Intressefråga:Bandag med licenskurs den 11 eller 12/10

Vad kommer enbart gatkörningen att kosta, och hur många timmar körtid blir det? (jag måste veta om jag behöver arra nytt bakdäck eller inte..)

Jag är på att köra om jag får ett tillfredsställande svar på det.

Jag kommer och kör på lördagen!

edit: kör på söndagen ist.. :tummenupp

Last edited:
Kursen blir såhär:
Teori lördag kl 12.00 till 19.00
Uppkörning söndag förmiddag.

Körning hela söndagen från 9-17, på förmiddagen kommer licenskursen att göra lite obligatoriska övningar, i övrigt blir det öppen depå om vi inte blir vansinnigt många.

Pris för bankörning, 1000 kr för heldagen, licenskursen kostar 1900 inkl fika på lördagen och pizza på söndagen. Mer info kommer på vår hemsida. Vi kör ingen onlineanmälan, det är för kort tid för att det ska funka, men vill gärna att man mailar sin anmälan till sb@fiver.se

Kommer det finnas halvdag att köra för lägre pris?

Å jag som redan har licens ,,, får man komma å åka eller ska jag sitta hemma å rulla tummarna ,,, eller du kanske vill ha hjälp Humlan med nåt så kan jag ställa upp :tummenupp

Skicka pm isåfall

Å jag som redan har licens ,,, får man komma å åka eller ska jag sitta hemma å rulla tummarna ,,, eller du kanske vill ha hjälp Humlan med nåt så kan jag ställa upp :tummenupp

Skicka pm isåfall

Det är bandag också, till rea-pris. Välkommen att köra, 1000 kr för en heldag, Risken är stor att det blir öppen depå.

Jaha då får jag skruva illa fort, detta vill jag inte missa......verkar ju till och med som om vädret tänker bli aningen varmare nästa vecka

Licensen har jag så blir ju bandagen för min del (får undvika att få hojen stulen innan denna Anderstorpdagen då)

Last edited:
Jag har också anmält mig. :)

efterlyser också om någon vill samköra upp (jag har buss)

Nu har även jag anmält mig. Förutsätter att min kompis anmäler sig under morgondagen.

Hur ser det ut så långt med deltagande på kurs resp. bandag?

9 styck på kurs, bandagen har endast drop-in. Det är för kort tid för att hålla på att klabba med onlineanmälan.

9 styck på kurs, bandagen har endast drop-in. Det är för kort tid för att hålla på att klabba med onlineanmälan.

har jag föestått det rätt nu? 1900 för licens o körning på söndagen (heldag) eller e de 1000spänn extra då??

Skriver frågan igen då jag inte fick ngt svar tidigare.

Är det ok med en övningskörare på banan?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT