stora hela, 88% slår du i en rödljusfight på svea.

:yoparty

..till jag gör comeback, då sjunker den procenten ngt ;)

Bara kolla race och varvtider på olika banor och olika klasser. Tydligare än så blir det inte. Visst vi är inte alla raceförare men det går fortare med literhojar.

Jag tror nog också att en literhoj är snabbare på dom flesta sätten, KANSKE lite slöare i kurvor men det tar den väl igen på rakorna såååå :P

sälj din daytona o köp en literhoj om du inte tycker om literhojen så säljer du den o beställer en fabriksny daytona :arsele

:såjaponken ..vadå i vilket sammanhang? på rörken av gemene man jämfört med gemene man på 1000?

Nä men NU vad det ju SÅ att trådskaparen FRÅGADE efter vad NI tyckte var snabbast o då TYCKER ju JAG att det SKA vara så att 600 är mycket SNABBARE för jag har DAMP och är helt jävla EFTERBLIVEN.

En 06a SUPERSPORT är för övrigt jätteslut i motor o överallt o en sån MOTORCYKEL ska man inte åka 2000 mil med på så få ÅR för det är en SUPERSPORT och dem ska man bara ut o FINKÖRA med på söndagar.

sälj din daytona o köp en literhoj om du inte tycker om literhojen så säljer du den o beställer en fabriksny daytona :arsele
Jag tycker snarare att han bör stycka hojen och sälja skiten som reservdelar, anmäla åbäket som stulet och sedan starta nya trådar om hans FABRIKSNYA GIXXER K9!!!!1 som han plockar ut för försäkringspengarna och ett nytt lån på mammas ICA-kort.

Det är klart att jag är lite avundsjuk. Det är nog de flesta. Förresten vill jag be dig Nash att ta med en vän när du hämtar ut pärlan, det behövs fler sådana här videos på nätet:

[YOUTUBE-ID]Ix6IGuAdP6I[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Nuffror på 402 då?
Din högkubiks S&S blir ju lite av någon förnedringsmaskin på så korta sträckor.
Säkert har du flinat både en och två gånger bakom visiret, när många inte förstår det där med fördel med högt vridmoment i start. :D

Jag tycker snarare att han bör stycka hojen och sälja skiten som reservdelar, anmäla åbäket som stulet och sedan starta nya trådar om hans FABRIKSNYA GIXXER K9!!!!1 som han plockar ut för försäkringspengarna och ett nytt lån på mammas ICA-kort.

Det är klart att jag är lite avundsjuk. Det är nog de flesta.

hahahha :D :D :D:död :blah

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage