Grymt mycket vrid och effekt och självklart svårkört, men det går att åka jävligt fort med dem, och bor man dessutom långt upp i norrland är ju iskörning klart brutalare med tvåtakt än med fyrtakt.
Problemet med 500cc tvåtakt är inte smalt register, utan att det är så sjukt vrid även i botten..
Polaren hade en cr500 motard innan och den var fruktansvärt rolig, sen att alla körde fortare med husa650/ktm525 etc är ju en helt annan femma
Problemet med 500cc tvåtakt är inte smalt register, utan att det är så sjukt vrid även i botten..
Polaren hade en cr500 motard innan och den var fruktansvärt rolig, sen att alla körde fortare med husa650/ktm525 etc är ju en helt annan femma
