Internetdejtingens baksidor & stereotyper!

Funkar det här?

"Bitter 35-åring med åldersnoja söker tajt minderårig tjej för kravlöst sex. Jag är lättretlig och ganska slapp i hullet. Jag har nån sorts ekonomi och ett väldigt välmående kvinnoförakt (fast egentligen är det nog människoförakt). Jag har en bil (Audi 80 från 1988) och MC (Yamaha YZF750R-94). Var beredd på att få betala det mesta i jämställdhetens namn. Jag är inte ute efter nåt livslångt. Jag tänkte borra dig tills jag tröttnar eller du får nån märklig åkomma i underlivet.

PS. Kan du inte deepthroata behöver du inte svara."

Funkar det här?

"Bitter 35-åring med åldersnoja söker tajt minderårig tjej för kravlöst sex. Jag är lättretlig och ganska slapp i hullet. Jag har nån sorts ekonomi och ett väldigt välmående kvinnoförakt (fast egentligen är det nog människoförakt). Jag har en bil (Audi 80 från 1988) och MC (Yamaha YZF750R-94). Var beredd på att få betala det mesta i jämställdhetens namn. Jag är inte ute efter nåt livslångt. Jag tänkte borra dig tills jag tröttnar eller du får nån märklig åkomma i underlivet.

:kär..

Funkar det här?

What can go wrong, med den annonsen?
Problemet är väl mest utbudet...
Skulle tippa att du redan gått igenom de tre individer i Sverige som kunde tänkas nappa på din ad. ;)

EDIT: Fyra med Nörsi... Du ser! Det finns hopp!

Funkar det här?

Dussinannons på knulldejtingsidorna.

Nyfiken som jag var så dök jag upp vid träffpunkten....man måste ju kolla iaf...
Men ÖDET grep in och nummer 3 från de sydligare nejderna ringde så jag stod på andra sidan gatan och såg damen lämna stället antagligen eftersom jag redan vart försenad från början...hon såg väldigt ok ut och jo jag har glasögon :D

Sen bangade .....på SH ur idag så...

Kanske lika bra det för det är ju faktiskt nummer 3 jag träffat och lärt känna och samtidigt fick en kärlrksförklaring av när hon ringde så det är bara att packa vidare på onsdag går flytten söderut :)

Jag kan dessvärre inte hålla med dig på den punkten.

Besöker du knulldejtingsidor för att läsa knullkontaktannonser enbart för ditt höga nöjes skull? Eller vad är annars syftet?

Det är stor humor. Mycket stor humor.
Och samtidigt tragiskt.

Jag är inte en frekvent besökare av knulldejtingsidor, nej, men det har hänt att jag läst och förfasat mig/skrattat åt annonser, ja.

Och nej, men behöver inte vara medlem på dessa sidor för att se annonserna.

Yepp. Det är mitt antagande. Live the dream lixom. Inget fel med det iofs.

Är det helt förkastligt i din värld att i ett förhållande kolla på naket? Porr? Roliga historier? Andra människors livsöden?

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back