Ajaj-mannen stuntar

Han stuntar nog bättre än de flesta här på sporthoj, så att klaga på hans skills är bara gay :tummenupp

Det var väl något strul med kopplingen om jag inte minns helt fel. Men killen mår bra har jag hört. Gammal video.
 
Kyle Woods en legend bland stuntåkare, idag sponsrad av Triumph USA. Filmen är minst 5-6år gammal och det va kopplingswiren som gick av.
 
Han stuntar nog bättre än de flesta här på sporthoj, så att klaga på hans skills är bara gay :tummenupp

Det var väl något strul med kopplingen om jag inte minns helt fel. Men killen mår bra har jag hört. Gammal video.

Jag tror inte klanderlusta har ngn koppling till sexualitet.
 
Möjligt att det stämmer som ni säger att killen vet vad han pysslar med. Men det ser definitivt inte ut så. Han kryper ju fram och laddar sedan fullt. Hjälm är nog en bra ide även om man är proffs.
 
Jag vet inte hur ni "proffs" brukar göra. Men jag använder inte koppling för att köra på slangen. Gasa till lagom varvtal och dutta till på gasen bara.

Bara? jaha du kanske skulle framföra din taktik till fler stuntare, så dom vet hur dom ska göra. :D
 
Bara? jaha du kanske skulle framföra din taktik till fler stuntare, så dom vet hur dom ska göra. :D

På en hoj med lite lägre effekt kanske koppling behövs på högre växlar. Men att plocka upp den har jag aldrig tyckt varit speciellt svårt. Det svåra är ju att ta ner den mjuk och fint.
 
Jag tror inte klanderlusta har ngn koppling till sexualitet.
Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?
Naturligtvis menar han att det är ghej.
Gay är man när man sexuellt föredrar personer av samma kön.
Ghej har inget med valet av livspartner att göra.

Påminner en del om när Aschberg kallades homofob för att han benämnt en homosexuell som "Djävla fjolla".
Visade sig att han inte visste att personen var homosexuell.
Media försökte få honom att be om ursäkt.
Vägrade.
Jag gillade.
 
Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?
Naturligtvis menar han att det är ghej.
Gay är man när man sexuellt föredrar personer av samma kön.
Ghej har inget med valet av livspartner att göra.

Påminner en del om när Aschberg kallades homofob för att han benämnt en homosexuell som "Djävla fjolla".
Visade sig att han inte visste att personen var homosexuell.
Media försökte få honom att be om ursäkt.
Vägrade.
Jag gillade.

Ja precis.. visste inte att den korrekta stavningen var ghej dock? :tummenupp
 
På en hoj med lite lägre effekt kanske koppling behövs på högre växlar. Men att plocka upp den har jag aldrig tyckt varit speciellt svårt. Det svåra är ju att ta ner den mjuk och fint.

Jag läser bara : jagärväldigoinsattideflestaämneninlklusivestuntmenanvänderändåmitttangetbordtillatthävdaminegenåsiktiettämnetrotsattdeflestaaktivastuntareanvänderkompplingen.

Din slutkläm är märklig samtidigt, är det verkligen så svårt att sätta ner hojen mjukt? Nää bara om man typ håller på att slanga in i baken på en bil eller vinglar iväg över mittlinjen, som jag lätt gör..
 
Jag läser bara : jagärväldigoinsattideflestaämneninlklusivestuntmenanvänderändåmitttangetbordtillatthävdaminegenåsiktiettämnetrotsattdeflestaaktivastuntareanvänderkompplingen.

Din slutkläm är märklig samtidigt, är det verkligen så svårt att sätta ner hojen mjukt? Nää bara om man typ håller på att slanga in i baken på en bil eller vinglar iväg över mittlinjen, som jag lätt gör..

Vad är du ute efter gosse? Ett diskussionsforum är väl till för att dryfta olika åsikter, eller?

Ta dina valium och lugna ner dig lite.

PS: din mellanslagstangent verka ha hängt sig.
 
Har du inte lärt dig att utröna meningen i meningen trots stavfelen?
Naturligtvis menar han att det är ghej.
Gay är man när man sexuellt föredrar personer av samma kön.
Ghej har inget med valet av livspartner att göra.

Påminner en del om när Aschberg kallades homofob för att han benämnt en homosexuell som "Djävla fjolla".
Visade sig att han inte visste att personen var homosexuell.
Media försökte få honom att be om ursäkt.
Vägrade.
Jag gillade.

Om stavfelen ska accepteras tycker jag att vi kan säga judiskt eller blattemässigt lite oftare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top