Nån som ska från södra delen av landet till EM på geléåsen på fredag?

jag ska dit å tävla ... åker imorgonbitti ...

ehh! du har aldrig sett en tävling va? han ska troligen träna och justera in hojen! PUCKO!

Och då kan du förklara för ett PUCKO hur man får tillträde till banan 3 dagar innan rejs?????????????. Jag skull vara överlycklig om jag hade tillgång till banan i 3 dagar innan rejset. Flera på helgens rejs blev diskade för dom hade tränat på banan under torsdagen.

Last edited:
Och då kan du förklara för ett PUCKO hur man får tillträde till banan 3 dagar innan rejs?????????????. Jag skull vara överlycklig om jag hade tillgång till banan i 3 dagar innan rejset. Flera på helgens rejs blev diskade för dom hade tränat på banan under torsdagen.

Visserligen OT, långt ifrån trådens syfte, men...
Jag antar att det ordnas kvällsträning nu i veckan. Då dessa är officiella träningstillfällen, annonserade i för svemo laga forum och tid. Och öppna för ALLA är det ok att träna. De som blev uteslutna i helgen hade tränat på en hyrd dag endast för ett fåtal, ej för alla.

Jag och moss ska visserligen upp tidigt fredag morgon men kör ej om motala. Ska hämta Jorpes lyxiga Wohnwagen i Gbg.

Last edited:
Visserligen OT, långt ifrån trådens syfte, men...
Jag antar att det ordnas kvällsträning nu i veckan. Då dessa är officiella träningstillfällen, annonserade i för svemo laga forum och tid. Och öppna för ALLA är det ok att träna. De som blev uteslutna i helgen hade tränat på en hyrd dag endast för ett fåtal, ej för alla.

Jag och moss ska visserligen upp tidigt fredag morgon men kör ej om motala. Ska hämta Jorpes lyxiga Wohnwagen i Gbg.

Ja, stämmer nog de du säger. Dock så gäller det inte för EM, vilket väl också
går ihop den helgen eller? Och då får man inte träna på samma bana veckan
innan har jag för mig... Så kör man SO eller SM eller vad det nu är för tävling
där uppe, så ska det vara ok. Men kör man EM så får man inte köra träningarna
under veckan. Så har jag tolkat det som..

Jag vill inte åka via motala, jag vill till karlskoga. Min bil finns däremot i motala, men skalman tar med den till karlskoga. Verkar som att jag kan åka med gamlot, om ingen trevligare hör av sej:gnissla
Måste nog ta med en flaska sprit om jag ska klara resan:D

Jag vill inte åka via motala, jag vill till karlskoga. Min bil finns däremot i motala, men skalman tar med den till karlskoga. Verkar som att jag kan åka med gamlot, om ingen trevligare hör av sej:gnissla
Dessutom får vi nog en jakthund med oss och eventuellt en ex blårykare i bilen.

Hunden går väl bra, det är värre med blårykaren:mad:
Ingår dessutom i team Nordgren, han luktar 727 olja och kan vara vaken och meka i tre dygn.

Får nog plasta in baksätet så han inte oljar ner hela bilen.

Jag föreslår rom, ska jag fixa cola? :tungan

Vi kommer upp på lördag!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...