KTM 690 Smc 2008

Varför skulle det bli det? Effekten finns ju, men på fel ställe. Jag skrev inte att jag vill ha en motor från en Husaberg, men en liknande karaktär.

Ja men det kanske är karaktären/de breda registret som gör att den behöver så pass mycket service
Annars måste ju intervallerna vara så täta bara för att de tycker det är kul :confused:

Och ja jag är kass på att förklara hur jag tänker så jag låter det vara från och med nu :tungan
 
Finns det 3 olika lägen man kan ställa in på 690n? är det på styret man gör det isåfall?

en till fråga eftersom 690 bara får ha 24 kw när man kör mellanklass, måste dom bänka den då? eller har dom nått färdigt program? för jag tänkte det är ju inte så bra om dom ska bänka en helt ny hoj?
 
Last edited:
Finns det 3 olika lägen man kan ställa in på 690n? är det på styret man gör det isåfall?

en till fråga eftersom 690 bara får ha 24 kw när man kör mellanklass, måste dom bänka den då? eller har dom nått färdigt program? för jag tänkte det är ju inte så bra om dom ska bänka en helt ny hoj?

Sitter nån makapär unde sadeln som man kan ställa in 3 olika lägen på...:tuttar
 
Vet du om det finns på 690 Sm också?

finns inte varken på 07:or eller 08:or men om jag ska vara helt ärlig så behövs inte den dära makapären om man inte ska köra avancerad offroad jag har bara hjälp av den om jag ska stå upp och köra i ettan på ngt väldigt tricky ställe annars så är det läge 2 som gäller...
 
Dreva om

Jag läste här i tråden något om att dreva om smc.
Är det något man ska göra på Sm också?
 
YIPPEEEEE!!
var och beställde en 690SMC, idag
får hämta den på Onsdag, 100mil sen på med acra
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top