Var det du???

Svart KTM från Korsvägen till Mölndal?!

Vem var det som körde ett antal meter på bakhjulet då jag var ute med bilen? Kör en grön Audi A6 Biturbo.
Svert KTM, från Korsvägen till Mölndal.

Svart 675 daytona SE vid vasaplatsen. ca 16:30 (dussinhoj?) ;) TYJ nånting tror jag reg numret va. Va de du? Va inte Jessan eller Firefox nej

Stämmer att det inte var jag iaf. Dussinhoj :va mm det är populärt med damcyklar :tuttar Får nog byta upp mig till nästa säsong. Den kommer ju ändå gått så långt då :yoparty

Vilka 3 blyga motorcyklister var det som kom till GP runt 1830 när vi var på väg? Ni ställde er en bra bit bort från oss :confused: En cbr1000 svart/grå en blå/vit kawaskaki o nån till...

Last edited:
Var det någon här ifrån som körde över Götaälvbron fredag den 13:de, från Hisingen in mot Centrum?
Skulle gissa på att det var en Honda, men i den farten som hojen susade förbi så hann jag knappt att se vad det var :) Men GÖTT lät den! :yoparty
Stod på bron med mina inlines och ett stort leende på läpparna efteråt :tummenupp

En gul Fiat Barchetta turbo som hetsade mig till att varva ut 2:an i Götatunneln nu i morse? Jag liksom du fylldes av denna härliga ljudsymfoni som ekade mellan väggarna...

Nån som kör hoj till vardags kanske?

Vi (Zarrel först, sen jag och sist Krilllan) mötte en silvrig VTR 1000 på väg ut ur Sätila, norra slingan. Runt 15:30. JoJoman?

Var det du?

Silvrig sporthoj vid vågmästareplatsen i förmiddags, kom från Sävehållet. Hade en liten söt rosa ryggsäck och gjorde en stoppie vid stoppljusen där man kan svänga ner till Johans MC.

Gul vad-det-nu-var-som-lät-väldigt-gott mellan mölnlycke och Hällesåker?
Ville så gärna försöka hänga på, men vågade inte riskera fler njurslag frän pallen... :toffel

Silvrig sporthoj vid vågmästareplatsen i förmiddags, kom från Sävehållet. Hade en liten söt rosa ryggsäck och gjorde en stoppie vid stoppljusen där man kan svänga ner till Johans MC.

Tror han var vid GP vid 12-tiden. Stannade aldrig dock utan susade vidare. Lade dock märket till en rosa ryggsäck.

Vem är du?

jag vet vem det e ...Det e väl en r1

Vem va du som satt på en svart suzuki k5 tror jag det va .. kapad burk såg det ut som oxå .Vid järntorget idag.Tror att kl va 19:00.
Den lät ganska bra

Jepp det va jag,tog en sväng i stan,grym väska den..:yoparty man syns iaf
hehe

hur tänker du nu?den hade ja hela förra året me..den e inte direkt ny

Ne med din polare vill inte säga namn.Men han kör oxå med en rosa väska... Antog att du hade oxå börjat med det.

Er6-n som jag samåkte liiiite med idag från gamlestadstorget vid 16:40??
Lät riktigt gott måste ja säga :yoparty

Vem var det som körde ett antal meter på bakhjulet då jag var ute med bilen? Kör en grön Audi A6 Biturbo.
Svert KTM, från Korsvägen till Mölndal.

Biturbo hit och biturbo dit, ser ju ut som en familjevagn i vilket fall som helst.....
Har inte fått se din R6 än ändå......

Många cyklar som stod parkerad vid STCCn i helgen.

Någon mer än jag som var där på båge?????

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...