Gå på bordell

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Om man vill gå på bordell, är det ett rimligt antagande att man får en vägbeskrivning till en sådan om man ringer något av de nummer som sitter uppklistrade på alla rödljus i hela 08-området?

Jag har aldrig fattat, när det står "Massage 0736-xxxxxxx", är det en hora då? Det är lika konstigt om det är det som om det inte är det. Skulle man sitta och bli lite småkåt i bilen vid Bromma Flygplats så är det bara att ringa eller vadå? Eller ska man spara numret om man eventuellt vill dit sen? Åkte förbi en stor jävla skylt för det där som någon noggrannt snickrat upp i ett träd, jag skyller på det så blottar jag inte min autism, så jag memorerade numret och körde hitta.se. Ett hemtelefonnummer till en spanjor i Täby.

Om det inte är fnask så är det minst lika, om inte ännu värre, konstigt. Skulle man sitta där och ha lite ont i axeln och sedan åka hem till någon spansk brud och få en knådning? :3freak

Så många klistermärken det är så måste det ju finnas någon som ringer i alla fall. Oavsett syfte alltså.

Jag tycker att du, å SH's vägnar, ska ta reda på hur det verkligen ligger till. Slå till och dokumentera händelsen! :tummenupp

Man skulle åtminstone kunna ringa och säga att man är sjukt sugen på lite massage att man tycker om massage och fråga vad en massage kostar, vad som ingår osv.

Jag kan numret. :gnissla

Jag tycker att du, å SH's vägnar, ska ta reda på hur det verkligen ligger till. Slå till och dokumentera händelsen! :tummenupp

Precis! Jag vill även se bilder efter inkubationstiden. På typ fully blown kondylom i blomkåls-style, så att doktorn får fiska upp sin största lödkolv och sånt urartat grejs.

Last edited:
Man skulle åtminstone kunna ringa och säga att man är sjukt sugen på lite massage att man tycker om massage och fråga vad en massage kostar, vad som ingår osv.

Jag kan numret. :gnissla

Det är ju bara att gesmachen så att säga. Ring med hemligt nummer. :tips

Jag har då inbillat mej att det är mera call-girl verksamhet, lite "ring så knullar vi".
Man ringer och bestämmer var man skall träffas typ. Sen om du råkar vara polis eller nåt kan hon ju alltid säga "vaddå knulla? Massage var det ju frågan om"

Bara för protokollet vill jag meddela att detta är spekulationer, jag har inga fakta som ögonvittnesskildringar eller personliga erfarenheter att hänvisa till

Jag hittade lite information på flashback, home of bad taste:

Ska försöka svar på ämnet utan att avslöja för mkt..
Jag kommer inte avslöja detta ställe vare sig här eller i pm pga av att jag är rädd för att dörrarna kommer springas ner och in the long run......stängt...
Men en 1 timmas olje massage med underbar avrunkning som slutfas kostar under 500 hundringen...du känner dig som ny efteråt.
Och ja, jag har knullat där! (med kondom givetvis) detta var efter ett tag då jag haft samma tjej många gånger, e man trevlig och schysst så.... hon ville oftare ligga o hångla än massera ...ha ha men nu har hon åkt hem..
Behövde inte betala ngt extra för knullet, har även haft en timme där inne som inte gick av för hackor...
Då var jag ensam med 4 tjejer, dom skulle ha ngn fest och jag var där lördag eftermiddag, hon som äger stället började massera, frågade om jag ville ha en till...sen slutade det som slutade, jag kännde mig som en kung.
Men den gången fick jag ge 300 var till tjejerna, men de var det fan värt.
Har skrivit en lång resencion? stavning?? om det i ett annat forum, ska se om jag inte kan hitta den!
Men kontentan e, va schysst mot tjejerna, gå dit ngra gånger så att dom känner igen dig, sen kommer det andra av bara farten!

och

Jag vet att det finns ett ställe i Täby. Thai massage med plus tillbehör, tyvär är hon som har det inte fin utan en dam i 40 års åldern. Pris 650:- för 1 timme massage inklusive plus tillbehör.
Och ja gissa ni vad plus innerbär....

Jag tycker att det låter jävligt najs. Happy ending! WooH!

Vissa av dina inlägg påverkar mig nästan fysiskt och de får mig att önska att jag aldrig träffar dig. Det här är ett sådant, fisthandskeinlägget ett annat.

Förlåt, jag ville bara visa Dreggel att jag kan vara äckligast....när jag vill! Tack för erkännandet, annars hade det inte räknats.

Nu ska jag vara lugn och förtroendeingivande igen. Ett tag :brynad

Förlåt, jag ville bara visa Dreggel att jag kan vara äckligast....när jag vill! Tack för erkännandet, annars hade det inte räknats.

Nu ska jag vara lugn och förtroendeingivande igen. Ett tag :brynad

Hehe ett bra försök! Men jag måste erkänna att jag faktiskt blev mest sugen på blomkålspaj när jag läste det där :D
Det är svårt att äckla nån som hänger på efukt halva dagarna :brynad

Hehe ett bra försök! Men jag måste erkänna att jag faktiskt blev mest sugen på blomkålspaj när jag läste det där :D
Det är svårt att äckla nån som hänger på efukt halva dagarna :brynad

Dreggel det handlade om att äckla Markus! :mattias Skulle jag ge mig på att äckla dig skulle jag bli bannad för första gången. Så kan vi ju inte ha det :gnissla

Precis! Jag vill även se bilder efter inkubationstiden. På typ fully blown kondylom i blomkåls-style, så att doktorn får fiska upp sin största lödkolv och sånt urartat grejs.

Meeh
Amatörer:arsele
Det är bara att doppa klockspelet i Cuprinol innan man ska ut , och ser det för "skäggigt " ut får man väl pensla muffen med cuprinol oxå!

Det står ju på Burken " ...ger Bra skydd mot kantfnas ,Blåhjon och Nattsmyg. "

Det där "Nattsmyg" låter dj--gt otäckt , "Kantfnas" är nog inte å leka med hlr iof :gnissla

Syrran hade en bok som vi kallade för "bibeln" förut som hon fick av sin kompis helén. den var en bildstudie i div anala åkommor som skapade tarmvred på en bara man bläddrade lite i den. Där kan man snacka blomkålsformationer. :näsblod

*/ ?>
Back