Idag är jag förbannad därför att...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Tanken slog mig att ryta ifrån som fan åt slyngeln men jag är alldeles för lugn och harmonisk person för att göra något sånt. Och som Slappa sa så är jag nog säkerligen en fegis också så då nöjer jag mig med en skrivelse den här gången.

Nu är det inte så ofta det händer men börjar det på att eskalera mer och mer så lär det nog bli påhälsning och utskällning av rang. Ska bli skönt att få gå hem snart och sova lite så man inte är lika bitter efteråt.

Kamma till en riktig spike-frisyr alt. tuppkam, måla svart runt hela ögonen, ta av dig på överkroppen och dra fingrarna med rödfärg kors och tvärs över bröstet, sen tar du med en av-slagen biljardkö i ena handen och din cykelsadel med loskan i den andra, sen plingar du på hos honom. När han öppnar så stirrar du galet i ögona på'n (viktigt släpp aldrig blicken) samtidigt som du visslar på ledmotivet till The Twilight Zone.
Han kommer inte spotta på din sadel igen.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kamma till en riktig spike-frisyr alt. tuppkam, måla svart runt hela ögonen, ta av dig på överkroppen och dra fingrarna med rödfärg kors och tvärs över bröstet, sen tar du med en av-slagen biljardkö i ena handen och din cykelsadel med loskan i den andra, sen plingar du på hos honom. När han öppnar så stirrar du galet i ögona på'n (viktigt släpp aldrig blicken) samtidigt som du visslar på ledmotivet till The Twilight Zone.
Han kommer inte spotta på din sadel igen.

Jag älskar när du är så där brutal!! :kär
 

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Fick ett erbjudande av en stockholmare som var på besök i Örebo att köpa hans 740 som vattenpumpen hade rasat på.. Ljud för säkert 2-3 tusen fick jag med... Skattad och besiktad..

Av nån dum anledning tackade jag nej... :va :(
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag älskar när du är så där brutal!! :kär

Alltså ännu ett bevis på att tidningarna försöker lura oss män:
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2944479.ab
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2940701.ab

Och den intressanta röstningen:
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,34640,00.html

Dags att beställa biljardpinnar, brännbollsträn och knogjärn på nätet och börja slå ner folk som tittar lite snett på en! Får se ifall jag kan hitta de där fejktatueringarna också, de man tryckte dit efter man slickat på armen. :rolleyes:
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Alltså ännu ett bevis på att tidningarna försöker lura oss män:
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2944479.ab
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2940701.ab

Och den intressanta röstningen:
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,34640,00.html

Dags att beställa biljardpinnar, brännbollsträn och knogjärn på nätet och börja slå ner folk som tittar lite snett på en! Får se ifall jag kan hitta de där fejktatueringarna också, de man tryckte dit efter man slickat på armen. :rolleyes:

Vad i helvete gör du på dessa Internets baksidor? :mad:
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Du menar Aftonbladet? Lär väl bli utfryst här nu efter att ha kommit ut ur Aftonblads-garderoben. :näsblod

:D

Nej, sidor för KVINNOR såklart! Jag har hört att om man är i närheten av dom för mycket kan man bli beroende, och då hamnar man i radhus med gemensam ekonomi och kombi...

FAN! Där är jag ju redan....:näsblod
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej, sidor för KVINNOR såklart! Jag har hört att om man är i närheten av dom för mycket kan man bli beroende, och då hamnar man i radhus med gemensam ekonomi och kombi...

FAN! Där är jag ju redan....:näsblod

Radhus, gemensam ekonomi och allt det där låter trots allt lite sådär småmysigt och gemytligt (om än att det ska vara ett friliggande hus, så man kan bränna på med stereon då man har fest), så alla källor till att försöka förstå sig på kvinnor lusläses (härvid är kanske inte Aftonbladet den bästa), men än har jag inte nått någon större framgång. :gnissla
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Radhus, gemensam ekonomi och allt det där låter trots allt lite sådär småmysigt och gemytligt (om än att det ska vara ett friliggande hus, så man kan bränna på med stereon då man har fest), så alla källor till att försöka förstå sig på kvinnor lusläses (härvid är kanske inte Aftonbladet den bästa), men än har jag inte nått någon större framgång. :gnissla

Fest? HAHAHA!
Återkom när du sitter där på den rötna verandan med två nedsketna, snoriga ungar som skriker, kärringen din surar för DU inte har klippt gräset och pengarna du tänkt lägga på din nya hobby "Modellflygplan från 2:a världskriget" gick till flanellgardiner i vardagsrummet.
Det sportigaste du har i det flagnande garaget är en Stiga motorgräsklippare som ni fick av svärfar i bröllopsgåva, som vägrar starta, och handjagaren lånade Stryp-Enok (grannen) och den törs du inte fråga efter. :mattias

Jag älskar när du är så där brutal!! :kär

Ligga? :tuttar :slicka :tungan
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Fick ett erbjudande av en stockholmare som var på besök i Örebo att köpa hans 740 som vattenpumpen hade rasat på.. Ljud för säkert 2-3 tusen fick jag med... Skattad och besiktad..

Av nån dum anledning tackade jag nej... :va :(

Köp bilen, ta ljudet och sälj sen skiten till Niklas vars bil med mulad :tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fest? HAHAHA!
Återkom när du sitter där på den rötna verandan med två nedsketna, snoriga ungar som skriker, kärringen din surar för DU inte har klippt gräset och pengarna du tänkt lägga på din nya hobby "Modellflygplan från 2:a världskriget" gick till flanellgardiner i vardagsrummet.
Det sportigaste du har i det flagnande garaget är en Stiga motorgräsklippare som ni fick av svärfar i bröllopsgåva, som vägrar starta, och handjagaren lånade Stryp-Enok (grannen) och den törs du inte fråga efter. :mattias

Det gäller att träffa rätt kvinna, så man slipper ovanstående scenario, som säkert drabbar alltför många! :mattias

Det har jag inte gjort, så tills dess får den fina verandan vänta. Vänta får även de nysnutna ungarna, som bygger sandslott i sandlådan medan de diskuterar ifall det ligger någonting i Charles Montesquieus metereologiska klimatteori eller inte, samtidigt som frun betalar trädgårdsmästaren för att han klippt gräset, medan jag putsar vår sportbil och våra hojar. :tummenupp

Efter att ha varit inne i din "Kvinnor"-tråd och läst alla inlägg misstänker jag att väntan kan bli lååååång. :gnissla
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
:lol så äckliga är de inte ju ;)

Men jag gissar att din katt är mätt i en dag då :)

Jo! Och livsfarliga! Kolla in huggtänderna bara:
Nyhetsbild_380.gif

Dom skulle lätt slita upp halspulsådern på mig... :näsblod

Och fan vet vad dom skulle kunna hitta på mer... :gnissla
fladdermus.jpg

:brynad
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.


Ehh...Ok..:rolleyes:

Man skulle fan kunna tro att det var min grannes fladderfit.. eh mus Thimpa slaktade igår. Jag har haft säkert hela t r e myggor inne idag! :mad:

Fast de hittar inget blod på mig, haha. Tror den försökte tre, fyra gånger på armen innan den gav upp. :D
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top