Tommy.exe
Guest
Jag jobbar på Malmskillnadsgatan (inte med sånt, era snuskhumrar!) och jag ser betalflickorna varje dag. Sorgligt är vad det är.
ÄHH... Jesus kärring va ju hora. Duger det åt honom så duger det åt......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar på Malmskillnadsgatan (inte med sånt, era snuskhumrar!) och jag ser betalflickorna varje dag. Sorgligt är vad det är.
)Pengar är billigare än stolthet.Lösnummer blir billigare än prenumeration i samlevnadsvärlden.
Undra hur vanligt det är egentligen att folk betalat för sex?![]()
.
Rätt vanligt med tanke på att SCB uppskattar att det köps sex för 600 miljoner om året.
http://www.scb.se/templates/pressinfo____125707.asp

Undra hur vanligt det är egentligen att folk betalat för sex?![]()
![]()
Man har ju hört att massa "vanliga" tjejer säljer sig på nätet, och använder sig av vissa olika sidor för att ragga kunder.
Kommer inte ihåg några siffror, men minns att antalet killar som sålt sex var högre än tjejer (procentuellt). Så att ha en "stackars tjejer"-syn är inte annat än falskt. (vid en undersökning gjort på diverse skolor i årskurs tre på gymnasiet, så trafficing är ju inte medräknat, utan "frivillig sex")
(Inget personligt, men jag är så jävla trött på alla människor, män som kvinnor som per automatisk placerar kvinnor i offer-position och anser det alltid vara synd om dom "handlingsförlamade" små liven...)
Ja, sorgligt att de ska behöva gå på gatan.. Legalisera skiten så att de får ordentliga horhus att vistas i!Jag jobbar på Malmskillnadsgatan (inte med sånt, era snuskhumrar!) och jag ser betalflickorna varje dag. Sorgligt är vad det är.
Ja, sorgligt att de ska behöva gå på gatan.. Legalisera skiten så att de får ordentliga horhus att vistas i!
Jag har en kompis som har en, klok, teori om hur bra det vore för jämställdheten också. Killar skulle få hugg mycket snabbare för brudarna vet att om de trilskas så är det tomt på krogen och alal grabbar har dragit till luderbar istället.
Ingen dålig idé.Ja, sorgligt att de ska behöva gå på gatan.. Legalisera skiten så att de får ordentliga horhus att vistas i!
Ingen dålig idé.
Bättre kontroll.
Svårare att utnyttja.

Apropå att anlita glädjeflickor - Guntan Skyr man har kommit ut med en ny intelligent idé tillsammans med Jämos Claes Borgström och några andra amöbor om att torskar ska betala skadestånd till de prostituerade.
Hur kommer det sig att dessa militantfeministfittor alltid anser sig veta bättre än kvinnorna de säger sig företräda?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |