Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag gör ju det! Anställningsintervju e alltid bra att gå på även om man inte får jobbet eller inte vill ha det!
Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

:D

Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D

Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D

Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D
:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D
Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D

:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:

Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D

Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Då fattar till och med jag! :tummenupp Vill de ha en, betalar de. :mattiasTill och med om det är en myndighet. :D Även om de inte betalar riktigt lika mycket som företagen... :rolleyes:

Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar farbror? :näsblod

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back