ett skämt eller???

Ytterligare 15-20 liknande annonser på div scootrar och sporthojar inkomna mellan 8.28.och 8.40 nu på morgonen.
Verkar vara den stora stöten på gång nu!

va fan har han höjt priset:näsblod man skulle slagit till igår:huvet

Då får vi se vad för svar de har. Förmodligen är hojen i England eller någon annanstans. Då kommer jag lägligt nog att vara på den platsen på jobbresa nästa vecka. Så less man blir på såna där arslen...

"Hi,

The bike looks really good. Let me know when I can come and test drive and have a look at it. I am interested in the bike and very flexible so date, day or evening time does not matter.

Thanks, Nicke"

Då får vi se vad för svar de har. Förmodligen är hojen i England eller någon annanstans. Då kommer jag lägligt nog att vara på den platsen på jobbresa nästa vecka. Så less man blir på såna där arslen...

"Hi,

The bike looks really good. Let me know when I can come and test drive and have a look at it. I am interested in the bike and very flexible so date, day or evening time does not matter.

Thanks, Nicke"

Ge fan i min hoj, jag såg den först! :mad:

Inget svar på mitt svar på den nu borttagna annonsen, nämnde iof att jag hade svårt att hitta annonsen igen :D

skickade fråga och svaret påminner mycket om tidigare scamtrådar, nytt namn och något omkastade bokstäver i förkortningen:

We value the customer, and we want to make everything fast and secure for you, and we hope that you'll appreciate our services. If you are interested to know the method of transaction that we offer, please contact us so we explain it for you.

hehe. Jag fick exakt samma svar. Kan slå vad om att han "method of transaction" är Western Union. Fortsätt maila med honom och få han att springa bort till westerrn unions kontor ett par ggr utan att få ngra pengar. hehe.

Han har legat i ordentligt. Säljer hojar över hela Sverige. Bl.a. en Moto Gussi i Örebro. Men jag har då aldrig sett några palmer i Närke? (Förutom plastsakerna vid Gustavsvik). Såg också att den har hastighetsmätare i Miles....

Last edited:
e det nån som polisanmält denna än ?
eller meddelat blocket?

nån som vet om det ens är nån idé att bry sig ?

undrar lite bara, men retar mig på att nån jävel sitter o livnär sig på hederliga godtrogna människor. Tycker synd om dem som nu går på scams som dessa.

:gnissla

har precis anmält en annons på blocket via deras egna missbruksfunktion för att se vad blocket gör angående sånt här

ska bli spännande att se om dem vill motverka sådant eller inte,troligtvis inte då dem tjänar bra med kosing på varje annons

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti