Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Religion är roten till all ondska..
Enligt Brottsförebyggande rådet så anmäls det nästan 27000 fall av kvinnomisshandel i Sverige om året.
Finns väl olika sätt att bonka på kvinnor. Enligt Brottsförebyggande rådet så anmäls det nästan 27000 fall av kvinnomisshandel i Sverige om året. Jag har svårt att se vilken av alla dessa metoder är värst.
Svensson är mer klassisk och kör med knytnävarna av tradition och Kemal kör lite nytänkande?
http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&id=7&module_instance=2
För det första kan man väl med lätthet avgöra vad som är värst, att få syra i fejset eller lite spö. Jag har fått spö, det är rätt okej faktiskt.
Men båda är fel, i det har du rätt. Att jämföra med hederskulturen är dock naivt och orättvist mot de som drabbas. Eller vet du många svenska tjejer som får hela släkten emot sig, som kräver deras självmord osv?
Dessutom försvarar ju utövarna sin rätt till att begå dessa brott. Har inte sett någon ej mentalsjuk svensk misshandelsman som tycker det är rätt att spöa sin fru, därför det är belagt med skam i svensk kultur - och heder i andra.
För det första kan man väl med lätthet avgöra vad som är värst, att få syra i fejset eller lite spö. Jag har fått spö, det är rätt okej faktiskt.
Men båda är fel, i det har du rätt. Att jämföra med hederskulturen är dock naivt och orättvist mot de som drabbas. Eller vet du många svenska tjejer som får hela släkten emot sig, som kräver deras självmord osv?
Dessutom försvarar ju utövarna sin rätt till att begå dessa brott. Har inte sett någon ej mentalsjuk svensk misshandelsman som tycker det är rätt att spöa sin fru, därför det är belagt med skam i svensk kultur - och heder i andra.
...när det är din pojkvän alt ex-pojkvän som du ska vara rädd för.
Det där är ju en sådan där sjuk liberal myt som ni älskat att sprida som får en att vilja lägga sig på rygg och sprattla.
Om du är rädd för din pojkvän eller inte vet i och för sig inte jag men bara för att de flesta våldtäkter begås, enligt gängse propaganda/statistik, av pojk- eller ex pojkvän så betyder det int eatt någon ska vara rädd för sin pojkvän automatiskt. Det är som att vara rädd för lungcancer fast man inte röker, det är ju statistiskt sett en vanlig cancer. Ja, men låt bli våldtäktspojkvänner alt. cigaretter så är risken minimal å andra sidan.
Man behöver inte vara rädd för sin pojkvän per automatik, men faktum kvarstår att det ÄR som jag säger.
Mer relevant jämförelse än cigaretter: Folk är fortfarande rädda för Cola Light för att det kan ge cancer, för det har stått i tidningen FacktIskT!!! (Trots att ex aspartam är ett av de mest studerade tillsatserna och inga samband mellan det och cancer har upptäckts. Inte heller någon boom av aspartamcancer finns...)
Vad folk däremot glömmer är att hjärt och kärlsjukdomar dödar dubbelt så många som cancern totalt, vilket är bevisat flera ggr om, och det är ffa övervikt som är orsaken. Sedan fortsätter de att dra i sig reguljär Cola med övervikt som följd...
Rädda för fel saker, ja.
I övrigt, det som jag inte citerade, är mycket bra skrivet och jag håller med dig till fullo.
Finns nog ganska många sofistikerade misshandelsfall begångna av svensson med.
Det där är ju en sådan där sjuk liberal myt som ni älskat att sprida som får en att vilja lägga sig på rygg och sprattla.
Det är bara fakta, don't shoot the messenger.![]()
...jag har suttit och f5:at sedan igår kväll.

Man behöver inte vara rädd för sin pojkvän per automatik, men faktum kvarstår att det ÄR som jag säger.
Mer relevant jämförelse än cigaretter: Folk är fortfarande rädda för Cola Light för att det kan ge cancer, för det har stått i tidningen FacktIskT!!! (Trots att ex aspartam är ett av de mest studerade tillsatserna och inga samband mellan det och cancer har upptäckts. Inte heller någon boom av aspartamcancer finns...)
Vad folk däremot glömmer är att hjärt och kärlsjukdomar dödar dubbelt så många som cancern totalt, vilket är bevisat flera ggr om, och det är ffa övervikt som är orsaken. Sedan fortsätter de att dra i sig reguljär Cola med övervikt som följd...
Rädda för fel saker, ja.
I övrigt, det som jag inte citerade, är mycket bra skrivet och jag håller med dig till fullo.
Coca Cola innehåller för övrigt fosforsyra som inte är direkt gynsam för kalkhalten i skelettet. (Nu underdrev jag ganska kraftigt)

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |