Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det finns aldrig någonting som involverar alla svenskar. Däremot råder det knappast några tvivel att rådande invandringspolitik är en av de frågor som har minst folklig förankring.Menar du dig själv när du skriver Svensken (Svensken = Swedie?) ? För jag kan garantera att det du skriver där inte är sant vad gäller alla svenskar.
För jag kan garantera att det du skriver där inte är sant vad gäller alla svenskar.
Fox är inte Republikanernas egen kanal.Så lite propaganda från de amerikanska republikarnenas egen kanal fox. Över hur situationen är i Sverige.![]()
Jag skriver svensken, troligen felaktigt, men i tron att många har den åsikten. Jag har läst typ Aftonbladet, bloggar osv o sett hur åsikterna blivit så många fler senaste åren. Men kan sluta skriva det.Nu blev det ju ännu mera komiskt!
Menar du dig själv när du skriver Svensken (Svensken = Swedie?) ?
För jag kan garantera att det du skriver där inte är sant vad gäller alla svenskar.
Och som vanligt när det kommer till invandringsfientliga så brister ni i logiken.
En invandrare vill inte jobba -> En invandrare går på bidrag -> Alla invandrare som har fina bilar/hus har fått dem genom bidrag.
Jag tror du överskattar vad man kan åstadkomma med bidrag.
Fox är inte Republikanernas egen kanal.
Här får du lite fakta istället:
Är du muslim, finns det ett stort samhället, många stora synagogor m.m att ta sig till.
Sweeeedie......
Muslimer går vanligtvis inte i synagogor utan i moskéer och "det ett stort samhället" skulle få din svensklärare att vilja hoppa framför tåget....
Har SD öht några åsikter, med substans, förutom alla deras synpunkter på invandring och brister i nuvarande politik?
Vill de bli tagna på allvar och ett parti att räkna med lär de ju få bredda sig något till än att bara tycka och tänka om invandrarna.![]()
Okejdå,
Rupert Murdoch's egen kanal som "råkar" ha sammanträffande agenda/politiska åsikter som republikarnerna.
Man är oftast som räddast för det man vet minst om. Och tror man att muslimer söker sig till synagogor har man kanske en del kvar att lära.
Sweeeedie......
Muslimer går vanligtvis inte i synagogor utan i moskéer och "det ett stort samhället" skulle få din svensklärare att vilja hoppa framför tåget....
SD är ett enfrågeparti, penningpolitik och annat tjafs lämnas till övriga partier att fixa fram.
Varför inte bara förstå budskapet i texten istället för att sänka er till sandlådenivå?
Nu blev det ju ännu mera komiskt!
Menar du dig själv när du skriver Svensken (Svensken = Swedie?) ?
Och som vanligt när det kommer till invandringsfientliga så brister ni i logiken.
En invandrare vill inte jobba -> En invandrare går på bidrag -> Alla invandrare som har fina bilar/hus har fått dem genom bidrag.
Jag tror du överskattar vad man kan åstadkomma med bidrag.
Därför att det är inte lika kul och de som skriker högst är sällan dem som är bättre själv. Skall man kritisera Sveriges invandrare för att vara lata/bidragstagare/svartarbetande/kriminella kan man ju börja med att inte själv tillhöra kategorin.....
Enl statistik från SKV så uppskattas skattefelet orsakat av svartarbete och dyl vara i storleksordningen 10ggr större än bidragsfusket. Varför är det socialt accepterat att köra RR för 400kkr om året och skryta om hur man tar allt på bolaget samtidigt taxerandes en 200kkr i inkomst men när Mouhammed får för mycket bidrag så är det "ut med packet direckt" mentaliteten som kommer fram....
SD är ett enfrågeparti,
Varför inte bara förstå budskapet i texten istället för att sänka er till sandlådenivå?
I min erfarenhet är väldigt få av de bor eller är uppväxta i eller i närheten av invandrartäta områden positiva till invandringen.
Skall man kritisera Sveriges invandrare för att vara lata/bidragstagare/svartarbetande/kriminella kan man ju börja med att inte själv tillhöra kategorin.....
Varför är det socialt accepterat att köra RR för 400kkr om året och skryta om hur man tar allt på bolaget samtidigt taxerandes en 200kkr i inkomst men när Mouhammed får för mycket bidrag så är det "ut med packet direckt" mentaliteten som kommer fram....
Själv bor jag i "hemska" Malmö och har inga problem med invandraren i trapphuset, eller irakiern som klipper mitt hår lika bra varje gång, eller blatten som säljer frukt och grönt på torget för under halva ICA-priset.¨Hur skulle deras existens i landet vara ett hot mot mig? Varför hade era liv varit rikare om dessa människor inte fått komma in i landet?
Något jag stör mig betydligt mer på är titt-köer. Borde inte förekomma. Hur kan man orka hata invandrare när det finns titt-köer?
Jag står fast vid att de som verkar veta minst också verkar mest rädda.
Själv bor jag i "hemska" Malmö och har inga problem med invandraren i trapphuset, eller irakiern som klipper mitt hår lika bra varje gång, eller blatten som säljer frukt och grönt på torget för under halva ICA-priset.¨Hur skulle deras existens i landet vara ett hot mot mig? Varför hade era liv varit rikare om dessa människor inte fått komma in i landet?
Något jag stör mig betydligt mer på är titt-köer. Borde inte förekomma. Hur kan man orka hata invandrare när det finns titt-köer?
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller