GubbLasse
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 28 Jun 2008
- Hoj
- Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ni gamla rävar...vore det helt galet att köpa en beggad D2,,hur är den jämfört med D300 för sportfoto ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju slå en flukt här
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=95581&highlight=d2
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=87144&highlight=d2
om det kan vara till någon hjälp??
Plåtade du för skojs skull eller nån tidning?
Kul o se att fototrådarna på fotosidan.se spårar ur precis lika fint som på detta forum..![]()
Ha ha ha jo men tror fotosidan är ett snäpp värre!
Åt vilket håll?
Tack för infon. Jag önskar dig lycka och välgång med att sälja bilderna.Hensel pryttlar rätt igenom. Kompaktblixtar, 3x 500ws och 1x 250ws hade jag med mig. Tog med mig två softboxar (en oktabox och en rektangulär), snoot och raster med barndoors...
Ni gamla rävar...vore det helt galet att köpa en beggad D2,,hur är den jämfört med D300 för sportfoto ???
Jobb jobb... Plåtade för en svensk tidning och några utländska. Den svenska ska dock inte ha några bilder med modell. Boost (fransk) och Fighters (tysk) är klara men det lutar åt en engelsk och en finsk också iallafall. Sen har jag lagt ut lite krokar i holland, italien och spanien med...
MVH
Johan
Det roliga är att 99% som hyllar hög upplösning och sådant har 99,99% av sina bilder enbart på datorn där de har användning av typ 1024x768 pixlars upplösning... skriver de ut så kör de några 10x15 och kanske någon a4...
Men ändå, prylsporter är faktist kul. Vem vill inte ha en ferarri fast det egentligen funkar med en volvo 745...
Ehhjmmm....RoLLeR? mr_rockster kör Nikon...
Men annars håller jag med dig. Hellre brusfritt än fler pixlar.
Canon vs Nikon är en smaksak..(men Canon har regerat dom senaste 10 åren.baaara för att spä på kriget.)

Jomen det vet jag.... fast jag ser nu hur det kan missuppfattas. Jag måste nog editera om det inlägget så inte Rockster tror att jag skriver till honom.
Ye ye.... men NU regerar Nikon! HAHAHAHAHA!

Nädå..det gör dom inte. Ni har väl inte KetogaN och mig i Nikonlägret?![]()
![]()
Att du nämner dig själv i samma mening som Ketogan den store är en skymf mot mästaren!![]()
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |
|
|
Nu startar mässan i Milano
Nu åker vi på redaktionen n... |