Var det du???

En vit/rod och en bla R1:a utanfor ikea backebol strax innan 13 idag.
Vad gjorde ni ute i regnet?

Blå Speed triple i Tuve 14:40. Lät jävligt gött! Kul att se att det finns fler som inte räds regnet..

Vad är detta nu, Limez som angivit mig som avsändaren:huvet :mad: :kulspruta

Eller en smålullig Krilllan som sitter hemma hos mig, ensam vid min dator, kl 20, och använder min SH-profil som alltid är inloggad, när vi andra firar midsommar för full fart ute i trädgården:näsblod

Coolt att stava bromsa med två st m...

Sluta gnäll nu ditt spjuver. :hihi

Hoppas att du inte tror att det är jag som skriver sån skit, det är Krilllan :tummenupp :)

Last edited:
Blå något äldre sporthoj i lindome för exakt en minut sedan alltså runt 16:26. Kan ha varit en suzuki men jag såg inte, var bara tvungen att skriva när jag ändå satt o surfa i tråden o såg en hoj:D

Var det du?...

Är det doro jag ser nästan varje dag på 45an norr ut på morgonen och söder på eftermiddan??? Det är iallefall en motard ktm tror jag och föraren har kammokläder på sig!!!

Någon wheelade nyss i närheten av ullevi, såg inget men det lät gött (öppet fönster hemma). Radfyra var det iaf :)

Var det du?

Någon wheelade nyss i närheten av ullevi, såg inget men det lät gött (öppet fönster hemma). Radfyra var det iaf :)

Var det du?

kan ha varit jag påväg hem från jobbet.

orange ktm utan backspeglar som körde nerför kråkan i mölndal och sen vidare på bron..
jag körde bakom dig från kråkan till bron och såg även mopeten pojkarna som ville att du skulle wheela =) var det du ?

Svart Daytona 675

Två morgonar i rad nu har jag sett en svart/mörkgrå/antracit/whatever 675:a köra förbi framför mig när jag kör till jobbet. Runt 0700 - 0710 Korsningen Långströmsgatan/Eketrägatan, hojen var på väg mot Biskop... Idag "gav han som fan"... Kan det vara Styret?

Två morgonar i rad nu har jag sett en svart/mörkgrå/antracit/whatever 675:a köra förbi framför mig när jag kör till jobbet. Runt 0700 - 0710 Korsningen Långströmsgatan/Eketrägatan, hojen var på väg mot Biskop... Idag "gav han som fan"... Kan det vara Styret?

Jag körde där idag vid den tiden men inte igår. SH-tröja och blå ryggsäck.

Naa, inte jag inte. Min är röd. :)

Var möjligtvis Sharpedge, Hållundan, Paser och Förgöraren och klappade kaniner igår tillsammans med populärmusik från hell!? :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon