Ja jag vet

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är väl för helvete precis just det det gör. :huvet
Att sedan idioterna lägger upp avrättningar osv visar ju bara hur jävla illa ställt det är med tankeverksamheten.
Ta några djupa andetag och lugna ner dig lite,och så provar du att skriva ett nytt inlägg sen...

Säger ju allt, lägg ner tråden, dom som inte röstat får man väl anta:) att inte är intresserade av att läsa om klotningar.
Bara för att en stor del inte läser den eller bryr sig alls?

Ok Sickan, du har en plan...så då lägger vi ned alla trådar som det gäller för?

Tror att Sporthoj.com just dog....

Bara för att en stor del inte läser den eller bryr sig alls?

Ok Sickan, du har en plan...så då lägger vi ned alla trådar som det gäller för?

Tror att Sporthoj.com just dog....

Blir nog snart som på PRO, där ligger ju nyheterna i klass med vem som fått vilken sjuka o vem som dött av vad.

Inte riktigt va?Det är drygt 70% av dom som brytt sig om att rösta som vill läsa om olyckor.321 av ca 39000 forummedlemmar noga räknat...

mm de bara dem som ville ha kvar tråden som brydde sig va...ni andra som gapat och gnällt på den brydde er inte alls va?

man såg redan från att tiotal röstat till nu över 400 röster att förändringen har bara skett marginellt med 1 procent. "av dem som bryr sig" enligt dig...aja men resten bryr ju sig ändå inte...

jag vet INTE hur gammal du är pojk, men du får gärna avsluta dina gymnasiestudier innan du börjar snacka statistik.:tungan

Säger ju allt, lägg ner tråden, dom som inte röstat får man väl anta:) att inte är intresserade av att läsa om klotningar.

:D kul med lite ironi ibland....:)

Det mesta startade väl med IronMikes ständiga påhopp och klagande på både tråden och morsan, trots att han skrev vanliga inlägg i den själv ibland. Han fick sedan med sig en massa andra medans han själv efter en tid valde att göra det han borde ha gjort från början, dvs. hållt sig borta från tråden som han inte gillade. Dock så har "drevet" han lyckades få igång inte stannat ännu...

Synpunkter på olyckstråden som sådan hade varit acceptabla om dom hade tagits i egna trådar. Men att stänga den för att se vilka reaktionerna blir bara för att några skriker högt, som dessutom tycker att personangrepp och felaktiga anklagelser är ok medel i debatten, det är riktigt dåligt.

Nej du är inte ensam om att tycka så, och hade det moderarats hårdare från början så hade det inte varit så här idag.

förstod nu att du var en tjej:tuttar .....(tyckte iofs guldlock lät väldigt gayyyy).....aja tänkte säga bara de synd att swedie hoppar på en av de få
som hade vettiga argument. visst är han "bossen" här, men av just den anledningen så trodde man inte att kan skulle kalla dig för "präktig":ajjabajja
de säkert fler som tycker så...jag har läst på sporthoj.com innan ens jag skaffade hoj för några år sedan. funderar på bli läsare igen...:pangihuve

aja grabbar öppnade fönstret fan vilket härligt väder.....:tummenupp
blev genast på bättre humör...ska gå köra en sväng......ut med er också i fina vädret och kör....så kan vi andra kanske gotta oss snart med fler olyckor :D (ops ironi,önskar ingen ngn olycka)

Last edited:
kalla ngn för idiot är ingen personangrepp??

Tack, nu idiotförklarade du dig själv för hela forumet. så nu slipper ngn annan göra det.:tummenupp

jag vill inte ens diskutera med dig "HÄR".

Läs hela tråden kronmongo! Japp, personangrepp så det stinker om det men jag kan inte låta bli när man är så trög på allvar.
Förlåt, men läs hela tråden innan du skriver.

Fan asså allvarligt talat.

Och liksom TIG-svetsaren som joinade SH 2008 liksom. SH kraschade mars 2003 - INGEN alls har joinat innan mars 2003 eftersom allt det försvann.

Men SH föddes tidigt 2002 för er nya som inte vet - jag var där ;)

Läs hela tråden kronmongo! Japp, personangrepp så det stinker om det men jag kan inte låta bli när man är så trög på allvar.
Förlåt, men läs hela tråden innan du skriver.

Fan asså allvarligt talat.

Och liksom TIG-svetsaren som joinade SH 2008 liksom. SH kraschade mars 2003 - INGEN alls har joinat innan mars 2003 eftersom allt det försvann.

Men SH föddes tidigt 2002 för er nya som inte vet - jag var där ;)

Ahaa, då är det nog på tiden att ni får in lite nytt blod i sajten.:tungan

Last edited:
man såg redan från att tiotal röstat till nu över 400 röster att förändringen har bara skett marginellt med 1 procent. "av dem som bryr sig" enligt dig...aja men resten bryr ju sig ändå inte...

jag vet INTE hur gammal du är pojk, men du får gärna avsluta dina gymnasiestudier innan du börjar snacka statistik.:tungan
Om 400 av 39000 röstat för att tråden ska vara kvar kan man misstänka att resterande 38600 skiter fullständigt i om den är stängd fortsättningsvis också.Du som är grym på matematik kan ju försöka räkna ut hur stor andel av forummedlemmarna som desperat vill ha en olyckstråd att gotta sig åt,så kan jag tala om för dig om du räknat rätt sedan...

Om 400 av 39000 röstat för att tråden ska vara kvar kan man misstänka att resterande 38600 skiter fullständigt i om den är stängd fortsättningsvis också.

.....mm de skiter fullständigt om en sådan tråd finns också isåfall.

....Så vi kan väl koncentrera oss på dem som inte skiter fullständigt trådens vara/icke vara då. Det är DRYGT 100 PERSONER AV 39 000. (om vi ska nu resonera på ditt sätt):arsele :tungan

förlåt jag menar knappt 100 personer (95 för att vara exakt)

Last edited:
Alltså.... Själv har jag inte röstat. För inget av alternativen passar... det får gärna finnas en olyckstråd för dom som vill läsa om varenda jävla olycka. Men då kan den väl få hamna i OT då? Det är faktiskt lite jobbigt att se den på framsidan hela tiden.... hur som helst så är det bättre med en samlingstråd man kan undvika än 7000 jävla ledsamma trådar med opassande rubriker. (JA, jag vill leva i ovisshet. Nej, jag vill inte veta hur verkligheten verkligen är. Jag vill må bra!!)

Gällande att det är 29 orapporterade olyckor, så kan jag bara konstatera: Då är det väl ingen här som är intresserad av just dom olyckorna? Då hade trådar startats av berörda personer. För mig är det inget problem att ingen rapporterat om dessa olyckor.

Sen tycker ja att tonen mot morsan är lite väl illa.... orka vara så satans otrevlig mot någon som INTE är otrevlig.... Hon menar nog egentligen bara väl, och är rädd om oss. Låt damen va nu.

.....mm de skiter fullständigt om en sådan tråd finns också isåfall.
Det är mycket möjligt,men det är ändå bara knappt 1% som kryssat i att dom vill ha tråden,inte 70%.Alltså är det bra som det är.

Last edited:
Det är väl för helvete precis just det det gör. :huvet
Att sedan idioterna lägger upp avrättningar osv visar ju bara hur jävla illa ställt det är med tankeverksamheten.
Men lägg ner.. Blev bannad en period för mitt tilltag..

När det gäller "tankeverksamheten", så undrar jag hur korkad man är om inte riskerna med mc-körning är tämligen uppenbara utan information om de olyckor som sker!?
Man kanske borde införa IQ-test på körskolorna..

Personligen förstår jag inte nyttan av att rapportera, de allra flesta vet hur många som dör om året och de allra flesta känner till de vanligaste olyckorna. Den sista minoriteten kommer aldrig kunna ta till sig informationen iaf...

:tummenupp

Vad får man ut av informationen? Rapporteringen omfattar inte alla olyckor (eller samma olycka flera gånger). Det går inte att bekräfta huruvida informationen är korrekt.

Last edited:
Det är mycket möjligt,men det är ändå bara knappt 1% som kryssat i att dom vill ha tråden,inte 70%.Alltså är det bra som det är.

Och det är fortfarande tre gånger så många som vill ha tråden öppen än de som vill ha den stängd, varför det alltså inte är bra som det är.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage