Oflyt vid besiktning.

Tog tid senast jag besiktade, från det att jag körde in, betalade, han kollade ljus, sen upp på lyften, NOGA kollade att det var RÄTT ramnr, sen resten av skit-titten på allt onyttigt. Klädde på sig sina goretex, medans jag ledde ut mc. En provkörning, protokoll i handen. top: 15 minuter.:)

Jag var imponerad.:rolleyes:

o sen tycker dom bilprovningen går dåligt. vad kostar en mc idag el bil 300 spänn. 1200 spänn i timman o deras materialförbrukning lär ju knappast va stor. :)

Klart och betalt!

Så var det kirrat. Svetsat ny fotpinne med stödfäste. Det var en ny kille på besiktningen (förra är fösvunnen:näsblod ) Jag nämnde skriveriet här på SH och allas erfarenheter. När det så var dax för kollen av framhjul och styrlager så fälde han ut en liten travers från väggen och lyfte i styrkronan:tummenupp . Den satt där förra gången också.
Skit samma nu är det klart.
:tummenupp

Så var det kirrat. Svetsat ny fotpinne med stödfäste. Det var en ny kille på besiktningen (förra är fösvunnen:näsblod ) Jag nämnde skriveriet här på SH och allas erfarenheter. När det så var dax för kollen av framhjul och styrlager så fälde han ut en liten travers från väggen och lyfte i styrkronan:tummenupp . Den satt där förra gången också.
Skit samma nu är det klart.
:tummenupp
Låter ju kanoners. Hoppas få se supermono-monstret in live innan vintern. :)

Dålig hoj du har, tjöööp en ny! Dem verkar ändå aldrig funka som dem ska..
Fast klart den e ju väldigt söt med dem där cykeldäcken på..

Tråkigt med sånt där oflyt, min borde nog inte gått igenom besiktningen i våras men tur att man e tjej så dem fixade å trixade å släppte igenom *ler*

Aha,,,,ännu en anledning att som tjej ta hojkort och skaffa mc, det går lättare på besiktningen ;)

men VILL man verkligen att det ska gå lätt??
blir nästan lite irriterad när dom i stort sett bara vinkar förbi en i besiktningen, jag har ju betalat för att få en tjänst gjord, för den timmpengen kunde dom satt en stämpel i boken med.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan