2stroke
kalle50cc
Har äntligen fått tummen ur och fixa det sista med elen på hojen m.m. Det avställda supermono bygget jag köpte i våras hade en del pyssel kvar innan premiärturen. Boka besiktning tid 10.15 idag. Ösregn men hojen starta efter ett par kickar, blev bara lite imma på visiret. Gjorde sista kollen av lysen m.m. bromsljus!????? trycker till regält på pedalen BUFFFF, bromsslangen sprack
. Va f-n, jag åker iväg ändå. Är 30 min tidig men blir invinkad direkt, perfekt. Nämner bromshaveriet men dom är förstående. När killen sen börjar knappa in ramnr. så stämmer det inte. VA
Han börjar undra lite över Husa motorn i TZR250 ramen m.m. snackar regbesiktning m.m. frågetecknen ang. ramnr, nu börjar det bli riktigt svettigt, har ju papper på motorbytet osv.
Efter ett tag kommer en kille på hoj med förvillande likt regnr. som mitt. Han var sen och jag tidig, förväxling. Pust. Rullar ut och får invänta min tid. Lysena funkar osv. men när vi ska kolla framhjulslagret och styrlagren så kränger man ju hojen på sidostödet, KRACK. det gick tvärt av i en gammal svets
. Fotpinne och växelspak hänger i den trasiga bromsslangen, snyggt
. Killen är schysst och föreslår att vi avbryter där innan det händer nåt mer. Får bakläxa, kickar igång, sparkar i 2:an och får linka hem på den i ös regnet.
Så det blir några kvällar till i garaget Kerstin, bara så du vet
. Va f-n, jag åker iväg ändå. Är 30 min tidig men blir invinkad direkt, perfekt. Nämner bromshaveriet men dom är förstående. När killen sen börjar knappa in ramnr. så stämmer det inte. VAEfter ett tag kommer en kille på hoj med förvillande likt regnr. som mitt. Han var sen och jag tidig, förväxling. Pust. Rullar ut och får invänta min tid. Lysena funkar osv. men när vi ska kolla framhjulslagret och styrlagren så kränger man ju hojen på sidostödet, KRACK. det gick tvärt av i en gammal svets
. Fotpinne och växelspak hänger i den trasiga bromsslangen, snyggt
. Killen är schysst och föreslår att vi avbryter där innan det händer nåt mer. Får bakläxa, kickar igång, sparkar i 2:an och får linka hem på den i ös regnet. Så det blir några kvällar till i garaget Kerstin, bara så du vet