Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det där ser ju hoppfullt ut människa, jobba på!hur mår motorn, skar den eller vad var det som hände?
![]()
Ja, man kan ju alltid hoppas. Motorn ligger fortfarande i delar. Kolven gick ju åt helvete, lossna bitar av den. Hoppas bara att det inte ligger nått nere i vevhuset och myser![]()
Ska upp till hojen på fredag och mysa, dock får motorn vänta till jag fåttur
och beställt delar. kanske blir i veckan, den som lever får se.
Hur går det med din egen hoj då?
jaförfan, det blir nog bra detta ska du se!
ajdå, låter inget vidare... vafan gjorde du egentligen, small den bara till eller hade du ett finger med i spelet?
beställ då så att vi kan ut och köra för fan!
den... står. har en massa annat att göra nu med skola och projektarbete och massa annat skit så... vi får se när jag tar tag i den![]()
Skickar med min ytterst proffsiga paint bild. Blir förhoppningsvis något sånär lik när jag är klar. (syns det att man gick estet?)
Hmmm, låt se nuStånka, 6700+mil, orginalkolv... Nä, jag körde faktisk bara. kanske varvade jag litte men inget extremt. Det smalla bara till. Sen tror jag jag körde 100 mil innan jag tog tag i det. Den gick ju hur bra som hällst, bortsätt från att den sprutade olja som en speedway hoj.
Körning med denna hojen blir det ingen fören till våren. Den står i delar och är avställd. Fast den 23 oktober så blir mitt kort uppgraderat till tung så då ska jag glida med farsans hoj. Då får vi ta en tur!
Förresten, har du kvar dina fotpinnar till ditt CM- café projekt?
Det är ju "John Player Special" (JPS) lackering på den, sån lackering var det på Ronnie Petterssons Lotus på den gamla goda tiden
Det är bara köra hårt,
Blir till att slipa ur det stora hålet i mitten så jag får ner min varvräknare där. Blir troligtvis cykeldator för hastigheten, vet inte var det finns så små hastighetsmätare, om någon vet så hojta till!
Någ snackat, här är lite bilder, blir troligvis fler efter helgen.
Blir troligtvis cykeldator för hastigheten, vet inte var det finns så små hastighetsmätare, om någon vet så hojta till!
STOPP !!!!!!!!!!!!
![]()
Ingen cykeldator på en caféracer, det kan dom ha på sina fighter projekt, kolla i stället in MAXMC.SE dom har hastighetsmätare för typ 500:- som nog kan passa i det lilla hålet !![]()
OJ!!! Nu trampade jag visst på ett par fyra tår.
QUOTE]
Ja jag fick gipsa båda fötterna, skönt att du tog dig samman annars hade jag fått börja knapra piller också.......![]()
OJ!!! Nu trampade jag visst på ett par fyra tår.
QUOTE]
Ja jag fick gipsa båda fötterna, skönt att du tog dig samman annars hade jag fått börja knapra piller också.......![]()
fy fan asså. I dag har jag vatt och indandlat polyester, glasfibermatta, härdare, penslar, polerskiva och fälgfärg till hoj. Tänkte gjuta av undersidan av orginaltanken och kapa ur botten på den nyinhandlade, alt gjuta av ovansidan på den och sedan foga ihop allt. funderar bara på om det kommer hålla tätt. Den nya tanken är väll 30 år gammal och gjord i glasfiber så kunde den va tät då borde det gpå och få det tätt nu.
fy fan asså. I dag har jag vatt och indandlat polyester, glasfibermatta, härdare, penslar, polerskiva och fälgfärg till hoj. Tänkte gjuta av undersidan av orginaltanken och kapa ur botten på den nyinhandlade, alt gjuta av ovansidan på den och sedan foga ihop allt. funderar bara på om det kommer hålla tätt. Den nya tanken är väll 30 år gammal och gjord i glasfiber så kunde den va tät då borde det gpå och få det tätt nu.
Måste man ha nån coating på insidan tanken om man gör en själv?
Måste man ha nån coating på insidan tanken om man gör en själv?
Bara om du avser att göra den otät från start!
Bara om du avser att göra den otät från start!
Ja, finns någon tanktätare på jobbet jag tänkte använda. Fast den gammla triumphtanken verkar inte ha någon, bara rent glasfiber innuti.
Kan Dr:n ge några tips om detta? Annars får man väll svetsa sig en fuelcell om den inte vill hålla tätt.
Det gick inte som jag ville med tanken, var tvungen att kapa ur hela bottnen på den. Men att plasta en ny va ju inte det lättaste. Fick slut på glasfiber efter 2 försökså nu får det vila ett parveckor till tills jag bestämt mig för hur jags ka göra. Tanktaningen hade dessutom försvunnit ur jobbets sortiment. Men jag fick i alla fall polerat lite på mina gaffelben o instrumentering. Slänger upp bilder när jag hittat sladden till telefonen.
Bara för att vara en skojjig kille... Vad ska du med semester till, om du inte har någon hoj?![]()
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|