Dr.Bike
Guest
Duckan är min idååål![]()
Ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duckan är min idååål![]()
Funkar det här?
"Bitter 35-åring med åldersnoja söker tajt minderårig tjej för kravlöst sex. Jag är lättretlig och ganska slapp i hullet. Jag har nån sorts ekonomi och ett väldigt välmående kvinnoförakt (fast egentligen är det nog människoförakt). Jag har en bil (Audi 80 från 1988) och MC (Yamaha YZF750R-94). Var beredd på att få betala det mesta i jämställdhetens namn. Jag är inte ute efter nåt livslångt. Jag tänkte borra dig tills jag tröttnar eller du får nån märklig åkomma i underlivet.
PS. Kan du inte deepthroata behöver du inte svara."
Funkar det här?
"Bitter 35-åring med åldersnoja söker tajt minderårig tjej för kravlöst sex. Jag är lättretlig och ganska slapp i hullet. Jag har nån sorts ekonomi och ett väldigt välmående kvinnoförakt (fast egentligen är det nog människoförakt). Jag har en bil (Audi 80 från 1988) och MC (Yamaha YZF750R-94). Var beredd på att få betala det mesta i jämställdhetens namn. Jag är inte ute efter nåt livslångt. Jag tänkte borra dig tills jag tröttnar eller du får nån märklig åkomma i underlivet.
Skulle tippa att du redan gått igenom de tre individer i Sverige som kunde tänkas nappa på din ad.![]()
Funkar det här?
Dussinannons på knulldejtingsidorna.
Dussinannons på knulldejtingsidorna.
Tre eller fyra? Tvåsiffrigt är det allt. Dessutom tar de aldrig slut.
Ville ligga lågt mht din och/eller offrens integritet...
How can you tell?
Trodde du levde i ett förhållende, men det kanske är av sk "öppen" typ?
Det är jag som är offret!!!![]()
Jag ser inget motsatsförhållande i att ha ett förhållande och läsa kontaktannonser.
![]()
Eller besöka knulldejtingsidor?
Det är ju där de finns, så nej.
Jag kan dessvärre inte hålla med dig på den punkten.
Besöker du knulldejtingsidor för att läsa knullkontaktannonser enbart för ditt höga nöjes skull? Eller vad är annars syftet?
Hoppas hitta nåt som hon inte får hemma...
Jag kan dessvärre inte hålla med dig på den punkten.
Besöker du knulldejtingsidor för att läsa knullkontaktannonser enbart för ditt höga nöjes skull? Eller vad är annars syftet?
Yepp. Det är mitt antagande. Live the dream lixom. Inget fel med det iofs.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |