Var det du???

Var det Emmigirl jag och Bosse mötte på vägen utanför Yamahacenter (ja, alltså inte söderleden :rolleyes:) idag runt 16.30?

Gled igenom en poliskontroll idag ca 20 tiden. (Dag Hammarskjöldsleden) såg ngn på ett rött monster som blivit stoppad. Hur gick det?
Själv hade jag nog sjuk bonnröta för de skjöt mig med laser men plockade inte in mig. :yoparty
//T

Gled igenom en poliskontroll idag ca 20 tiden. (Dag Hammarskjöldsleden) såg ngn på ett rött monster som blivit stoppad. Hur gick det?
Själv hade jag nog sjuk bonnröta för de skjöt mig med laser men plockade inte in mig. :yoparty
//T

Dom stod kvar strax efter 9, riktigt stort gäng. Jag drog på lite extra över viadukten mot Kungsten! :tummenupp

Telefonica CBR i Stenkullen som gjorde ett litet mekstopp på en hållplats på väg mot Gråbo. Tror du tappade bort din kompis på R1 som körde av mot Lerum.

Pacman på mountainbike uppför inlandsgatan igår vid kvart i 4?

Kände knappt igen dig civilklädd....:hihi

Jajemenn. :)
Inte ens i vanliga kläder på trampcykeln undgår man upptäkt alltså.

cyklade du från lindholmen i måndags tro? Var en snubbe med mtb som var förbluffande lik dig, och jag hade inte sett din polkahoj på parkeringen heller.

cyklade du från lindholmen i måndags tro? Var en snubbe med mtb som var förbluffande lik dig, och jag hade inte sett din polkahoj på parkeringen heller.

Ja, man har tydligen ögonen på sig för det var säkert också jag. :)

Har nyss flyttat och har så nära till jobbet att det inte är lönt att ta hojen.

Ja, man har tydligen ögonen på sig för det var säkert också jag. :)

Har nyss flyttat och har så nära till jobbet att det inte är lönt att ta hojen.

Själv åker jag buss denna veckan (orkar inte cykla och bli svettig när man är på kurs) och då ramlar en morgontrött Hållundan in på bussen vid Lindholmspiren.

Går inte att gömma sig i den här stan inte! :yoparty

helsvart monsterliknande (såg inte riktigt) hoj med helsvart mundering slangade gott och länge på litteraturgatan i Backa igår vid ca 21 tiden. nån här?
blev änna riktigt avis :yoparty

Tror att Snövit, på sin vita Ducce 848 + Någon på en Gixxer 1000, blåvit som passerade oss på väg upp mot Grebbestad. Var väl vid 18.15 tiden :)

Vi satt i en Ferrari röd Ford och vit husvagn med blå botten. Tutade två ggr när ni passerade, och vinkade, men ingen vink tillbaks... jävla sätt :4skrika

Regn kan ni ha :tungan

Tror att Snövit, på sin vita Ducce 848 + Någon på en Gixxer 1000, blåvit som passerade oss på väg upp mot Grebbestad. Var väl vid 18.15 tiden :)

Vi satt i en Ferrari röd Ford och vit husvagn med blå botten. Tutade två ggr när ni passerade, och vinkade, men ingen vink tillbaks... jävla sätt :4skrika

Regn kan ni ha :tungan

Nix! :confused: (men det finns ju 2 vita till i VG) säkert osociala/tråkiga människor

Snövit har stått i garaget sedan i tisdags så det var inte jag, skulle aldrig missa en vinkning , speciellt inte från en röd Ford fylld med trevliga hoj åkare med husvagn.
Hoppas ni får en superhelg:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...