Skriv-vad-du-vill-tråden

Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar jag? :näsblod

.....kolla på Fille.

Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...
Inte många alls antagligen, även om vissa myndigheters lönenivåer ligger lååångt under andras... :gnissla Om man ska vara lite allvarlig, är det trots allt "enklare" att få en hyfsad lön om man jobbar med något som kräver kompetens som är efterfrågad på marknaden och dessutom en bristvara (eller vad man nu ska kalla det) förstås. Även som statlig tjänsteman. Eller kvinna. :tuttar Och nej, min lön är inte speciellt intressant. På något sätt.

d1ce skrev:
Blir man knäpp av att jobba statligt...
Det verkar inte bättre. Eller sämre. :D

Last edited:

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar farbror? :näsblod

Som Yasha skrev vissa myndigheter betalar bättre än andra.

Har du problem med att jag skriver om mig själv i 3dje person?:va

Jo, men han omfattas av % iom att han i princip är solo om sin kompetens .. ja ok, jag erkänner, fille är smart! :mad:

Men han skriver inte om sig själv i tredje person för det ;)

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens, och om du frågar han jag bor med för tillfället så skulle han nog säga att jag är helt bombad i roten.:arsele

Jag hänger gärna på ngn gång, kan dock inte måndag kväll. Kan behöva blir inspirerad inför mina egna klasser :)

Bara hänga på, men om du behöver inspiration vet jag precis vilken klass du skall hänga med på!

Last edited:
Har du problem med att jag skriver om mig själv i 3dje person?:va

Nej, det är bara creapy ..

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens ..

Ja, de vill vi alla inge oss för att vara :rolleyes:

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens, och om du frågar han jag bor med för tillfället så skulle han nog säga att jag är helt bombad i roten.:arsele

Men det finner sin naturliga förklaring i din kromosomuppsättning, qvinnor är galna.

Nej, det är bara creapy ..

Ja, de vill vi alla inge oss för att vara :rolleyes:

Men det finner sin naturliga förklaring i din kromosomuppsättning, qvinnor är galna.

Jag har läst många böcker som skrivs i 3dje person, personligen anser jag att det blir mere levande , men jag e ju bombad så vad vet jag!!

Jag tror inte, min chef har upplyst mig om att så är det!!:D

Semester :va :va :va Det är ett ord som jag inte vet vad det betyder :rolleyes:

Då ska jag förklara det för damen... Jo semester är när man är ledig från jobbet (där man i normala fall tillbringar dagarna med att låtsas jobba) och kan göra ungefär det man vill.:)

:arsele ssssooooovvvvvaaaaa säääännngggg ssssäääännggg säääännngggg :lol
Ni andra kan ju roa er bäst ni vill så ni sover till kvällen (helst till en så där 17 10)
:lol

En het kopp mörkrostat kaffe med en skätt mjölk i. Inandas första timmarnas friska morgonluft. Nu är det dax.....Gomiddag! :D

Så du slutade mitt i natten idag :) :D du slutar ju så jeffla olika tider varje gång du jobbar

:nicka jag är lika förvirrad jag med, jag längtar till september då jag får mina vanliga jobb tider :)

Nu är de 6 natten av 7 :näsblod kan säga så här min kropp ville inte vakna av väckarklockan i dag :huvet de här jobbet är kul de här jobbet är kul jag lovar :rolleyes: :D

Moooooooooooooot gyyyyyyyyyyyymet !!!! :)

:tummenupp de är bra de :)
Själv så sov jag i ställe :lol

Last edited:
Nyheter
Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Back