Fyfan vad skitnödiga alla har blivit på det här forumet.
Zormin, jag tyckte det var lite humor iaf![]()

rd!
Vill inte Lina i 7an suga av dig på håltimman eller är du bara korkad?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fyfan vad skitnödiga alla har blivit på det här forumet.
Zormin, jag tyckte det var lite humor iaf![]()

rd!

Går det inte att gasa fullt med glidare?Nej, fast man kan ju inte dra på så värst mycket med en glidare... Iaf inte om man jämför med en Kawa zx10RHan kan lätt ha blivit en prick i backspegeln på ett kick. Hoppas det gick bra för Mc- Åkaren!(Även om han körde HD)
![]()
En lite större glidare tar dom flesta sporthojar vid rödljusen (0-100). Abnormt vrid, 240-bakdäck, lång hjulbas och bra tyngdpunkt gör att dom kan ge det som finns å bara sikta framåt. Att göra riktigt bra starter med en sporthoj är rätt svårt.Går det inte att gasa fullt med glidare?En lite större glidare tar dom flesta sporthojar vid rödljusen (0-100). Abnormt vrid, 240-bakdäck, lång hjulbas och bra tyngdpunkt gör att dom kan ge det som finns å bara sikta framåt. Att göra riktigt bra starter med en sporthoj är rätt svårt.
Å hur långsamt växlar du?Skämtar du eller ?
0-100 har vi eller åtminstånde inte jag några växlingar.
hur många har de ? 2 ?
har aldrig blivit dragen av en förutom de första metrarna trots kort hjulbas och svårt att hålla ner framhjulet. Och jag startar som en skräphög.
Det tar ju en tiondels sek eller så att dutta i en ny växel. Det märks inte i axxet iaf.
Sådär säger du bara för att du kör en såndär koreansk hujusung eller vafan dom heter!!!
![]()
![]()
CUSTOM
Går det inte att gasa fullt med glidare?En lite större glidare tar dom flesta sporthojar vid rödljusen (0-100). Abnormt vrid, 240-bakdäck, lång hjulbas och bra tyngdpunkt gör att dom kan ge det som finns å bara sikta framåt. Att göra riktigt bra starter med en sporthoj är rätt svårt.
Blev du så störd före eller efter du drog iväg med skivbromslåset i? (se profil)Jaa, du känner för att gnälla över att 2 bokstäver hamnade fel på ett forum som inte har något som helst krav på rättstavning, särkilt när jag stavat det rätt innan så man verkligen ser att det är för att man skrev lite för fort som de bytte plats. Känner du dig viktig då?![]()
![]()
ÅHNEJ!
Det där med vridet har vi redan gått igenom, Radfyra går före V-twin !

Men volym går före allt
Triumph Rocket - 199Nm
Kawasaki VN2000 - 166Nm
ZX10R - 113Nm
Jaa, du känner för att gnälla över att 2 bokstäver hamnade fel på ett forum som inte har något som helst krav på rättstavning, särkilt när jag stavat det rätt innan så man verkligen ser att det är för att man skrev lite för fort som de bytte plats. Känner du dig viktig då?![]()
![]()

Nja, vid samma volym möjligen, men en M1800R har fortfarande 40Nm mer än en GSX-R1000ÅHNEJ!
Det där med vridet har vi redan gått igenom, Radfyra går före V-twin !
Meh, värst vad "alla" tar det är fel då.
Nej, vi rejsade inte.
Nej, jag om någon åker inte runt i stan och är "cool".
Nej, jag vill inte åsamka någon annan smärta.
Jag har aldrig varit med om något liknande förut. Allt stämde så väl med tidpunkt och plats. En märklig händelse som jag bara ville dela.
Du menar en helt naken, nyskiten å törstig hojåkare då alltså?Sen lägger vi på 20kg oljor och bränsle + 80kg förare = 100kg
Blev du så störd före eller efter du drog iväg med skivbromslåset i? (se profil)![]()
![]()

Päätetiskt! Lägg ner nu!![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller