Gå på bordell

Meeh
Amatörer:arsele
Det är bara att doppa klockspelet i Cuprinol innan man ska ut , och ser det för "skäggigt " ut får man väl pensla muffen med cuprinol oxå!

Det står ju på Burken " ...ger Bra skydd mot kantfnas ,Blåhjon och Nattsmyg. "

Det där "Nattsmyg" låter dj--gt otäckt , "Kantfnas" är nog inte å leka med hlr iof :gnissla

ROFL :D :tummenupp

Man skulle åtminstone kunna ringa och säga att man är sjukt sugen på lite massage att man tycker om massage och fråga vad en massage kostar, vad som ingår osv.

Jag kan numret. :gnissla

gör det!!!:D

vi skickar DREGGEL och MARKUS som sporthojs aspiranter...

får vi bara herrarnas kontonr så skramlar vi till ett lyxig massage så de kan avnjuta bara vi får en fotosession + en liten tråd om besöket dör oss vanliga dödliga här på SH.

vi skickar DREGGEL och MARKUS som sporthojs aspiranter...

får vi bara herrarnas kontonr så skramlar vi till ett lyxig massage så de kan avnjuta bara vi får en fotosession + en liten tråd om besöket dör oss vanliga dödliga här på SH.

Jag e på :D

Vm i trådlyft

Va F-n

Jag kräver en rapport hur gick det ? Lr Gick det ? :confused:

Nåå Upp till bevis ..:mad:

Bordell, fyffan :zpy

Jag var och arbetade i Mûnchen... vi gick ut på kvällen... en i vårat gäng, (högsta hönset, verkar alltid vara dom som går....) ville kika in på en bordell.

Vi knallade in och jag och en kollega tyckte det var jävligt sleezy, vi vände och gick ut :fakta

Man kunde köpa champagne med "tillbehör" kommer inte ihåg vad det kosta. Edit: Det stod på en svartavla ritat med sånnadärninga vita kritor... priset kanske ändrades under kvällen.

:Ueew

Last edited:
Vem fan vill ligga med gamla sledna kioskaskraab?

Last edited:
Att ha sex med en prostituerad är som att hoppa bungyjump.. Man dör om gummit spricker.

"Jag har aldrig fattat, när det står "Massage 0736-xxxxxxx", är det en hora då?"

Du är ju för söt i din naiva tro :pannkyss
Är det SÅ illa att du måste betala för dej för att få nåt?! :tungan
Det finns en stripp-klubb på birger jarlsgatan, Club Privè, inträde 500kr om du vill stilla ditt begär tillfälligt.
Lycka till med efterforskningarna :tummenupp :näsblod

*/ ?>
Back