Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anderstorp
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?Anderstorp, Jönköpingslän, Småland, Sverige
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?![]()
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige![]()
Jo, jag har redan fått äta upp det!Nja, det där har du nog fått om bakfoten det finns flera län i landskapet Småland bl.a Jönköpings![]()
Priset spikas när vi bestämt om vi ska köra eller ej. Senaste kursen kostade 1600, men det gick back så aningen högre blir det. Vi inkluderar en hel dag på banan, fika på teorin och mat under praktikdagen. Allt kursmaterial ingår också.
Är det alltså två dagar, en teoridag och en praktikdag? Och man behöver inte ta med sig hojen på teoridagen eller hur funkar det?
intressant, men lite mer info om licens, samt priser?
mvh linkan
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag tillTeori fredag eftermiddag/kväll och praktik lördag, preliminärt.
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag till![]()
Ja, kom igen nu! Anmäl er, kommer bli skitbra väder åsså är licensen kirrad inför nästa år!
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |