Han borde nog ha övat lite först.
http://www.nothingtoxic.com/media/1222995125/Motocycle_Smashes_Guys_Face_During_Wheelie
http://www.nothingtoxic.com/media/1222995125/Motocycle_Smashes_Guys_Face_During_Wheelie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han stuntar nog bättre än de flesta här på sporthoj, så att klaga på hans skills är bara gay![]()
Det var väl något strul med kopplingen om jag inte minns helt fel. Men killen mår bra har jag hört. Gammal video.
Men det ser definitivt inte ut så. Han kryper ju fram och laddar sedan fullt.
MAO som det brukar se ut i initialfasen av ett stunt
Jag är absolut inget proffs men jag föredrar koppling för att ta upp hojen i låg hastighet. Det känns mer kontrollerat så.Jag vet inte hur ni "proffs" brukar göra. Men jag använder inte koppling för att köra på slangen. Gasa till lagom varvtal och dutta till på gasen bara.
Jag vet inte hur ni "proffs" brukar göra. Men jag använder inte koppling för att köra på slangen. Gasa till lagom varvtal och dutta till på gasen bara.
Bara? jaha du kanske skulle framföra din taktik till fler stuntare, så dom vet hur dom ska göra.![]()
Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?Jag tror inte klanderlusta har ngn koppling till sexualitet.

Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?
Naturligtvis menar han att det är ghej.
Gay är man när man sexuellt föredrar personer av samma kön.
Ghej har inget med valet av livspartner att göra.
Påminner en del om när Aschberg kallades homofob för att han benämnt en homosexuell som "Djävla fjolla".
Visade sig att han inte visste att personen var homosexuell.
Media försökte få honom att be om ursäkt.
Vägrade.
Jag gillade.
Ja precis.. visste inte att den korrekta stavningen var ghej dock?![]()
På en hoj med lite lägre effekt kanske koppling behövs på högre växlar. Men att plocka upp den har jag aldrig tyckt varit speciellt svårt. Det svåra är ju att ta ner den mjuk och fint.
Jag läser bara : jagärväldigoinsattideflestaämneninlklusivestuntmenanvänderändåmitttangetbordtillatthävdaminegenåsiktiettämnetrotsattdeflestaaktivastuntareanvänderkompplingen.
Din slutkläm är märklig samtidigt, är det verkligen så svårt att sätta ner hojen mjukt? Nää bara om man typ håller på att slanga in i baken på en bil eller vinglar iväg över mittlinjen, som jag lätt gör..
Vad är du ute efter gosse? Ett diskussionsforum är väl till för att dryfta olika åsikter, eller?
Ta dina valium och lugna ner dig lite.
PS: din mellanslagstangent verka ha hängt sig.

Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?
Naturligtvis menar han att det är ghej.
Gay är man när man sexuellt föredrar personer av samma kön.
Ghej har inget med valet av livspartner att göra.
Påminner en del om när Aschberg kallades homofob för att han benämnt en homosexuell som "Djävla fjolla".
Visade sig att han inte visste att personen var homosexuell.
Media försökte få honom att be om ursäkt.
Vägrade.
Jag gillade.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |