Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag gör ju det! Anställningsintervju e alltid bra att gå på även om man inte får jobbet eller inte vill ha det!
Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

:D

Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D

Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D

Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D
:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D
Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D

:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:

Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D

Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Då fattar till och med jag! :tummenupp Vill de ha en, betalar de. :mattiasTill och med om det är en myndighet. :D Även om de inte betalar riktigt lika mycket som företagen... :rolleyes:

Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar farbror? :näsblod

Last edited:
Nyheter
Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Back