Kändis@Sporthoj-leken

va ju lite kul spamtråd det här :D

Palle71 känns ganska bekant.. 5/10

Hette inte du något annat förut? har för mig du var med när jag körde omkull för ett par år sen på en onsdagskörning.

den ovanför mig här(Innan Norman) känner jag inte igen så det blir 1/10 men det är ju åandra sidan lite orättvist då jag inte hängt här på ett tag...

Ger JKay 6½ av 10 möjliga kameler. Har för mig att han skriver tämligen halvvettiga saker ibland.

edit: Höjde betyget.

Det märks att det är mycket "nykomlingar" här när de inte känner den största spam-kungen av dem alla, GSXR1100R. Dock har gubben lugnat ner sig på senare år då lederna inte klarar av för mycket hamrande på tangentbordet :D

MR R6 har jag sett nån gång tidigare? 3/10

Edit/ Vaddå ensiffriga användarnummer? Det kunde man väl bara se förr? Under 100 "from the beginning" är en egen klick :D

Last edited:
10/10 deecati

Jag får nog hålla med honom med verkar det, sätter man inte 10/10 på gammelgubben efter exvis dikt-tråden, ja då har man missat en hel del SH!

För övrigt tycker jag att riktigt coola användare har ensiffriga användarnummer...

Nu är GSXR1100R inte okänd för mig, snarare tvärtom. :) Det var lite ironi i mitt första svar.

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!